Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 april 2019, 22:56   #1
myflox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2015
Berichten: 6
Geslacht:
HT bij Kliniek Veldhoven

Hoi hoi,

Al enige tijd ben ik lid van dit forum en heb ik met veel interesse veel berichten en discussies gelezen.
Ik ben een man van 30 en heb inmiddels mijn 2e haartransplantatie achter de rug. Het steeds dunner worden van mijn haar en het terugtrekken van mijn inhammen maakte mij in zekere zin onzeker. Helaas heb ik heel blond en dus haar, waardoor het uitvoeren van de HT's wat lastiger is.

Mijn eerste HT was in 2015 bij HASCI in Amsterdam. Semi-tevreden, omdat het niet de dichtheid gaf die ik me had voorgesteld en het was naar verhouding verschrikkelijk duur.

Na lang wikken en wegen besloten om een tweede HT te ondergaan. Na wat research en gesprekken heb ik gekozen voor Kliniek Veldhoven.
4 April 2019 ben ik daar behandeld voor 1750 Grafts. Het ontvangst en de behandeling is zeer goed verlopen. Achteraf gezien waren de verdoving-prikjes de pijnlijkste momenten van de behandeling.

Ik zal bij dit bericht een aantal foto's toevoegen (als dat lukt) van vóór de behandeling, een uur na de behandeling en 8 dagen na de behandeling. Inmiddels zit ik op dag 16 en zijn de korstjes op het transplantatie gebied aan het wegvallen. Het donorgebied geneesde vrij vlot, maar is nog steeds een beetje gevoelig.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20190401_220558.jpg‎ (132,1 KB, 269x gelezen)
Bestandstype: jpg 20190401_220527_LI.jpg‎ (142,1 KB, 184x gelezen)
Bestandstype: jpg 20190404_185626.jpg‎ (142,3 KB, 239x gelezen)
Bestandstype: jpg 20190404_190920.jpg‎ (133,0 KB, 146x gelezen)
Bestandstype: jpg 20190413_123047.jpg‎ (148,6 KB, 164x gelezen)
myflox is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2019, 22:57   #2
myflox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2015
Berichten: 6
Geslacht:
En hier nog een paar foto's
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20190404_185626.jpg‎ (142,3 KB, 123x gelezen)
Bestandstype: jpg 20190413_123135_LI.jpg‎ (123,9 KB, 82x gelezen)
myflox is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2019, 09:47   #3
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Hallo Myflox, ik heb je posting even in de juiste rubriek gezet. Succes.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2019, 10:28   #4
Flap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2014
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myflox Bekijk bericht
Hoi hoi,

Al enige tijd ben ik lid van dit forum en heb ik met veel interesse veel berichten en discussies gelezen.
Ik ben een man van 30 en heb inmiddels mijn 2e haartransplantatie achter de rug. Het steeds dunner worden van mijn haar en het terugtrekken van mijn inhammen maakte mij in zekere zin onzeker. Helaas heb ik heel blond en dus haar, waardoor het uitvoeren van de HT's wat lastiger is.

Mijn eerste HT was in 2015 bij HASCI in Amsterdam. Semi-tevreden, omdat het niet de dichtheid gaf die ik me had voorgesteld en het was naar verhouding verschrikkelijk duur.

Na lang wikken en wegen besloten om een tweede HT te ondergaan. Na wat research en gesprekken heb ik gekozen voor Kliniek Veldhoven.
4 April 2019 ben ik daar behandeld voor 1750 Grafts. Het ontvangst en de behandeling is zeer goed verlopen. Achteraf gezien waren de verdoving-prikjes de pijnlijkste momenten van de behandeling.

Ik zal bij dit bericht een aantal foto's toevoegen (als dat lukt) van vóór de behandeling, een uur na de behandeling en 8 dagen na de behandeling. Inmiddels zit ik op dag 16 en zijn de korstjes op het transplantatie gebied aan het wegvallen. Het donorgebied geneesde vrij vlot, maar is nog steeds een beetje gevoelig.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.
In 2015 de eerste en onlangs de tweede haartransplantatie. Dat lijkt me geen pretje. Heb je nog bij HASCI verhaal gehaald in dit verband? Zeker als het destijds relatief duur was, zou het niet zo moeten zijn dat je binnen 5 jaar opnieuw onder het mes moet omdat de resultaten tegenvallen.

Welke dichtheid werd je destijds toegezegd? En welke dichtheid heeft Veldhoven je beloofd? Dit aantal grafts voor een gebied van deze grootte geeft wellicht nog altijd niet de gewenste dichtheid...

Is dit ook het gebied waar je destijds aan behandeld bent? En heb je in de tussentijd medicatie gebruikt om het haar te onderhouden?

Los hiervan ben ik benieuwd naar het eindresultaat. Succes met wachten, en hopelijk ben je dit keer wel tevreden!
Flap is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2022, 16:48   #5
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Hey Myflox,

Ik zie dat je inmiddels in twee topics een waarschuwing hebt gegeven over Veldhoven (waarin je trouwens niks vermeld hebt over HASCI) en ben eigenlijk wel benieuwd wat er precies gebeurd is. Hierin heb je het over 1750 grafts, in die andere posts zijn het er ruim 1800. Ook vraag ik me af hoe het kan dat er in een herstelbehandeling meer grafts worden geplaatst dan in de oorspronkelijke (mislukte) behandeling. Ook als maar 50% door komt zou dit toch een stuk minder moeten zijn.

Graag een opheldering in je eigen topic gezien je andere berichten in andere topics.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.