Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 juli 2004, 19:05   #31
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Hm, de reacties hier lezende word ik idd niet erg enthousiast van.... Niemand schijnt hier dus een fatsoenlijke teruggroei te hebben...

Ik ben eigenlijk aan de finasteride gegaan omdat er op het fok!-forum een gebruiker heel enthousiast was en wel veel terugroei heeft gekregen, nou ja, we wachten gewoon een jaartje af.
Druifstuif is offline  
Oud 19 juli 2004, 19:06   #32
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Druifstuif
Ik ben eigenlijk aan de finasteride gegaan omdat er op het fok!-forum een gebruiker heel enthousiast was en wel veel terugroei heeft gekregen
Hi, zou je mij daar een link van kunnen geven??
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline  
Oud 19 juli 2004, 19:07   #33
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
He, en Fokker onder ons .

Het is nu eenmaal heel onzeker. Je hebt in ieder geval eerst tijd (maandje of 2) nodig om te kijken of het bij je aanslaat. Want niet bij iedereen werkt het. Als dat zo is dan moet je door blijven gaan en dan nog is het afwachten in hoeverre de zaak wordt opgelost. Maar er zijn zeker mogelijkheden dat je een tevreden resultaat behaalt. Maar inderdaad, probeer het eens een jaartje.
Haarmannetje is offline  
Oud 19 juli 2004, 19:42   #34
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pindakaas
Hi, zou je mij daar een link van kunnen geven??
http://80.60.82.68/proscar/index.html

De user heet Solitarias, op fok is ie altijd heel enthousiast over finasteride en de resultaten die hij er mee haalt.
Druifstuif is offline  
Oud 19 juli 2004, 19:51   #35
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Druifstuif, wat een grappige naam heb je . Hoe kom je daaraan?
Haarmannetje is offline  
Oud 19 juli 2004, 19:56   #36
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Druifstuif, wat een grappige naam heb je . Hoe kom je daaraan?
Is de naam van mijn hotmailaccount, was het eerste wat in me opkwam toen ik me registreerde. Zo kom ik doorgaans aan mijn usernames op Fora en dergelijke.
Druifstuif is offline  
Oud 20 juli 2004, 21:06   #37
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Wat ik trouwens nog vergeten was te melden, ik slik ook al een jaar of 2 Saw Palmetto, en dat deed ook zeker wel iets bij mij, er kwamen meer dikkere haren en haren met pigment bij, na een jaar ging de situatie echter weer langzaam achteruit, zou dat kunnen komen door het feit dat ik weer ben gaan roken?
Druifstuif is offline  
Oud 20 juli 2004, 21:08   #38
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Druifstuif
Wat ik trouwens nog vergeten was te melden, ik slik ook al een jaar of 2 Saw Palmetto, en dat deed ook zeker wel iets bij mij, er kwamen meer dikkere haren en haren met pigment bij, na een jaar ging de situatie echter weer langzaam achteruit, zou dat kunnen komen door het feit dat ik weer ben gaan roken?
kan, roken zorgt voor meer DHT en meer DHT leidt tot meer haaruitval.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 20 juli 2004, 21:29   #39
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
kan, roken zorgt voor meer DHT en meer DHT leidt tot meer haaruitval.
Godverdegodver.... Dat je er allerlei enge ziektes van krijgt is niet genoeg, nee, je haar gaat er ook nog eens harder van uitvallen.

Misschien maar weer eens een stoppoging wagen.
Druifstuif is offline  
Oud 20 juli 2004, 21:35   #40
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Ik zie zoveel mensen met een ongezonde levenstijl (roken, zuipen enz) en die hebben een bos haar waar ik alleen maar van kan dromen. Ofwel ik denk niet dat een gezonde levensstijl je zal helpen voor hergroei en tegen haaruitval. Kaalheid is gewoon enorm gecompliceerd en ligt echt niet alleen aan je levenstijl.
ralluf is offline  
Oud 20 juli 2004, 21:41   #41
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralluf
Ik zie zoveel mensen met een ongezonde levenstijl (roken, zuipen enz) en die hebben een bos haar waar ik alleen maar van kan dromen. Ofwel ik denk niet dat een gezonde levensstijl je zal helpen voor hergroei en tegen haaruitval. Kaalheid is gewoon enorm gecompliceerd en ligt echt niet alleen aan je levenstijl.
Heb je wel gelijk in, maar het kan als je er gevoelig voor bent wel het proces versnellen.

