Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 november 2013, 14:30   #46
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Niemand???

Is er behalve de ene (gewaardeerde) reactie van AnthonieH niemand die hier advies over kan/wil geven???

Hoop alsnog op reacties..
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2013, 15:59   #47
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik denk niet dat AGA helemaal gestopt kan worden met middelen zoals finasteride, die zich op DHT richten. Dan zou je 100% van de tijd 100% van de DHT moeten remmen. Dat lijkt me een recept voor rampen, want die DHT is er niet voor niks.

Je merkt nu al dat finasteride bij sommigen voor bijwerkingen zorgt. Naar ik aanneem omdat DHT-waarden te laag worden. Finasteride remt DHT voor pakweg 85%. Het lichaam is flexibel en ik geloof zelf dat een hongerdieet DHT voor het lichaam meestal nog wel op te vangen is. Maar een hongerdieet van 0 is geen dieet, dat is uithongeren. Op zoiets kan je lichaam zich niet instellen.

Een middel dat zich puur richt op de gevoeligheid van haren voor DHT zou uitkomst kunnen bieden. Dan zou je de haren voor 100% kunnen beschermen zonder je hormoonbalans in het honderd te sturen. Maar zo'n middel ken ik persoonlijk niet.

Dus ja, AGA zal zich voortzetten. Sterk vertraagd, maar onverbiddelijk.
Als ik me niet vergis, is dit wel hoe RU werkt: DHT lokaal blokkeren bij de receptoren. Maar ook hier blijken er nog steeds bijwerkingen te ontstaan bij te hoge concentraties.

Ook blokkeert Dutasteride iets van 90% of zo van het DHT in het lichaam. Met die hoeveelheid zou AGA dus nòg langer uitgesteld kunnen worden. Op den duur kan je je dan gaan afvragen of er überhaupt nog 'tijd' is voor AGA om zich echt te manifesteren voor iemand de pijp uitgaat..
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie

Laatst gewijzigd door Hairpilot; 4 november 2013 om 16:03
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2013, 18:30   #48
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Markie!!!

Mijn vraag aan jullie is dan ook (:
1-Wordt het getransplanteerde haar vd haarkrans een zelfde slag haar als het haar vd originele haarlijn, of is dit altijd een ander slag haar (met andere woorden valt dit op)?


Dit valt bij mij niet op en is afhankelijk van de techniek die de kliniek gebruikt

2-Is een Fue ht te verbergen qua rood heid (en met een en ander verdoezelen met haar naar voren kammen, als ik 2 weekjes vrij neem van het werk (direct na de Fue ht?

Ik had niet erg veel last van roodheid... en er zijn bepaalde middellen om het te verbergen is vaker in het forum voorgekomen. Anthonie weet wel er een paar op te noemen

3-Heeft een ht een natuurlijk effect als een (nu nog) kaal gebied behandeld wordt met ong 40 grafts per cm2 (qua dichtheid), of is dit nooit voldoende (hoeveel grafts is maximaal per cm2 op de haarlijn?)?

Ik heb 50 cm2 grafts op de haarlijn en daarachter 45cm2, na bijna 7 maanden voel ik me herboren. Ik zal volgende week fotos er op zetten. ( Ik kan zelfs de kapsel van Pele (feyenoord) zetten!) Hoop dat de overige 5 maanden nog even voor meer dikte zorgen, zodat het een super resultaat wordt.....
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2013, 17:43   #49
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
#2 markr32
HaarWeb lid

Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 56


Misschien is het duidelijker voor Hallo12345 en mijzelf als er een eigenTOPPIK (kleine woordspelin g) aangemaakt wordt door de Moderator??

Heb vandaag nog even met Bart (van Prohair) gesproken (telefonisch) over dat gene wat ik "vrees", waarin hij trouwens alle tijd nam om mijn vragen te beantwoorden.

Hij dacht nog steeds dat het ("aangezette stuk") niet op zou vallen met het gedeelte daarachter, maar noemde in een "zucht" er achter aan..

Dat andere mensen niet zo met mijn haar bezig zouden zijn (als ik!).. en dat het niet zo vol zou zijn omdat ik dat niet van een HT moet verwachten!

Natuurlijk wel eerlijk, en hij bleef bij zijn standpunt dat het niet zal opvallen!

Maar ja feit blijft dus wel dat het haar wat ik nu (nog) heb staan, behoorlijk dicht is en ik dus niet te veel (qua) dichtheid mag verwachten?!

Kan en/of wil iemand hier nog iets nuttigs over zeggen, al jullie meedenken wordt door mij ZEER gewaardeerd!

Jooow Beest!!!: Thanx voor je duidelijke antwoorden, heb er alle vertrouwen in dat jou eind resultaat mooi gaat worden!

Ben benieuwd naar je nieuwste foto s, je bent nu natuurlijk al weer bijna 2 maanden verder dan je laatste fotos!

Iedereen alvast bedankt!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2013, 17:15   #50
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Ander advies (mening) dan dat van Antonieh en Beest is zeker welkom mede Haarweb-members.. Graag zelfs!

Iedereen een goed weekend gewenst!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2013, 23:42   #51
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Bump
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2013, 15:14   #52
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Niemand!?

Laatste keer dat ik het probeer.

Als er niemand meer is die hier een mening over heeft (en mij kan of wil helpen), dan heb ik in ieder geval zo grondig mogelijk onderzoek vooraf gaande aan mijn HT gedaan.

Mocht er niemand meer reageren dan vertrouw ik prohair erop dat het niet gaat opvallen qua dichtheid..

Iedereen die eerder hierover advies heeft gegeven nogmaals bedankt!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.