Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 december 2011, 13:12   #31
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Tja, de eerste twee weken hopen we allemaal dat we tot die zeldzame groep behoren bij wie de getransplanteerde haren niet uitvallen. Helaas vaak tevergeefs.

Maar jij had je toch voorbereid met de aanschaf van toppik of iets dergelijks? Jij hebt het grote voordeel dat vrijwel alleen tussen bestaande haren is ingeplant en die zullen voor het overgrote deel wel gewoon groeien en dat camoufleert ook aardig.
Ja stiekem hoop je daar wel op natuurlijk al weet jezelf dat het toch wel uitvalt het meeste.
Opzich ziet het er nog goed uit, zoals ik al zei ik gok een kwart.
Sommige plekken heb ik opeens een zwart puntje waar vermoedelijk eerst de 5milimeter haren zaten van de nieuwe grafts en op sommige plekken zie ik nu alleen een bobbeltje betekent dat daar het proces nu na 3 a 4maanden gaat beginnen?
Dit wordt nu een onzekere periode hopen dat alles weer teruggroeit
En toppik heb ik hier over nagevraagd ik wou het combineren met een pasta/creme gel, maar het schijnt dat het dan een vieze troep wordt dus ik koop binnenkort wel een goede fiber creme gel voor als de haren net ietsje langer zijn om het optisch wat dikker te krijgen.
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2012, 13:22   #32
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Foto 1 voor
Foto 2 Na
Foto 3 Voor
Foto 4 Na
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voor foto 1.1.jpg‎ (12,5 KB, 571x gelezen)
Bestandstype: jpg Na foto 1.2.jpg‎ (125,2 KB, 568x gelezen)
Bestandstype: jpg Voor foto 2.1.jpg‎ (76,4 KB, 633x gelezen)
Bestandstype: jpg Na foto 2.2.jpg‎ (73,1 KB, 641x gelezen)
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2012, 13:24   #33
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Foto 1 Voor
Foto 2 Na

Zit op rond de 8 maanden halverwege augustus.
Mijn kaalheid is denk ik wel verder gegaan of iedergeval erger dan ik dacht.
Minimaal toch wel een norwood 2 a 2.5 als ik die foto's zo zie.
Ik ga sowieso nog een kleine Ht doen voor inhammen wat minder diep te maken en de dichtheid in het algemeen zoverre dat mogelijk is uiteraard,maar dat zal weer pas over 2jaar zijn ofzo.
Wat zal ik er verder over zeggen.....om echt tevreden te zijn is 2 Ht's of een hele grote aantal toch wel nodig vind ik.
Prohair heeft naar mijn weten gedaan wat ze konden, alleen wel wat grafts uit bepaalde zones gehaald waar ik toch niks uit wou om wel een beetje kritisch te zijn.
Bij de keer bij prohair of eventueel een andere kliniek zal ik daar zeker heel duidelijk in zijn
Zo te zien moet ik nodig naar de kapper ziet er niet uit de verhouding van mijn kapsel maar weer eens milimeteren.
Grtz.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voor foto 3.1.jpg‎ (47,7 KB, 479x gelezen)
Bestandstype: jpg Na foto 3.2.jpg‎ (63,3 KB, 557x gelezen)
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 5 augustus 2012 om 13:30
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2012, 23:23   #34
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Foto 1 Voor
Foto 2 Na

Zit op rond de 8 maanden halverwege augustus.
Mijn kaalheid is denk ik wel verder gegaan of iedergeval erger dan ik dacht.
Minimaal toch wel een norwood 2 a 2.5 als ik die foto's zo zie.
Ik ga sowieso nog een kleine Ht doen voor inhammen wat minder diep te maken en de dichtheid in het algemeen zoverre dat mogelijk is uiteraard,maar dat zal weer pas over 2jaar zijn ofzo.
Wat zal ik er verder over zeggen.....om echt tevreden te zijn is 2 Ht's of een hele grote aantal toch wel nodig vind ik.
Prohair heeft naar mijn weten gedaan wat ze konden, alleen wel wat grafts uit bepaalde zones gehaald waar ik toch niks uit wou om wel een beetje kritisch te zijn.
Bij de keer bij prohair of eventueel een andere kliniek zal ik daar zeker heel duidelijk in zijn
Zo te zien moet ik nodig naar de kapper ziet er niet uit de verhouding van mijn kapsel maar weer eens milimeteren.
Grtz.
Zeer net resultaat Jordy! Goed opgevuld, een NW1 als je het mij vraagt. Waarom de 'inhammen' nog opvullen? En hoe bedoel je met "bepaalde grafts uit bepaalde zones gehaald"?

