Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2005, 22:21   #1
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
stomme haren

Ik ben mezelf er heel goed van bewust wat ik aan het doen ben, maar toch trek ik ze reuit. ik wordt er zo rustig van. Als mijn vriend nachtdienst heeft merk ik dat ik meer trek, omdat ik dan onrustig ben, en rustg wordt van het plukken, logisch. Het liefst zou ik me kaal willen scheren, maar eigenlijk ben ik heel erg ijdel, en heb nu nog geen kale plekken (hoi_hoi). Ik voel me diep ongelukkig, voel me opgejaagd, huilerig, wordt snel boos, en ben nog sneller geirriteerd, en ik weet niet neer goed wat ik moet doen, de huisarts ziet nme weer aankomen.
IK GA KIJKEN OF IK EEN TUKKIE KAN DOEN, IS KIJKE WAT DE DAG MORGEN WEER BRENGT
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2005, 22:30   #2
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Liebe LIEB

Vervelend dat je er zo voor staat, als je zo gaat slapen, of proberen te slapen en het lukt niet, doe dan pleisters om je vingertoppen, of heb je dat al eens geprobeerd?
Bij mij werkt dat goed, want je voelt als je wilt plukken eerst de pleister en dan ga je je bewust worden dat je weer wilde plukken en dan kun je je nog inhouden.
Iets voor jou misschien?

sterkte, Monique3
__________________
http://trichotillomanie.com
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2005, 21:38   #3
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
suzan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique3
Vervelend dat je er zo voor staat, als je zo gaat slapen, of proberen te slapen en het lukt niet, doe dan pleisters om je vingertoppen, of heb je dat al eens geprobeerd?
Bij mij werkt dat goed, want je voelt als je wilt plukken eerst de pleister en dan ga je je bewust worden dat je weer wilde plukken en dan kun je je nog inhouden.
Iets voor jou misschien?

sterkte, Monique3
Pff, morgen ga ik naar de huisarts en dan vertel ik hoe ik er voorsta met mijn gedachtengang, ik voel me waardeloos en neit begrepen, opgejaagd, en jank alles bij elkaar, en weet bijna zeker dat ik een zwangerschapdepressie heb, ik vertoon bijna alle verschijnselenm reageer het niet op mijn zoon af, maar op mijn vriend, en wat ik allemaal nog inhoud, Ik heb zo;n woede aanvallen, dat ik zo kwaad word, met de deuren gaan slaab door de kamer heen hollen, ik ken mezelf dan niet, en trekken aan die haren als de woede aanval voorbij is, dat geeft me dan een beetje rust, was ik blij er van af te zijn, helaas niet dus

liefs van suus, morgen een dagje wegm, misschien dat ik me er beter bij voel
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2005, 09:15   #4
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Zeker doen, met de huisarts praten. En àlles dan ook zeggen, hoe je je voelt en wat je gedrag is. Want dit is erg voor jezelf, en voor je partner; maar je zoontje zal onrechtstreeks ook wel aanvoelen dat de sfeer in huis gespannen is. Voor ieders welzijn het beste als iemand jou helpt. In jouw geval is het haren trekken denk ik een secundair probleem. Je moet eerst zorgen dat je je gevoelens op een rijtje krijgt en dat je het allemaal weer een beetje ziet zitten. Kortom, dat je anders in het leven staat, en je er weer zin in krijgt, en blij bent met jezelf, je gezinnetje en wat je hebt.
Sterkte
Janika
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2005, 12:39   #5
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Aan LIEB

Hey LIEB, ik sluit me helemaal aan bij wat Janika heeft gezegd, en ik hoop ook dat je dat zult doen.
Ook jij bent het waard, kom dus voor jezelf op, en zorg voor jezelf.

sterkte, en laat effe weten hoe het gegaan is bij de huisarts,
Monique3
__________________
http://trichotillomanie.com
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2005, 14:05   #6
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
bij de huisarts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique3
Hey LIEB, ik sluit me helemaal aan bij wat Janika heeft gezegd, en ik hoop ook dat je dat zult doen.
Ook jij bent het waard, kom dus voor jezelf op, en zorg voor jezelf.

sterkte, en laat effe weten hoe het gegaan is bij de huisarts,
Monique3
hallo,

ik ben bij de huisarts geweest, hij denkt geen depressie, ik moet wel maatschappelijk werk bellen, en over 3 weken terrugkomen, om te kijken hoe t met me gaat, ik heb het gevoel dat hij me niet helemaal seriues nam, maar dat zal wel bij mij horen denk ik, en dat zal ook wel nooit over gaan.
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2005, 14:58   #7
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Dapper dat je naar je huisarts bent gestapt en hebt verteld wat er scheelt. Jammer dat je geen bevredigend gevoel aan overhoudt. Dan inderdaad maar maatschappelijk werk bellen, proberen een gesprek met iemand te hebben.
En nu maar een beetje genieten van het mooie weer, en jezelf op een lekker ijsje trakteren, dat heb je sowieso verdiend.
Sterkte
J
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2005, 21:27   #8
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
depri

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janika
Dapper dat je naar je huisarts bent gestapt en hebt verteld wat er scheelt. Jammer dat je geen bevredigend gevoel aan overhoudt. Dan inderdaad maar maatschappelijk werk bellen, proberen een gesprek met iemand te hebben.
En nu maar een beetje genieten van het mooie weer, en jezelf op een lekker ijsje trakteren, dat heb je sowieso verdiend.
Sterkte
J
depri, ik had net even dat stukje van karin gelezen, klote voor je dat je jeze;f zovoelt. Ik ook, in het zelfde schuitje, je doet er niks aan, er zijn altijd mensen die het beter weten. Heb je haar weer, ik denk ook altijd vrolijk te moeten zijn,e n vbooral nu ik een zoontje heb wil ik mijn boekje noet te buiten gaan, maar helaas heb ik heel de bankrekening geplunderd van mijn vroiend, en ik weet niet wat ik met al dat geld gedaan heb. NAtuurlijk een boze vriend, en zelf erg verdrietig, kan mezelf wel wat doen. MAar dat heb je het weer 1 iemnd heeft me heel hard nodig, en de rest, ik weet ook niet voor wie ik nog meer belangrijk ben, het loopt de spui gaten uit,
Ik wens karin in ieder gaval succes,niet leuk he meid.
kop op, probeer ik ook/ x van suzan
LIEB is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ben man en trek ook mijn haren uit cc12 TTM - Algemeen 4 16 september 2008 11:58
Getransplanteerde haren kunnen wel degelijk weer uitvallen! Tiuri Chirurgische behandelingen 19 11 december 2004 01:08
Hoe weet je hoeveel haren je verliest? SjonKanon AGA - Algemeen 5 24 april 2004 12:37
Artikel Monique3 in Brabants Dagblad: 'Haren uittrekken als ziekte'. Webmaster Boeken en artikelen 12 18 september 2002 00:02
haren die uitvallen cees AGA - Algemeen 2 1 april 2002 23:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.