Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 juni 2015, 22:22   #1
Ramon93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Haar dun anavar

Hallo,

Ik ben van een jongen uit de sportschool pillen gekregen om sport prestaties te verbeteren, en ik heb dit helaas gebruikt. Na een week voelde ik me niet lekker en ging ik toch maar opzoeken wat dit spul nou eigenlijk was, blijkt het anavar steroide te zijn. Dus ben meteen gestopt, maar merk nu anderhalf week na dat ik ben gestopt dat me haar heel dun is geworden. Geen uitval gemerkt of inhammen, alleen me voorste haarlijn is zo dun geworden dat je me hoofdhuid kan zien. Hersteld zich dit? Ik heb gelezen dat uitval niet terug komt, maar mijn haar valt niet uit het is gewoon dun.
Ik hoor graag jullie reactie.
Ramon93 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2015, 01:24   #2
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Hey Ramon,

Oxandrolon oftewel anavar heeft een lichte androgene werking. Het stimuleert op een lichte wijze de natuurlijke testosteron aanmaak in je lichaam. Als je al AGA hebt, kan het dus op een lichte wijze je haarwortels beschadigen i.v.m. aantasting d.m.v. meer dht waarde in je lichaam.

Oxandrolon die je kan kopen of via mensen kan krijgen is in vele gevallen echter fake, ondergedoseerd of er zit iets anders als spierversterkende middel erin, vaak oxymetholon. Dat laatste is wel erg slecht voor je haar.

Als je geen last hebt van aga, dan is het dunner worden van je haar tijdelijk als bijwerking van de medicijn, je lichaam geeft aan dat de medicijn zwaar is gevallen voor je lichaam. Tijdelijk dunner haar of kale plekken zie vaak bij gebruik van zware medicijnen, spierversterkende middelen, bloedverdunners-cholesterol remmers, zware antibiotica, kankermedicijnen, etc.

Als je geen AGA hebt dan is ht dus tijdelijke uitdunning, als je aga hebt dan heeft het het proces van dunner worden van haar met als uiteindelijke doel haaruitval versterkt.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.