Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 december 2008, 15:51   #1
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Tip!?

Ik begon grijzig te worden en heb toen Naturtint van de tuinen gebruikt. Nu heb ik kort en weing haar en de eerste keer heel weinig gebruikt. Binnen 2 weken kwam het grijs er weer doorheen (het is uitwasbare verf).

Dus 2 weken later nieuwe gekocht en de hele fles er doorheen gegooid. Nu viel het mij al op en na controle bij manlief bevestigde hij het dat mijn bosje voller lijkt. Zelfs die enorme kale plek was iets geslonken en mijn scheiding (tegenwoordig niet meer in het midden maar aan de zijkant wegens haarverlies) zag er best goed gevuld uit. Nu beloven ze op het potje meer volume maar heb die dus ook echt gekregen!!!!!!!!!!! Weerkt denk ik een beetje als die opvulmiddelen. Dus dames wie gaat de proef aan zodat we resultaten kunnen vergelijken. Het kost tussen de 10 en 15 Euro.

Ik hoor het graag.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2008, 00:59   #2
Sanxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Berichten: 71
Hé wat leuk!! Ik doe (voorlopig) niet aan haarkleuren want ik ben blij met mijn eigen hoogblonde kleurtje.... maar ik zal het mijn moeder eens vragen - die heeft ook last van dunner haar (geen AGA voor zover ik weet, maar wel uitgedund sinds de menopauze). Verft haar haar ook altijd ivm grijs haar, dus wie weet wil ze de proef wel eens op de som nemen.

Maar hoe dan ook, echt leuk voor je

Groetjes,
Sanne
Sanxx is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2009, 11:52   #3
Flora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2008
Berichten: 6
Naturtint

Toevallig had ik naturtint in huis en na het lezen van dit bericht heb ik het hoopvol aangebracht. Helaas is mijn haar er echt niet voller van geworden. Gewoon hetzelfde gebleven dus. Volgens de verpakking is het niet uitwasbaar dus ik hoop maar dat mijn grijs er niet te snel doorheenkomt. Het kleurt wel goed.
Flora is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2009, 17:17   #4
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flora Bekijk bericht
Toevallig had ik naturtint in huis en na het lezen van dit bericht heb ik het hoopvol aangebracht. Helaas is mijn haar er echt niet voller van geworden. Gewoon hetzelfde gebleven dus. Volgens de verpakking is het niet uitwasbaar dus ik hoop maar dat mijn grijs er niet te snel doorheenkomt. Het kleurt wel goed.
Het is wel uitwasbaar en na de eerste kleurspoeling bij mij ook niet meer volume maar na de 2e keer wel. Mijn haar groeit niet meer terug dus dat kan het niet zijn. Heb het sindsdien nog een keer gekleurd en beetje extra volume is gebleven. Heb nog even bij manlief gecheckt en die beaamde het. Wellicht de volgende kleurspoeling wel maar ik wil geen mensen op kosten jagen terwijl het resultaat teleurstellend is misschien.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2009, 19:09   #5
Flora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2008
Berichten: 6
naturtint

Ja, ik heb mijn haar nu twee maal gewassen na het gebruik van Naturtint en de kleur begint minder te worden. Ik ga het zeker weer gebruiken want het voelt wel goed aan. En als ik dan wat meer volume krijg... dat zou heel fijn zijn.
Flora is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2009, 20:18   #6
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Hoe kort je haar ook is, die hele bus erin gooien en die vreme rna schijnt ook goed te zijn dus die gebruik ik dan ook maar Succes, ik hoor graag na de 2e verfbeurt of het bij jouw ook wat volum geeft.
agatha is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.