Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2019, 02:09   #1
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Herstelbehandeling bij Hairworld

Hallo allemaal,

Na een eerdere mislukte haartransplantatie Waar ze mijn hele donor gebied zowat hebben weggevaagd, heb ik veel research en consult gesprekken bij verschillende klinieken gehad, maar uiteindelijk ben ik bij hairworld Istanbul uitgekomen omdat ze naar mijn mening voorloper zijn en veel ervaring hebben op het gebied van herstel-operaties.

Ik heb een consult gesprek bij hairworld Istanbul gehad en dat beviel mij zo goed dat ik heb besloten om een herstel-operatie FUE CT te doen en waar ik in ieder geval een verbetering garantie heb gehad, aangezien mijn donor gebied beperkt is kan ik niet rekenen op een vol bos haar wat ik terugkrijg maar in ieder geval wel een betere dichtheid dan wat ik nu heb.

Ik heb op korte termijn een afspraak bij hairworld in Istanbul om de behandeling te ondergaan. Nu hoop ik dat het ook resultaat bij mij zal hebben en vertrouw op hairworld dat ze in ieder geval beter werk zullen verrichten dan de voorgaande kliniek die alles fout hebben gedaan. Ik Zal jullie up-to-date houden van hoe de behandeling zal verlopen en de fotos volgen nog.

Laatst gewijzigd door highfly; 8 september 2019 om 17:24
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 13:25   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Wat is er mis gelopen ? en hoelang is het geleden.Kan je eventueel foto,s laten zien van wat er is mis gegaan? welke kliniek heeft de HT toen gedaan?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 14:04   #3
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
De eerste haartransplantatie heb ik ongeveer 4 jaar geleden gedaan en vanaf het begin al ging van alles en nog wat mis,
- de donor en het getransplanteerd gebied bleef heel lang rood, wat toch aangeeft dat ze te diep de wortels hebben aangetast, wat zij natuurlijk niet gaan toegeven,

- mijn donorgebied bleef een kale plek, er groeide geen haar meer op dus moest om de 4 dagen compleet de zijkanten en achterkant opscheren anders zag je een kale plek wat er niet uitzag,

-en het resultaat bleef uit, kreeg geen nieuwe haargroei zoals zij hadden aangegeven en maar de mooie fotos van een volle bos haar lieten zien dat het bij mij weleens zo een resultaat zou resulteren.

Dit alles heeft mij zoveel tijd / energie en geestelijk zoveel gekost, dat ik zo lang mee heb gewacht voor een herstel operatie in de hoop dat er nu wel iets verbeterd kan worden bij hairworld Istanbul aangezien zij bekend staan met de herstel-operaties.

Laatst gewijzigd door highfly; 8 september 2019 om 17:24
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 20:01   #4
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door highfly Bekijk bericht
De eerste haartransplantatie heb ik ongeveer 4 jaar geleden gedaan en vanaf het begin al ging van alles en nog wat mis,
- de donor en het getransplanteerd gebied bleef heel lang rood, wat toch aangeeft dat ze te diep de wortels hebben aangetast, wat zij natuurlijk niet gaan toegeven,

- mijn donorgebied bleef een kale plek, er groeide geen haar meer op dus moest om de 4 dagen compleet de zijkanten en achterkant opscheren anders zag je een kale plek wat er niet uitzag,

-en het resultaat bleef uit, kreeg geen nieuwe haargroei zoals zij hadden aangegeven en maar de mooie fotos van een volle bos haar lieten zien dat het bij mij weleens zo een resultaat zou resulteren.

Dit alles heeft mij zoveel tijd / energie en geestelijk zoveel gekost, dat ik zo lang mee heb gewacht voor een herstel operatie in de hoop dat er nu wel iets verbeterd kan worden bij hairworld Istanbul aangezien zij bekend staan met de herstel-operaties.
Welke kliniek heeft heeft jouw probleem veroorzaakt?
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2020, 11:41   #5
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Hallo mensen, ik zou nog een update geven van mijn behandeling bij HWI, het is nu al 10 maanden geleden na de behandeling , het ziet in ieder geval veel beter uit dan voor de behandeling (zie foto’s in mijn album),

Ik ga nu voor een tweede behandeling om de kruin en middengedeelte wat meer dichtheid te geven, en hoop ik op meer resultaat, een volle haardos Verwacht ik niet zoals ik eerder zei vanwege de beschadigde Donor en mislukte eerste behandeling bij de vorige kliniek.

Ik houd jullie op de hoogte.
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2020, 13:10   #6
Haarwonder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Geslacht:
Fijn voor je dat het nu wel goed is gegaan, waar was je eerder geweest en heb je daar nog foto's van?
Haarwonder is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.