Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 juni 2019, 12:43   #1
AliYildiz
HaarWeb lid

Geslacht:
Dr. Cinik Haartransplantatie ziekenhuis

Beste mensen
Mijn naam is Ali Yidiz, ik kom zelf uit Nederland, door een collega van mij ben ik doorverwezen bij Dr. Cinik haartransplantatie te laten doen. Want hijzelf was eerder geweest en was heel erg tevreden.
Nadat ik contact heb opgenomen met Arzu van Cinik Hospital had ik gelijk al een klik en een goed gevoel. Zelf heb ik eerst een rondleiding gekregen in het nieuwe ziekenhuis van Dr. Emrah Cinik, alles werd duidelijk uitgelegd.
Alles wat men zei kwam overeen, wij werden netjes opgehaald van het vliegveld en naar het hotel gebracht.
De dag van de operatie werd ik door Arzu en de receptie van het hotel gebeld dat de transfer klaar stond om mij op te halen. ?k ben naar het ziekenhuis gebracht. Daar heb ik gesprek gevoerd met Emrah Cinik, hij heeft uitgebreid uitgelegd wat haartransplantatie inhoudt en hoe het werkt. ?k kon hier met al mijn vragen terecht.
Hierna begon de start van de operatie, dit is allemaal erg soepel en pijnloos verlopen. Tijdens de operatie werden tussendoor de stappen uitgelegd, wat er aan het gebeuren was, bv wanneer de grafts werden genomen, wanneer de kanalen werden geopend, hoe lang het nog zou duren voordat je klaar bent etc. Het was allemaal erg duidelijk. Na uitleg over de medicatie en de nodige papieren zoals garantie certificaat werd ik weer naar het hotel gebracht. De team en iedereen was erg aardig en attent, er werd zelfs geholpen om mijn tshirt weer aan te trekken want na de operatie ben je wel een beetje suf. Maar ik kon de volgende dag al ?stanbul in met mijn gezin.
Ook ben ik de volgende dag voor controle opgehaald door de transfer en de volgende dagen ook voor haarwas kon ik er terecht, zelf heb ik expres twee weken vakantie geboekt in ?stanbul met mijn gezin zodat ik gelijk ?stanbul weer kon bezoeken, ik ben Turks en ik kom vaker in ?stanbul namelijk.
?k raad Dr. Cinik en het hele team aan iedereen aan. Mocht er iemand zijn die vragen heeft over Dr. Cinik en het hele haartransplantatie proces, aarzel niet om contact met mij op te nemen want ik weet hoe spannend ht kan zijn vooraf, maar is echt niet nodig, alles loopt heel erg soepel hier.
Operatie datum is trouwens 12 juni en ik zal jullie blijven op de hoogte houden, tot snel!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg C27A2757.jpg‎ (146,7 KB, 77x gelezen)
Bestandstype: jpg C27A3324.jpg‎ (140,6 KB, 53x gelezen)
Bestandstype: jpg C27A2762.jpg‎ (144,0 KB, 64x gelezen)
Bestandstype: jpg C27A3322.jpg‎ (144,2 KB, 64x gelezen)
AliYildiz is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 08:45   #2
John-Vos
HaarWeb lid

Geslacht:
Enne? Ben benieuwd..
John-Vos is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 08:52   #3
don1987
HaarWeb lid

Geslacht:
Hahah dat is het vierde bericht van dr cinik met hetzelfde toetsenbord geschreven. Weer de vraagtekens ipv de i

Man man man man man
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 09:06   #4
Skyman2
HaarWeb lid

Geslacht:
Dank je voor de reclame
Skyman2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 10:18   #5
KaleKiet
HaarWeb lid

Geslacht:
Volgens mij hebben ze per ongeluk een stukje hersen meegetransplanteerd: het stukje waarmee je de I onderscheidt van een vraagteken...
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 12:55   #6
koekoekjonge
HaarWeb lid

Geslacht:
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Volgens mij hebben ze per ongeluk een stukje hersen meegetransplanteerd: het stukje waarmee je de I onderscheidt van een vraagteken...
oepsie!
koekoekjonge is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 11:01   #7
HansManders
HaarWeb lid

Geslacht:
ik ben er ook geweest deze week, super blij! Zeer professioneel

Laatst gewijzigd door HansManders; 24 juni 2019 om 21:28
HansManders is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 21:29   #8
HansManders
HaarWeb lid

