Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 8 mei 2006, 12:04   #871
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhogen
het is volgens mij redelijk bekend dat ik rooscure een behoorlijk overgewaardeerd product vind. ik vroeg me gewoon af wat de mening van anderen is. gebruik het 2 keer per week en 4 keer per week folligen. shampoo zat. denk dat ik het voorlopig nog maar in mijn regime houd, misschien is het net een zandzak tegen de zee
Idd. Ik ben er ook al een tijd geleden mee gestopt, maar ik merk er eigenlijk helemaal niks van. Jeuk is eigenlijk hetzelfde zoals altijd.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 20:31   #872
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
mhogen

Gebruikte je het dan in het kader van roos of aga? Ik ben het gaan gebuiken (keto-gel 2%) tegen seb. eczeem/roos. Alleen voor aga zou ik het nooit gebruiken als ik geen last van mijn hoofdhuid zou hebben. Overigens kreeg ik echt veel meer jeuk van rooscure, ketoconazole hoofdgel hielp wel direkt...ondanks dat beiden keto als werkzaam bestanddeel hebben zit er kennelijk nog iets anders in rooscure waar ik dus niet tegen kan.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 20:37   #873
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Gebruikte je het dan in het kader van roos of aga? Ik ben het gaan gebuiken (keto-gel 2%) tegen seb. eczeem/roos. Alleen voor aga zou ik het nooit gebruiken als ik geen last van mijn hoofdhuid zou hebben. Overigens kreeg ik echt veel meer jeuk van rooscure, ketoconazole hoofdgel hielp wel direkt...ondanks dat beiden keto als werkzaam bestanddeel hebben zit er kennelijk nog iets anders in rooscure waar ik dus niet tegen kan.
Kitty
Tegen roos, maar ik merk er gewoon niks van. Snap er niets van. De roos werd niet eens minder.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 20:49   #874
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
kevinme

Hi,
Ik had ook geen enkele baat bij rooscure, maar wel bij ketoconazole gel 2%. weet niet of je die sterkere versie al geprobeerd hebt?
Als alternatieve aanpak kan selsun (seleniumdisulfide oplossing) nog wel eens helpen (ook de sterkere versie die op recept wordt voorgeschreven) soms reageert iem. niet op keto en wel op seleniumdisulfide.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 21:11   #875
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Hi,
Ik had ook geen enkele baat bij rooscure, maar wel bij ketoconazole gel 2%. weet niet of je die sterkere versie al geprobeerd hebt?
Als alternatieve aanpak kan selsun (seleniumdisulfide oplossing) nog wel eens helpen (ook de sterkere versie die op recept wordt voorgeschreven) soms reageert iem. niet op keto en wel op seleniumdisulfide.
Kitty
Selenium ook een aantal weken geprobeert, maar dat schiet ook niet op. Je bedoelt de gel of de shampoo? De gel heb ik nog nooit geprobeert, de shampoo wel, maar dat schoot ook niet op.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 21:22   #876
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
[QUOTE=kevinme]Selenium ook een aantal weken geprobeert, maar dat schiet ook niet op. Je bedoelt de gel of de shampoo? De gel heb ik nog nooit geprobeert, de shampoo wel, maar dat schoot ook niet op.[/QUOTE]

Je bedoelt de shampoo die zonder recept verkrijgbaar is dan?? Dat is net zoals rooscure een lagere concentratie van de werkzame stof. Bij mij helpen die dus ook niet.

Andere aanpak, via cortisonen al geprobeerd? Topicorte helpt bij mij ook, je moet het alleen geen maanden achtereen blijven gebruiken maar dat hoeft dan ook niet.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 21:25   #877
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ik heb ook nog eens selsun geprobeerd
nooit meer. Vette roos, meer haarverlies...
De vuilbak in na 2 wasbeurten.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 21:34   #878
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Vrosjnivos

Hoi,
Ik je regime staat dermovate... vraag me af heb je daar baat bij? Ik overweeg het wel eens maar twijfel omdat het een van de sterkste(?) cortisone preparaten is toch?
Locale cortisonepreparaten zijn verdeeld in sterkte klassen 1 t/m 4
Van Topicorte begrijp is dat die ong. in klasse 3 zit, dermovate = klasse 4.
Maar als het helpt... ik zou er nl. wel eens helemaal van af willen zijn... net zoals het vroeger was .

Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 21:40   #879
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Je bedoelt de shampoo die zonder recept verkrijgbaar is dan?? Dat is net zoals rooscure een lagere concentratie van de werkzame stof. Bij mij helpen die dus ook niet.

