Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 februari 2002, 20:57   #1
JaRule17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2001
Berichten: 54
Question Ik heb mijn lichaamshaarverloren

Hallo allemaal ik heb lang niks van me laten horen,wou effe een pauze van alles het ziekenhuis enz.enz.dat kan natuurlijk niet,maarja ik had een vraagje:al mijn lichaams haar is gevallen ik heb alleen stoppels op me wimpers en me wenkbrauw en me handen en benen maar het is al 1.5 maand zo toch groeit er niks komt het in de toekomst nog terug of blijft het vallen?ik had ergens gelezen dat alleen hoofdhaar niet terug komt.

alvast bedankt
JaRule17 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2002, 21:40   #2
glenda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2002
Locatie: roosendaal
Berichten: 2
hai hai
ik ben glenda 16 jaar en zit net op dit forum ik wou ff reageren op jou post :
ik was ook al mijn lichaamshaar kwijt .
ik ben dat een maand of drie kwijt geweest maar nu heb ik alles weer terug eerst komt dat heel langzaam terug en zie je het eigenlijk niet maar dan gaat het opeens heel snel (dat was bij mij in iedergeval )
en over dat hoofdhaar bij de een komt het wel terug en bij de ander niet bij mij komt het wel terug het is nu ongeveer weer 4 cm (ik heb alopecia vanaf oktober ) maar de dokters kunnen nooit vertellen of het niet weer uitvalt . ik vind die ziekte maar heel erg vreemd
maarre ik hoop dat je wat wijzer bent geworden veel succes

liefs glenda
glenda is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2002, 15:19   #3
JustMe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2002
Berichten: 8
Eindelijk! Ook een meisje van 16, met AA!

Hoi!

Eindelijk is er een meisje van mijn leeftijd die ook AA heeft, niet om daar blij mee te zijn. Maar meer het gevoel "ik ben niet het enige meisje die het zo jong al heeft".

Misschien kunnen we mailen, als je dat wilt?
Reageer dan hierop, want ik wil een beetje anoniem blijven en niet overal mijn mail adres zetten!

Thanks!
Hoop dat je reageert!
Kus!
JustMe is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2002, 16:27   #4
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Lightbulb Re: Ik heb mijn lichaamshaarverloren

Citaat:
Originally posted by JaRule17
Hallo allemaal ik heb lang niks van me laten horen,wou effe een pauze van alles het ziekenhuis enz.enz.dat kan natuurlijk niet,maarja ik had een vraagje:al mijn lichaams haar is gevallen ik heb alleen stoppels op me wimpers en me wenkbrauw en me handen en benen maar het is al 1.5 maand zo toch groeit er niks komt het in de toekomst nog terug of blijft het vallen?ik had ergens gelezen dat alleen hoofdhaar niet terug komt.

alvast bedankt
Hoi JaRule17,

Mag ik je vragen welke behandelingen jij al ondergaan hebt tegen AA, aangezien je spreekt over het ziekenhuis? Voor zover ik weet kān je haar (dus INCLUSIEF je hoofdhaar) weer helemaal terugkomen.

Hoe gaat het op dit moment met je?

Sterkte,
Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2002, 12:53   #5
JaRule17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2001
Berichten: 54
Re: Re: Ik heb mijn lichaamshaarverloren

Citaat:
Originally posted by Chris
Hoi JaRule17,

Mag ik je vragen welke behandelingen jij al ondergaan hebt tegen AA, aangezien je spreekt over het ziekenhuis? Voor zover ik weet kān je haar (dus INCLUSIEF je hoofdhaar) weer helemaal terugkomen.

Hoe gaat het op dit moment met je?

Sterkte,
Chris.
bedankt voor je bericht
de behandelingen die ik heb ondergaan zijn er echt veel dus ik weet niet of ik alles wel erbij vermeld.
ehm....
-chinese kruiden shampoo
-chinese kruiden thee
-een lichtlamp bij de chinees
--d12
-d9
-bijtende lotion uit marocco
-bijtende zalf uit marocco
-pillen uit marocco
-bij de dermatoloog kreeg ik een bijtende vloeistof op de kale plekken waardoor ik puisten kreeg erop
-bij de dermatoloog kreeg ik hormonen via een spuit die op de plek waar me wenkbrauwen waren ingespoten waardoor ik stoppels kreeg ,maar ik kreeg " deuken" in me huid en de behandeling werd gestopt
verder heb ik nog echt veel gedaan van accupuntuur,infrarood lamp,met water stomen,massage,dieeeten,naar duitsland gegaan en door een homeopaat laten testen door magnetisme,urine,bloed,stroom schokken die ik op me tepels kreeg en allemaal rare dingen heb 2 doosjes pillen gekregen,
neoral van me nieuwe dermatoloog en verder van alles en nog wat maar niks had resultaat alleen maar lichamelijke en geestelijke bijwerkingen
nu ga ik me laatste behandeling doen die uit lichttherapie bestaat ben al maanden niet onde behandeling geweest omdat ik toch geen geloof meer heb in een medicijn maar ik probeer mezelf positief in te stellen voordat ik met deze therapie begin en dat was de afgelopen 2 jaar in het kort

groetjes
JaRule17 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright Š 2001-2024 Stichting HaarWeb.