Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 september 2019, 23:08   #1
Flexzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Beste kliniek voor haartransplantatie in Turkije

Hi guys,

Ik zie hier veel nuttige dingen dus ik dacht ik stel ook maar een vraag. Zelf ben ik behoorlijk kaal geworden over de afgelopen 10 jaar (ik ben nu 34 en dit speelt vanaf mijn 24e ong) en ik wil nu toch echt de gok wagen om te proberen mijn haren weer terug te krijgen.

Ik heb heel veel info online gelezen over de afgelopen jaren en word ook vol gespamd met allemaal turkse aanbieders van haar transplantaties. Omdat het algemeen bekend is dat deze transplantaties in Turkije een stuk goedkoper zijn dan in NL vraag ik mij af of jullie weten waar dan het verschil in zit. En als Turkije echt de mekka is voor deze transplantaties, waar/welke aanbieder zou ik dan naar moeten kijken?

Voor de duidelijkheid, ik verwacht niet dat ik voor een euro of 1000 klaar ben, dus het zal wel duurder uitpakken in mijn geval, echter wil ik als ik dit geld uitgeef ook zeker weten dat ik het niet over de brug gooi bij een kliniek die niet zo goed is zeg maar.

Voor mij belangrijk;

- goede consult zodat ik weet waar ik aantoe ben en wat realistisch is zonder dat ze zoveel mogelijk geld uit mij willen trekken en ik van een koude kermis thuis kom
- capabele haar chirurg
- goede nazorg
- prijs kwaliteit verhouding

Uitgeschreven ervaringen worden zeer gewaardeerd.

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.

Groet,

Alex
Flexzz is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2019, 10:15   #2
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Ik krijg sinds een tijd heel vele reclame op Facebook voor Turkse klinieken. Voor de lol ga in dan eens kijken en ben vaak geschokt van de onnatuurlijke resultaten. Check vb eens deze, ben ik deze morgen tegen gekomen: https://instagram.com/songulalcihair...d=6zeb9mjzc6k6
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2019, 15:13   #3
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Denk dat er toch al heel veel informatie hier is gegeven over behandelingen uitgevoerd in Turkije en de resultaten hiervan..Als dit voor jou niet genoeg is boek een ticketje Istanboel en doe een bezoekje aan enkele van de tientallen ( mogelijk meer dan 200) klinieken die daar zijn,misschien krijg je dan een duidelijker beeld van wat je mag verwachten aldaar.Succes.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2019, 22:17   #4
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Hallo flexZZ,

Ik snap je punt, er is namelijk zoveel keuze tegenwoordig dat je gwn niet meer weet Waar je het beste kan gaan, ik heb zelf 5 jaar geleden jammer genoeg bij een verkeerde kliniek terechtgekomen die mijn donor gebied zwaar hebben beschadigd, en uiteindelijk alle vertrouwen verloren in al die klinieken die een mooi praatje en mooie fotos laten zien bij het consult en zo je vertrouwen winnen terwijl het hun eigenlijk alleen maar om geld gaat,

Sinds kort heb ik een herstel-operatie ondergaan bij hairworldIstanbul, en tot nu toe gaat het goed en ziet het er in ieder beter uit dan in al die jaren na de eerste HT , mijn advies is dat het zeker de moeite waard om langs hairworldIstanbul op consult te gaan,

Mijn Voornaamste reden om uiteindelijk toch een tweede poging te wagen bij HWI is de vele filmpjes die ze hebben van bekende en niet bekende Nederlanders van begin tot eind, zegt toch veel meer dan fotos en praatjes.

