Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2004, 12:35   #1
Marsha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Berichten: 142
Unhappy Nieuw...(depri) lid

Hey allemaal!

Ik ben een meisje van 19 en op dit moment ben ik echt aan het depri worden..mijn leven staat op zijn kop. Ik heb een tijdje terug ontdekt dat ik mega last van overbeharing op mijn benen heb..nu ik er op ga letten zie ik ook al meer haren dan normaal op mijn wangen, kin, onder mijn neus en op mijn armen verschijnen..verder heb ik ook last van vettig haar en haaruitval..Ik had altijd al wel last van vettig haar maar nu is het wel erg extreem. Sinds twee maanden heb ik ook last van waarschijnlijk reactieve artritis (gewrichtsontstekingen) Ik heb het idee dat sinds die tijd al mijn 'haar'problemen zijn begonnen...al twijfel ik daar wel aan..Ik weet niet wat ik moet doen. De artsten weten de oorzaak van mijn gewrichtsontstekingen niet en ik trek het echt niet om daar al die overbeharings/haaruitval problemen bij te hebben:S:S. Het gaat mij zo'n 24 uur per dag beheersen. Ik hoop maar dat het van de medicijnen komt, maar in de bijsluiter staat niks over mijn klachten...ik ga wel vragen of ze mijn hormonen willen testen. Het doet me goed dat meer mensen last hebben van haarproblemen, al baal ik er mega van dat er in veel gevallen niks aan gedaan kan worden. Zijn er mensen uit groningen/friesland/drenthe die zin hebben met me te mailen..om lekker de problemen en zorgen van ons af te schrijven?...

groetjes Marsha
Marsha is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2004, 17:03   #2
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
hoi Marsha,

Ik heb net je verhaal gelezen, Erg verdrietig allemaal voor je!
Ik zou als ik jou was je laten doorverwijzen naar een goede dermatoloog die kan inderdaad je bloed prikken enz.
En je zou ook bijv kunnen bellen met je apotheek om te vragen of dit bijwerkingen kunnen zijn van je medicijnen.
Als je wil wil ik wel met je mailen hoor ik kom alleen niet bij jou uit de buurt.
Ik ben 24 jaar en heb al heel lang last van haaruitval, ik heb me heel lang van het kastje naar de muur laten sturen door mijn huisarts en dermatoloog.
Nu heb ik gezegt dat ik naar een andere dermatoloog wou en deze heeft ondekt dat ik adrognetisch haaruitval heb.
Ook ik ben hier natuurlijk kapot van.
Ik zou het erg fijn vinden om met iemand te mailen die dit zelfde mee maakt.
Sterkte!

Joney.
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2004, 17:59   #3
Marsha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Berichten: 142
Hey!

Ik heb te horen gekregen dat ik een 'lichte' (arts vind het licht ik niet) vorm van huritisme heb..(hoe je het ook schrijft). en daarvan komt mijn haaruitval waarschijnlijk ook...de arts deed er heel luchtig over..ik heb nu de diane-35 voorgeschreven gekregen. Ik hoop dat het helpt en dat me haaruitval stopt en me overbeharing niet erger wordt...afwachten ff dus..

groetjes Marsha
Marsha is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2004, 19:11   #4
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi Marsha

Oke nu weet je tenminste wat je heb.
Ik ben ook net aan de diane pil begonnen samen.
Laten we er het beste van hopen liefs Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2004, 22:34   #5
Marsha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Berichten: 142
Hey..Joney..nog een vraagje..heb je ook msn ofzo?..en wat is je email adres?

gr. Marsha
Marsha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2004, 14:04   #6
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi Marsha,

Ik heb je een email gestuurt!
liefs

Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2004, 14:26   #7
Marsha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Berichten: 142
Hoi,

Heb die mail niet kunnen lezen...ik had een speciaal account aangemaakt bij hotmail omdat ik mijn gewone emailadres niet op deze site wilde hebben...ma nu ben ik vergeten wat het wachtwoord en naam combi enzo waren:S:S

gr. Marsha
Marsha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2004, 13:07   #8
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi Marsha,

jammer dat je de mail niet heb kunnen lezen, ik heb nl. ook liever niet dat mijn emailadres bekend word gemaakt snap je, ivm privacy, eerlijk gezegt schaam ik me nogal voor mijn haarprobleem vandaar.
liefs Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2004, 14:40   #9
Marsha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Berichten: 142
Hey!

Heb ff een nieuw mailadres aangemaakt...marsha13031@hotmail.com, als je daar dan heen zou willen mailen?

groetjes Marsha
Marsha is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2004, 09:16   #10
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joney
Ik heb net je verhaal gelezen, Erg verdrietig allemaal voor je!
Ik zou als ik jou was je laten doorverwijzen naar een goede dermatoloog die kan inderdaad je bloed prikken enz.
En je zou ook bijv kunnen bellen met je apotheek om te vragen of dit bijwerkingen kunnen zijn van je medicijnen.
Als je wil wil ik wel met je mailen hoor ik kom alleen niet bij jou uit de buurt.
Ik ben 24 jaar en heb al heel lang last van haaruitval, ik heb me heel lang van het kastje naar de muur laten sturen door mijn huisarts en dermatoloog.
Nu heb ik gezegt dat ik naar een andere dermatoloog wou en deze heeft ondekt dat ik adrognetisch haaruitval heb.
Ook ik ben hier natuurlijk kapot van.
Ik zou het erg fijn vinden om met iemand te mailen die dit zelfde mee maakt.
Sterkte!

Joney.

Hoii Joney,,

Wat is adrognetisch haaruitval ???

Doeii-Doeii,,
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw interview op hairsite met Dr Bazan Henk21 Overige behandelingen 1 20 mei 2004 22:46
ben nieuw - zijn er nog meer wenkbrauw TTM'ers? helma TTM - Algemeen 3 27 januari 2003 12:54
Nieuw, wat tips nodig Beeky TTM - Algemeen 4 31 december 2002 14:47
nieuw middel muster Medicijnen/haargroeimiddelen 4 28 september 2002 13:43
Ik nieuw hier: wat kan ik het beste doen? Alecx AGA - Algemeen 2 16 augustus 2002 23:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.