Geslacht:
WhatsApp Image 2019-06-24 at 21.40.23.jpeg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansmanders Bekijk bericht
ik ben er ook geweest deze week, super blij! Zeer professioneel
Oud 24 juni 2019, 21:34   #9
HansManders
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AliYildiz Bekijk bericht
Beste mensen
Mijn naam is Ali Yidiz, ik kom zelf uit Nederland, door een collega van mij ben ik doorverwezen bij Dr. Cinik haartransplantatie te laten doen. Want hijzelf was eerder geweest en was heel erg tevreden.
Nadat ik contact heb opgenomen met Arzu van Cinik Hospital had ik gelijk al een klik en een goed gevoel. Zelf heb ik eerst een rondleiding gekregen in het nieuwe ziekenhuis van Dr. Emrah Cinik, alles werd duidelijk uitgelegd.
Alles wat men zei kwam overeen, wij werden netjes opgehaald van het vliegveld en naar het hotel gebracht.
De dag van de operatie werd ik door Arzu en de receptie van het hotel gebeld dat de transfer klaar stond om mij op te halen. ?k ben naar het ziekenhuis gebracht. Daar heb ik gesprek gevoerd met Emrah Cinik, hij heeft uitgebreid uitgelegd wat haartransplantatie inhoudt en hoe het werkt. ?k kon hier met al mijn vragen terecht.
Hierna begon de start van de operatie, dit is allemaal erg soepel en pijnloos verlopen. Tijdens de operatie werden tussendoor de stappen uitgelegd, wat er aan het gebeuren was, bv wanneer de grafts werden genomen, wanneer de kanalen werden geopend, hoe lang het nog zou duren voordat je klaar bent etc. Het was allemaal erg duidelijk. Na uitleg over de medicatie en de nodige papieren zoals garantie certificaat werd ik weer naar het hotel gebracht. De team en iedereen was erg aardig en attent, er werd zelfs geholpen om mijn tshirt weer aan te trekken want na de operatie ben je wel een beetje suf. Maar ik kon de volgende dag al ?stanbul in met mijn gezin.
Ook ben ik de volgende dag voor controle opgehaald door de transfer en de volgende dagen ook voor haarwas kon ik er terecht, zelf heb ik expres twee weken vakantie geboekt in ?stanbul met mijn gezin zodat ik gelijk ?stanbul weer kon bezoeken, ik ben Turks en ik kom vaker in ?stanbul namelijk.
?k raad Dr. Cinik en het hele team aan iedereen aan. Mocht er iemand zijn die vragen heeft over Dr. Cinik en het hele haartransplantatie proces, aarzel niet om contact met mij op te nemen want ik weet hoe spannend ht kan zijn vooraf, maar is echt niet nodig, alles loopt heel erg soepel hier.
Operatie datum is trouwens 12 juni en ik zal jullie blijven op de hoogte houden, tot snel!
Ook van de borst en baardhaar getransplanteerd? Bij mij wel, voelde de anesthesie wel moet ik zeggen, maar het was het waard.
Oud 25 juni 2019, 16:14   #10
AliYildiz
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John-Vos Bekijk bericht
Enne? Ben benieuwd..
Dag 13, alle korstjes zo goed als weg. Binnenkort zal ik nieuwe foto's plaatsen. Laatste paar dagen weer goed kunnen slapen omdat ik niet meer op mijn rug hoef te slapen. Dat is wel fijn moet ik zeggen. Aangezien ik nog steeds op vakantie hier ben, heb ik al mijn haarwas in het ziekenhuis laten doen. Morgen tweede controle door Dr. Cinik
Oud 25 juni 2019, 16:16   #11
AliYildiz
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HansManders Bekijk bericht
Ook van de borst en baardhaar getransplanteerd? Bij mij wel, voelde de anesthesie wel moet ik zeggen, maar het was het waard.
Enkel van de baard, niet van de borst. Dat dan voor de kruin.
Oud 5 juli 2019, 15:47   #12
AliYildiz
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John-Vos Bekijk bericht
Enne? Ben benieuwd..
Foto van vandaag nazorg zegt dat alles goed gaat
Oud 5 juli 2019, 16:26   #13
AliYildiz