Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 april 2013, 17:08   #1
Henri DeVries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2013
Berichten: 1
Thumbs up Ervaring Eberson HairClinic

In februari 2013 besloot ik om een consult af te spreken voor een FUE behandeling. Ik zocht een ervaren arts in Amsterdam met oog voor de klant. Het werd Eberson HairClinic, zelf gevonden op internet. De lokatie, duidelijke website en reviews spraken mij aan. Tijdens mijn consult heb ik dr. Eberson gesproken: een vriendelijke arts die vakkundigheid en toewijding uitstraalt. De keuze was gemaakt. Op 16 en 17 maart heb ik mijn FUE behandeling ondergaan, 2800 grafts. Wat het meest indruk maakte: de klantgerichtheid, hoe goed het team op elkaar was ingespeeld en hoe secuur er werd gewerkt. Inmiddels ben ik ruim 2 weken verder: er is al behoorlijk wat hergroei in het donorgebied, wat gepaard ging met puistjes en jeuk. Ik stuurde een sms + foto hierover naar dr. Eberson en kon de volgende dag meteen langskomen. Gelukkig was er niets bijzonders aan de hand. De persoonlijke follow-up is mij veel waard. Ik kan Eberson HairClinic van harte aanbevelen.
P.S. Ik zal nog wat foto's plaatsen op dit forum.
Henri DeVries is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 19:17   #2
lotsahair
HaarWeb lid
 
lotsahair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2003
Berichten: 105
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri DeVries Bekijk bericht
In februari 2013 besloot ik om een consult af te spreken voor een FUE behandeling. Ik zocht een ervaren arts in Amsterdam met oog voor de klant. Het werd Eberson HairClinic, zelf gevonden op internet. De lokatie, duidelijke website en reviews spraken mij aan. Tijdens mijn consult heb ik dr. Eberson gesproken: een vriendelijke arts die vakkundigheid en toewijding uitstraalt. De keuze was gemaakt. Op 16 en 17 maart heb ik mijn FUE behandeling ondergaan, 2800 grafts. Wat het meest indruk maakte: de klantgerichtheid, hoe goed het team op elkaar was ingespeeld en hoe secuur er werd gewerkt. Inmiddels ben ik ruim 2 weken verder: er is al behoorlijk wat hergroei in het donorgebied, wat gepaard ging met puistjes en jeuk. Ik stuurde een sms + foto hierover naar dr. Eberson en kon de volgende dag meteen langskomen. Gelukkig was er niets bijzonders aan de hand. De persoonlijke follow-up is mij veel waard. Ik kan Eberson HairClinic van harte aanbevelen.
P.S. Ik zal nog wat foto's plaatsen op dit forum.
Jajaaaa
__________________
42 jaar

3 x STRIP haartransplantaties (2x Laser Aesthetic en 1x TransHair)
1 x FUE (Feriduni 2014)
lotsahair is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2013, 19:17   #3
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Mooi reclamespotje, benieuwd naar je foto's Henry......
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2013, 23:00   #4
michieldo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2013
Berichten: 1
Gister behandeling van 1100 grafts ondergaan bij zelfde kliniek (Eberson) en kan niet anders dan aansluiten bij Henri tot dusver. Professioneel, zorgvuldig en erg vriendelijk behandeld! Uitgebreid verslag inclusief foto's gaan volgen.
michieldo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.