Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 oktober 2019, 20:22   #1
Pascal_A
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2019
Berichten: 5
Geslacht:
Haartransplantatie bij Esteuniq - Istanbul

Hallo allemaal,

Mijn naam is Pascal.

6 maanden geleden heb ik een haartransplantatie laten doen, bij Esteuniq in Turkije. Na heel veel onderzoek en ervaringen / verhalen te hebben gelezen op dit Haarweb, zelf ook maar uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik zat al een hele lange tijd met haarverlies en ergerde me er erg aan.

Bij mij begon mijn haar met uitvallen op mijn 32e, ben nu 43 jaar oud. Ik ben over het algemeen zeer zelfvertrouwd maar dit heeft toch invloed op je zelfvertrouwen.

Ik zat heel erg met mijn haarlijn en inhammen. Ik merkte dat het dunner en dunner werd. Heb geleerd dat de technologie in haartransplantatie al heel ver was dat ik de keuze hebt gemaakt om de behandeling uit te laten voeren.

Na wikken en wegen heb ik uiteindelijk de keuze gemaakt. Na heel veel onderzoek via internet heb ik Esteuniq (www.esteuniq.com) ontdekt. De informatie die werd verschaft op de website heeft me aangezet om contact te zoeken. Wat me enorm verbaasde is het feit dat je volledig Nederlands wordt begeleid (er wordt gewoon Nederlands gesproken in de kliniek in Istanbul). Begin Februari 2019 heb ik een telefonisch intake gesprek gehad. Tijdens de intake nam mijn Nederlandse contactpersoon alle twijfels weg. Ik heb via WhatsApp foto's van de voorkant, bovenkant en nekgedeelte toegestuurd. Na enige tijd ontving ik de behandelmethode en een indicatie van het eindresultaat. Ik heb regelmatig contact gehad en veel vragen gesteld. Ze nemen de tijd om al je vragen en eventuele twijfels weg te nemen.

Eind Maart heb ik uiteindelijk de keuze gemaakt om de reis in te plannen. Het gehele programma wordt uitgebreid uitgelegd: wat staat je te wachten, waar moet ik rekening mee houden etc. Midden April ben ik behandeld aan mijn haarlijn en inhammen. De experts hebben 3.200 grafts verzameld wat ruim genoeg was voor meer volume en dichtheid. In het intake gesprek werd minimum 3.000 grafts geschat.

Ook ben ik zeer tevreden met de geboden nazorg. Elke maand heb ik contact met mijn contactpersoon over de progressie. Wat een goed gevoel geeft eerlijk gezegd. Nu afwachten op het eindresultaat!

Transfers: Luxe
Verblijf: Super service & locatie. We verbleven in het Millenium Golden
Horn Hotel in het historische gedeelte van Istanbul.
Ziekenhuis: Zeer netjes en profesioneel
Nazorg: Zeer goed. Maandelijks gevolgd!

Kort het programma:
Dag 1: We werden netjes opgehaald door het transfer personeel en naar ons
hotel gebracht.
Dag 2: We werden opgehaald voor de behandeling. De behandeling duurt
gemiddeld 8 uur. Mijn vrouw verveelde zich een beetje! Mijn
contactpersoon heeft haar naar een shopping mall in de buurt
gebracht. Wel 200 EURO lichter .
Dag 3: Mijn vrouw en ik hebben de bezienswaardigheden van Istanbul
kunnen zien omdat ik vrijwel nergens last van had. Het hotel is op 10
minuten afstand van het historische gedeelte.
Dag 4: Opgehaald voor de haarwas. Hierna werden we naar de luchthaven
gebracht.

Hieronder een aantal foto's van voor en na de behandeling:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Pascal 1.JPG‎ (37,2 KB, 109x gelezen)
Bestandstype: jpg Pascal 2.JPG‎ (52,5 KB, 90x gelezen)
Bestandstype: jpg Pascal 3.JPG‎ (29,2 KB, 112x gelezen)
Bestandstype: jpg Pascal 4.JPG‎ (35,6 KB, 109x gelezen)
Bestandstype: jpg Pascal 5.JPG‎ (53,9 KB, 114x gelezen)
Pascal_A is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 00:19   #2
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
succes, tussen je fotos, is er een VOOR foto bij? want zie enkel een stevige haarbos
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 16:00   #3
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Bedankt voor je duidelijke beknopte uitleg.Toch heb je nog een behoorlijke haarbos heeft men jou ook aangeraden om verder produkten te gebruiken om uitval te voorkomen ? Wat heeft deze ingreep gekost in deze kliniek ?Alvast succes toegewenst met het verdere verloop.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2019, 11:35   #4
Pascal_A
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2019
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk bericht
succes, tussen je fotos, is er een VOOR foto bij? want zie enkel een stevige haarbos
Bij mij ging het voornamelijk om de inhammen en kruin. Heb enorm veel volume bij mijn haarlijn. Wellicht heeft de eerste foto een beter indruk.
Pascal_A is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2019, 11:36   #5
Pascal_A
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2019
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Bedankt voor je duidelijke beknopte uitleg.Toch heb je nog een behoorlijke haarbos heeft men jou ook aangeraden om verder produkten te gebruiken om uitval te voorkomen ? Wat heeft deze ingreep gekost in deze kliniek ?Alvast succes toegewenst met het verdere verloop.
Ja ik gebruik ook shampoo en vitaminen die ik bij Esteuniq heb aangeschaft. Prijs wil ik liever voor mezelf houden. Al met al een perfecte behandeling en resultaat zover.
Pascal_A is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2019, 14:29   #6
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal_A Bekijk bericht
Ja ik gebruik ook shampoo en vitaminen die ik bij Esteuniq heb aangeschaft. Prijs wil ik liever voor mezelf houden. Al met al een perfecte behandeling en resultaat zover.
Zijn die vitaminen en shampoo een huismerk van deze kliniek en enkel verkrijgbaar bij hen?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2019, 20:22   #7
Pascal_A
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2019
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Zijn die vitaminen en shampoo een huismerk van deze kliniek en enkel verkrijgbaar bij hen?
Weet ik eerlijk gezegd niet!
Pascal_A is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.