Andere aanpak, via cortisonen al geprobeerd? Topicorte helpt bij mij ook, je moet het alleen geen maanden achtereen blijven gebruiken maar dat hoeft dan ook niet.
Nizoral bedoel ik, dat is de 2% versie. Die heb ik gebruikt, maar dat hielp ook niet. Maar jij hebt het over een gel? Shampoo en gel zijn 2 verschillende dingen he.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 21:44   #880
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ik heb het 1.5 week gebruikt (Ik heb soms haaruitval achter het oor langs de haarlijn tot het ander oor, dit gaat gepaart met droge huid droog haar)
Ik had geen last meer maar ik ben gestopt voor de nevenwerkingen die misschien kunnen onstaan. Mn huid van m'n oren werd droger.
Ik heb bijna bij alle geneesmiddelen de grootste nevenwerkingen dus dacht ik bij mezelf opletten.

En nu als het weer opflakkert gebruik ik het. Ik ben niet zeker ofdat het dan werkt.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2006, 21:46   #881
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Zeg kas is de jeuk enzo er weer?
Het is ook voor dit probleem dat ik visolie en teunisbloemolie gebruik.
Ale toch het meeste de teunisbloemolie.
En ze zijn beiden goed voor de huid leuk meegenomen.
__________________


Laatst gewijzigd door vrosjnivosj; 8 mei 2006 om 21:58
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 10:01   #882
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Vrosjnivos

De jeuk is beduidend minder hoor, maar niet/nooit? helemaal weg. Omdat ik dat laaste wel wil bereiken heb ik het er nog wel over hier...
Neem jij die vis/teunisbloemolie als capsules dan in of smeer je iets van op je hoofdhuid of zo?
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 17:32   #883
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Alleen als pilvorm. Ik zou het te lastig vinden om op m'n hoofd te doen.
Maar het is zeker geen wondermiddel dus daarmee wil ik zeggen dat je zelf moet weten of je het gaat kopen of niet. Maar voor de prijs hoef je het niet echt te laten zeker als het werkt. Ik koop m'n visolie in het kruidvat 6.05 euro daarmee doe je een maand maar omdat ik teunisbloemolie erbij neem neem ik meer visolie in. Voor +- de juiste verhouding omega 3/6.
Je moet het zeker een tijdje gebruiken om te zien ofdat het werkt.
groet
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 21:20   #884
muriel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
Ik had rooscure gekocht en de antiroos (rozemarijn)shampoo van Guhl. Reden: zeer hardnekkige acné in mijn haar, gepaard gaande met wat jeuk (irritant maar niet gekmakend). met die rooscure ben ik al gestopt. Niet te doen wat een reactie, nog 10 keer erger dan het was, mijn hele hoofdhuid stond vol vieze en lelijke puistjes (sorry). Maar die Guhl is mi erg goed, die had ik nl eerst, en ik had al onmiddellijk het gevoel dat er verbetering optrad. Tot ik dan daags nadien de rooscure probeerde, een reuzenstap achteruit.... jammer. American crew heb ik ook besteld maar voorlopig nog niet gebruikt, ik wil ook niet met drie verschillende shampoo's tegelijk werken want op den duur weet mijn arme hoofdhuid het waarschijnlijk ook niet meer.
__________________
tot nu:
dagelijks 2 * minoxidil 4mg, gemaakt door apotheker
dagelijks haarwassen met Vichy Dercos haaruitval (rode fles)
vanaf nu:
rooscure: niet meer
American Crew: nog niet
Guhl Antiroos: dagelijks (kruidvat)
minoxidil 5%: 2* daags (minoxidil.com)
spiro 2%: 's avonds (niet langer dan slechts 10 min voor de minox, om onaangename geuren te vermijden)
muriel is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 21:21   #885
muriel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
ik moet dus mijn handtekening aanpassen... als ik ze nog terugvind
__________________
tot nu:
dagelijks 2 * minoxidil 4mg, gemaakt door apotheker
dagelijks haarwassen met Vichy Dercos haaruitval (rode fles)
vanaf nu:
rooscure: niet meer
American Crew: nog niet
Guhl Antiroos: dagelijks (kruidvat)
minoxidil 5%: 2* daags (minoxidil.com)
spiro 2%: 's avonds (niet langer dan slechts 10 min voor de minox, om onaangename geuren te vermijden)
muriel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rooscure Nizoral simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 2 19 oktober 2006 21:22
Nizoral vs Rooscure koppiekoppie Medicijnen/haargroeimiddelen 5 27 augustus 2004 13:07
Nizoral vs. Rooscure Uitgeblust Medicijnen/haargroeimiddelen 12 2 oktober 2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.