Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2014, 13:51   #1
Steven11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Exclamation 18 en haaruitval

Hallo iedereen,
Ik heb al veel gelezen hier om informatie op te doen over haargroeimiddel.
Ik denk dat mijm haaruitval is begonnen toen ik 16 was. Als ik fotos zie van toen zijn er wel inhammen te zien maar het was nog niet dat ik er last van had en kan me ook niet herrineren dat ik daar toen uberhaupt echt bij stil heb gestaan.
Mijn kapsel is aan de zijkant opgeschoren en bovenop wat langer en opzij.
Met de tijd werden de inhammen best snel groter en de ene die aan de kant van de schijding zit is ook groter dan de andere. Vroeger was me haar best dik en stug en ik merk dat het toch wel dunner is als toen.
Tot een moment dat ik me er echt voor schaamde en me haar op geen manier meer er fatsoenlijk uit zag zien.
Steeds meer vrienden die er een grappige opmerking overmaken waardoor ik er erg onzeker over ben geworden en steeds vaker een pet opzet. Waarvan ik weet dat het niet goed is voor je haaruitval maar dat kan me weinig schelen.
Ik vind het echt lelijk en baal bijna elke dag dat ik dit al heb op me 18e.

Nu heb ik veel gelezen over minoxidil en nanoxidil.
Ik wil eigenlijk graag beginnen met het gebruik van dit product, niet zozeer om van me inhammen af te komen (wat blijkbaar heel moeilijk is) maar meer omdat ik niet nog verder kaal wil worden en zometeen met mn 25e helemaal niks meer kan met mn haar.
Is het wel mogelijk dat er iets van haar teruggroeit en word je haar er ook dikker van?
Wat zijn de verschillen tussen minoxidil en nanoxidil en met welke kan ik het best beginnen of is er een betere optie voor mij?
Ik hoor graag wat tips
Steven11 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2014, 15:11   #2
drakenjager
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2014
Berichten: 160
Geslacht:
Dag Steven

Persoonlijk denk ik dat je wat lui bent -).

Doe eens research hier op het forum duurt 5 min en je hebt alle antwoorden op je vragen.

Good luck!

Groetjes
drakenjager is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.