Maar ik ken het verschijnsel, zo heb ik nog nooit van mijn leven een gaatje gehad en poets ik mijn tanden met een gare oude tandenborstel en cheap-ass tandpasta. Mensen die ik ken die van hun gebitsverzorging een heel ritueel maken lopen rond met een bek vol vullingen.
Druifstuif is offline  
Oud 20 juli 2004, 21:48   #42
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralluf
Ik zie zoveel mensen met een ongezonde levenstijl (roken, zuipen enz) en die hebben een bos haar waar ik alleen maar van kan dromen. Ofwel ik denk niet dat een gezonde levensstijl je zal helpen voor hergroei en tegen haaruitval. Kaalheid is gewoon enorm gecompliceerd en ligt echt niet alleen aan je levenstijl.
als je haarcelreceptoren gevoelig zijn voor DHT moet je zorgen dat je er zo min mogelijk van in je bloed hebt. En bij mensen met mannelijke kaalheid is die gevoeligheid er, dus kun je beter niet roken.

Als je haarcellen er niet gevoelig voor zijn maakt het dus geen zak uit hoeveel je rookt en kun je oneindig veel DHT in je bloed hebben als je maar wilt.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 21 juli 2004, 15:47   #43
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Er is alleen hergroei bij de kruin, maar dit is niet echt om over naar huis te schrijven.Bovenop en bij de voorkant gebeurt vrijwel niets.
http://www.hairlosshelp.com/websites/DIDDYHAIR/

Finasteride werkt wel vooraan en op de inhammen. Bij de onderzoeken die gedaan werden met finasteride werd alleen de kruin beoordeeld, daarom dat de makers van finasteride niet mogen beweren dat het vooraan werkt omdat dit niet is bewezen. Hetzelfde geldt voor Minoxidil trouwens. Koppel dit aan angstige gebruikers, die doorslaan als ze een shedding krijgen en dan krijg je een hoop paranoia.

Ik heb al voldoende foto's gezien van mensen die overduidelijk succes hadden vooraan met finasteride. Natuurlijk zal dat niet bij iedereen het geval zijn. En je moet vooral geduld hebben.
__________________
1/4 Proscar per dag sinds 8 Juni 2004.
Nizoral 2%, 3 à 4 keer per week.
Zwarflai is offline  
Oud 21 juli 2004, 15:53   #44
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarflai
http://www.hairlosshelp.com/websites/DIDDYHAIR/

Finasteride werkt wel vooraan en op de inhammen. Bij de onderzoeken die gedaan werden met finasteride werd alleen de kruin beoordeeld, daarom dat de makers van finasteride niet mogen beweren dat het vooraan werkt omdat dit niet is bewezen. Hetzelfde geldt voor Minoxidil trouwens. Koppel dit aan angstige gebruikers, die doorslaan als ze een shedding krijgen en dan krijg je een hoop paranoia.

Ik heb al voldoende foto's gezien van mensen die overduidelijk succes hadden vooraan met finasteride. Natuurlijk zal dat niet bij iedereen het geval zijn. En je moet vooral geduld hebben.
kijk dat zijn nog eens voor- en na-foto's. daar kan Ken nog een puntje aan zuigen. Ongelofelijk wat een resultaat met zo'n vrij mild regimen, als het klopt wat er staat.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 21 juli 2004, 16:15   #45
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
damnn wat een hergroei die man zal wel gelukkig zijn. ik heb ook wel wat hergroei gehad maar niet om te zeggen damnnnn.

ik wil ook z'n goed resultaat
high is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.