Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 juni 2010, 23:01   #211
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
deels wel waar (hoger dan normaal) maar deze fotos wel extreen genomen ja

[ foto verwijderd ]

dit is iets beter zoals het is, beetje zoals dit ben ik bang

http://films.nieuwslog.nl/data/subdo..._fs_7013_1.jpg
Als die hoge haarlijn je stoort houdt natuurlijk niemand je tegen om nog een FUE te nemen.

Wat is je leeftijd eigenlijk? Zou je nog jong zijn, dan moet je er natuurlijk rekening mee houden dat je nog verder gaat kalen...

Laatst gewijzigd door Henk; 5 juli 2012 om 19:27
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 14:07   #212
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Leuk wat te posten:
2011-2015 en 2020 nog 3 hts gehad
Bij elkaar 5900grafts totaal in 5 hts in 16 jaar.

Het is prima zo!

In 2020 inmiddels heel veel jonge heren aan de ht gegaan, het is geen taboe meer lijkt het.

Succes allemaal
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 16:20   #213
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Heb je ook foto’s?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 16:30   #214
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Hoe ziet je donor er nu uit DikkieD? en bij welke klinieken ben je allemaal geweest? Kan je een samenvatting geven van je hairloss en haarreconstructie reis? lijkt me interessant voor mij en vele andere leden hier.


Groet
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2020, 09:40   #215
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Hoe ziet je donor er nu uit DikkieD? en bij welke klinieken ben je allemaal geweest? Kan je een samenvatting geven van je hairloss en haarreconstructie reis? lijkt me interessant voor mij en vele andere leden hier.


Groet
Foto’s hou ik even voor mijzelf. Donor ziet er nog prima uit, denk wel dat het nu met rust gelaten moet worden. Kruin is ietsie dunner dan rest, maar dat is prima.

Sinds 2002 dus zeer voorzichtig kalend geworden en dat 4x getackeld met een fue klein zonder scheren. Zo heb ik de lijn voorop wel verstrekt en de jaren erna de achteruitgang bijgehouden. Ik heb buiten minox om geen medicijnen gebruikt.

Nu in 2020 heb ik 1800fue met scheren uitgevoerd om de haarlijn te verdedigen in gebied 3. Nu na 3.5m begint het eea weer te groeien. Alle keren bij dr Feriduni geweest. Een topper, wellicht zelfs de beste.

Op aanraden van dr nu aan een topical variant van fina en minox begonnen. Een maandelijke tube doe ik 3 maanden over, heel licht dus.

Verder veel minder bezig met kaal worden, komt ook door de leeftijd. Het is vooral een ijdel ding uiteindelijk.

De behandeling in 2007 en die van 2020 verschilt stevig in precisie, snelheid en kwaliteit. De methode is nu zoveel sneller en preciezer. Komt oa. Door betere. Materialen. Mijn laatste fue was 08:00 melden en 14:30 alweer in de auto terug. Dag later gewoon alweer naar een evenement toe. Minder zwelling, minder irritaties.

Het gaat jullie goed!
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand een idee op welke manieren ik mijn haarlijn kan verlagen svendc Chirurgische behandelingen 7 21 augustus 2005 15:23
Dunner wordende haarlijn. Gevolg van haartransplantaties? husa Chirurgische behandelingen 1 10 juli 2005 02:44
De natuurlijke haarlijn bij een haarwerk. Salvamia Haarwerken 5 26 april 2005 10:01
haarlijn voller maken en terugbrengen!? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 5 14 januari 2004 07:53
Mannelijke haarlijn Promise AGA - Algemeen 1 27 mei 2003 10:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.