Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 maart 2008, 14:08   #1
Haar-ramp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2008
Berichten: 1
Exclamation COSMO-kapper Superslecht!!! :(

Hallo allemaal,

Belangrijk:
Ga NIET naar de Cosmokapper in Gorinchem (Gasthuisstraat 22), Ik had
het plan om een permanentje te laten doen bij de cosmo en ik had al aantal jaren daarvoor
een permanentje gehad en vond ik erg leuk, daarom dus ook dat ik het nog een x wou laten
doen alleen dit keer bij de Cosmo.
een meisje van 18 jaar ( is op zich niet erg) deed mn haar en heeft het dus helemaal laten
mislukken. Ik had wat geblondeerde plukjes pas ook gedaan en hield ze geen rekening mee
+ volgens mij te lang in laten zitten. Mijn haar ruikt nog steeds naar die zooi, het
was plantaardig vloeistof.. En het is al 5 maanden geleden. Het was hels want mijn haar
was totaal kapot en mislukt. Het was een hoopje stoffige pluis wat op mn hoofd lag/ligt. En ik
wou middelgrote krullen en ik had dus minieschapenkrul. Totaal kapot. + Ze moest persé
nog stukje afknippen dus mn haar was totaal kort!!! En ik ben altijd zo dol op lang haar.
Het was helemaal omhooggeschoten natuurlijk. Echt een ramp. Dit grapje heeft me €107,- gekost
Ik had hierover gebeld dat ik er erg mee zat en we hadden afspraak gemaakt om elke week
af te spreken en dat ze dan een maskertje in mijn haar gaan smeren om het beter te maken en
dat me dat dan niks gaat kosten. Belachelijk eigenlijk want het maskerpotje was 17 euro en
dat smeren HUN dan voor me in. Kan ik net zogoed zelf doen! Het permanentje was cadeautje van
mijn moeder voor mijn verjaardag dus kostte nogal wat voor haar. En ik durfde dus ook niet
te zeggen dat ik er zo mee zat en mn haar dus superdood is. Maar mn ma had dat wel door want
zij is ook niet blind en zag ook wel dat het totaal mislukt was.
Toen ik hierover belde dat ik eigenlijk gewoon mijn geld terugwou werd de man van de cosmo
boos op me en ik ook op hem. Hij schoot al gauw uit zn slof en wou dus gewoon mijn geld niet
teruggeven. Hij zei dan ook: Ja je doelt daar alleen maar op! En hij was totaal belachelijk
onbeschoft! Erg onprofessioneel
Dus wees verstandig blijf daar weg! het is veel dokken maar kwaliteit is daar ver te vinden!
Echt ze trekken je echt leeg.
Dus.. Watch OUT!!!

Als je foto's wilt zien kan ik je dat versturen via mail.
Haar-ramp is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kapper voor knippen haarwerk!! j00st Haarwerken 0 26 november 2007 02:55
Ik durf niet naar de kapper! Shame TTM - Algemeen 9 19 juli 2006 17:15
kapper gezocht? merian Van alles en nog wat... 1 29 november 2005 18:12
Kapper in Amsterdam snowboardster TTM - Algemeen 13 7 juli 2005 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.