Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 september 2016, 01:08   #1
Maluso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 40
Geslacht:
Vraagje over prijs Finasteride

Hallo allemaal,

ik heb een vraag over de prijs van Finasteride. Wat ben je gemiddeld er ongeveer per maand kwijt aan? En is het op recept veel duurder dan wanneer je het elders op internet besteld?

De reden dat ik dit vraag is dat de tijd om Finasteride aan te schaffen echt aangebroken is voor mij. Echter blijft de prijs een groot obstakel: ik weet niet precies wat ik aan kosten moet verwachten, omdat ik overal wat anders lees.

Ik keek voor de grap op Amerikaanse websites en zag dat Finasteride voor 1 maand omgerekend ongeveer 55 euro kost. Echter lees ik op verschillende fora dat er een groot aantal mensen zijn die 30-40 euro kwijt zijn op recept. En ik lees zelfs dat er mensen 50-60 euro kwijt zijn op recept. Dus het is mij een beetje onduidelijk allemaal.

Voor zij die Finasteride gebruiken: Hoeveel betaal je per maand en waar haal jij het vandaan? En wat is de 'gemiddelde' Finasteride prijs?

Alvast hartstikke bedankt!

~Maluso.
Maluso is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2016, 10:29   #2
haarlack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2012
Berichten: 85
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maluso Bekijk bericht
Hallo allemaal,

ik heb een vraag over de prijs van Finasteride. Wat ben je gemiddeld er ongeveer per maand kwijt aan? En is het op recept veel duurder dan wanneer je het elders op internet besteld?

De reden dat ik dit vraag is dat de tijd om Finasteride aan te schaffen echt aangebroken is voor mij. Echter blijft de prijs een groot obstakel: ik weet niet precies wat ik aan kosten moet verwachten, omdat ik overal wat anders lees.

Ik keek voor de grap op Amerikaanse websites en zag dat Finasteride voor 1 maand omgerekend ongeveer 55 euro kost. Echter lees ik op verschillende fora dat er een groot aantal mensen zijn die 30-40 euro kwijt zijn op recept. En ik lees zelfs dat er mensen 50-60 euro kwijt zijn op recept. Dus het is mij een beetje onduidelijk allemaal.

Voor zij die Finasteride gebruiken: Hoeveel betaal je per maand en waar haal jij het vandaan? En wat is de 'gemiddelde' Finasteride prijs?

Alvast hartstikke bedankt!

~Maluso.
Finasteride Sandoz via de dokter.
Ongeveer 70 euro en ik kom er 800 dagen mee toe.
haarlack is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2016, 14:37   #3
Lemmie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2016
Berichten: 12
Geslacht:
http://www.ad.nl/gezond/populair-haa...emen~a195ac2e/
Lemmie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2016, 20:52   #4
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
De goedkoopste manier is door de 5 mg finasteride te gebruiken.
Deze deel je per pil door 4 stuks, zodat je 1,25 mg neemt per dag.

De merkloze finasteride werkt net zo goed en is ook veel goedkoper dan bijvoorbeeld Propecia.

Ik heb de merkloze via mijn huisarts gekregen, deze wordt dan ook vergoed. De eigen risicokosten, die iedereen betaald, gaan ook vermoedelijk weer omlaag. Daarnaast is het via de huisarts de meest veilige en zekere methode. Het scheelt je gedoe over bestellingen en het is dan slechts een belletje naar de huisartsreceptenlijn, waarna je het een paar uur later ophaalt bij jou apotheek om de hoek.

Buitenom de eigen risicokosten zal de finasteride 5 mg je niet meer dan 20 tot 30 euro p maand kosten. Misschien zelfs iets minder, maar ik weet niet meer de exacte prijs.

Uiteraard kun je ook via internet aan finasteride 5 mg komen. Ik zou deze evenzo wel vertrouwen als het van een website is met contactgegevens of naar referenties kijken.

succes

Laatst gewijzigd door 123hallo; 29 september 2016 om 14:00 Reden: spellingfoutje
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2016, 16:38   #5
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Ik ben nu Shen Min DHT blocker aan het proberen natuurlijke middel.
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.