Ik wens je veel succes bij je zoektocht , mocht je vragen hebben kan je me atijd een bericht sturen. (Zie mijn topic over mijn behandeling http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38563
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2019, 23:13   #5
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door highfly Bekijk bericht
Hallo flexZZ,

Ik snap je punt, er is namelijk zoveel keuze tegenwoordig dat je gwn niet meer weet Waar je het beste kan gaan, ik heb zelf 5 jaar geleden jammer genoeg bij een verkeerde kliniek terechtgekomen die mijn donor gebied zwaar hebben beschadigd, en uiteindelijk alle vertrouwen verloren in al die klinieken die een mooi praatje en mooie fotos laten zien bij het consult en zo je vertrouwen winnen terwijl het hun eigenlijk alleen maar om geld gaat,

Sinds kort heb ik een herstel-operatie ondergaan bij hairworldIstanbul, en tot nu toe gaat het goed en ziet het er in ieder beter uit dan in al die jaren na de eerste HT , mijn advies is dat het zeker de moeite waard om langs hairworldIstanbul op consult te gaan,

Mijn Voornaamste reden om uiteindelijk toch een tweede poging te wagen bij HWI is de vele filmpjes die ze hebben van bekende en niet bekende Nederlanders van begin tot eind, zegt toch veel meer dan fotos en praatjes.

Ik wens je veel succes bij je zoektocht , mocht je vragen hebben kan je me atijd een bericht sturen. (Zie mijn topic over mijn behandeling http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38563

Hi,
mislukte haartransplantaties komen voor bij elke kliniek, hoe goed ze ook zijn, dus ook bij HWI. Als je veel behandeld mislukt er ook wel eens keer wat of wat kan er soms misgaan als de klant zich niet helemaal aan de voorschriften van de kliniek houdt.


En uiteraard gaat het om geld wat verwacht men dat het goede doelen instellingen zijn? Zelfs deze zien graag je geld want de schoorsteen moet ook blijven roken.


Goede Turkse of andere buitenlandse klinieken zijn duurder en benaderen eerder onze prijzen.



Videos zijn leuk en zeker beter dan foto' s maar er zijn meerdere klinieken die zowel foto' s als video's tonen. Denk dat je in Nederland dat minder vind maar dat ligt denk ik eraan dat wij liever anoniem willen blijven.


Verder nog wat voor de een goed resultaat is hoeft niet altijd zo te worden voor jouw. Soms heb je een minder resultaat omdat je minder goed haar hebt bijvoorbeeld.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 20:06   #6
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Denk dat er toch al heel veel informatie hier is gegeven over behandelingen uitgevoerd in Turkije en de resultaten hiervan..Als dit voor jou niet genoeg is boek een ticketje Istanboel en doe een bezoekje aan enkele van de tientallen ( mogelijk meer dan 200) klinieken die daar zijn,misschien krijg je dan een duidelijker beeld van wat je mag verwachten aldaar.Succes.
Ja dat klopt.
En als ik mijn mening daarover kan geven:
Als je top resultaten hier ziet dan is dat vrijwel altijd van de gevestigde topklinieken uit Nederland en België.
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 20:12   #7
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Het contact in Turkije was niet 100% en de nazorg viel mij ook tegen, al hebben ze daarover gezegd dat ze zo druk waren, jaja.
Maar het resultaat ben ik tot nu toe( ongeveer 8 maanden) zeer tevreden over. Ik ben geweest met Medical Point.
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 20:25   #8
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Esteworld bennik geweest. Ga langs bij hun op kantoor ze kunnen daar alles uitleggen nazorg hebben ze twee mensen fulltime op in nl.
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 10:08   #9
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
Kan ik beamen, ik ook Esteworld geweest nadat ik veel onderzoek had gedaan. Prima verlopen, eerlijke gasten zonder bullshit verkooppraatjes. Zou zelf nooit naar tussenpersoon gaan die ergens 4 hoog in een verzamelgebouwtje zit met inrichting van Ikea. Doen wat voor jou goed voelt en gewoon op gesprek gaan!
MBerghuis is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 15:29   #10
Skyman2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2017
Berichten: 94
Geslacht:
Ik kan je Cosmedica aanraden!

Ben er ook geweest!
Skyman2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 15:52   #11
MRrain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Zie instagram van Cosmedica: https://www.instagram.com/cosmedicaclinic/
MRrain is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
advies, haartransplantatie, kwaliteit, prijs, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.