Hoe dan ook, ziet er goed uit!
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2012, 23:27   #35
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Thumbs up

ik vindt het er ook zeer mooi uitzien
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2012, 09:40   #36
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Heel mooi gelukt. En ik zou voorlopig niets doen en afwachten hoe het zich allemaal vordert. Wellicht kun je je donor daar beter voor gebruiken...
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2012, 11:17   #37
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Hallo bedankt allen

@ Sonico ja 1 kant die loopt nog teveel naar binnen toe naar midden vind ik [inham links volgens mij] en de andere is minder dicht gegroeid dan de linkse die kwa dichtheid juist weer beter is.
De bolling bij de kruin en zijkanten van je hoofd is altijd wat minder bedekt en daar had men ook grafts weggehaalt waar ik dan niet zo blij mee ben.
Niet overal volgens mij, maar wel iets waar ik zeker op zal hameren bij een volgend ht.

@ Needmorehair het gaat om een eventuele kleine ht hoor wil uiteraard niet teveel verspillen met het oog op de toekomst.
Gaat om iets meer verdichting achter de haarlijn sommige plekken ogen nog wel dun vind ik, maar een verbetering is het zeker gelukkig

Thx Sneu
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 6 augustus 2012 om 12:48
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2012, 19:48   #38
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Niet tevreden.

Korte update ik zit nu in de 9emaand.
Helaas moet ik toch melden dat ik niet tevreden ben met vooral de dichtheid.
Het is echter nu wel meer een geheel inplaats van een brug aan de voorkant dus dat is zeker een vooruitgang.
De dichtheid is zeker niet de beloofde 50grafts p/cm2 geworden merk ik en even los van de haren die er nog stonden en nu verloren zijn gegaan denk ik.
Of ik een volgende kleine ht verdichting in hetzelfde gebied laat doen van onder de 1000grafts bij prohair is nog onzeker heb nu toch zo mijn twijfels.
Ik heb op dit moment wel 1 a 2 andere voorkeuren als het om haarklinieken gaat.
Voordat dat zover is zijn we weer een paar jaar verder vanwege het sparen misschien maar beter anders zou ik het gelijk al morgen laten doen
Had helaas wat anders gemeld al heb ik nog officieel 3 maanden te gaan, maar de afgelopen maanden is er niks veranderd.
Greetz

Ps: de foto na de ht is wel vertekend, omdat de 1e onder een felle licht is genomen en de ander overdags met niet al te fel licht.
In een normale zonnetje met een beetje bewolking zie je al goed dat het doorschijnend is en zie je veel hoofdheid.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 14 september 2012 om 19:54
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2012, 14:23   #39
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
Je filmpje staat op desitevan prohairclinic volgens mij. Daar ziet het prima uit. Wellicht kun je wat foto's nemen om te verduidelijken wat je bedoelt.
__________________
- Nanominoxidil ( april 2010 t/m april 2011)
- Microminoxidil ( april 2011 tot juni 2011) Beiden bevatten Ketoconazol en vitamine B12
- Finasteride ( 1 juni 2011 tot heden)
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2012, 16:57   #40
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Wel ik vind dat je een mooi resultaat hebt geboekt met 2000 grafts!

Het wordt nooit meer als vroeger!

Wel heb ik de indruk dat je uw ht hebt laten doen op een moment dat er geen stabilisatie was van een aga. Dat is er nooit maar volgens mij zat je in een flinke aga fase als ik de verschillende foto's bekijk.

Gebruik je finasteride?

Maar wees blij dit is een mooi resultaat en je hebt nog ruimte voor een eventuele tweede ht.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2012, 17:54   #41
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Ik denk dat je je teveel laat leiden door het verschil in de foto's, want die zijn niet echt vergelijkbaar eigenlijk.
Vooral omdat de 1e voor foto onder een felle licht gedaan is in de vroege donkere ochtend in december en de andere op klaarlichte dag.
Daarnaast had ik vorig jaar die periode heel veel stres en spanning.
Tevens is het vooral de dichtheid waar ik het over had en kan ik mij niet voorstellen dat dit de beloofde 50grafts per cm2 zijn even los van de haren die ik nog had die ik even als verloren beschouw.
Een 2e ga ik inderdaad doen in hetzelfde gebied tegen die tijd, maar of dat bij prohair is betwijfel ik maar wie weet.
Mijn kaalheid was in zone 1 en 2 en zeker niet meer dan een norwood 2.
Echte achteruitgang had ik niet meer gezien ik mijn foto's heb vergeleken van een paar jaar geleden en langer.
Ik slik geen finasteride voor de informatie.
Verder wil ik zeker niet zeggen dat prohair een slechte kliniek is ofzo.
Had er alleen wel iets meer van verwacht en dan bedoel ik zeker de dichtheid!
1 inham zie ik best grote happen/gaten en is de dichtheid het laagst en kan je er makkelijk doorheen kijken met een matige zon/licht.
Sowieso wil ik aan 1 kant ook nog mijn haarlijn wat breder laten lopen en is de opmerking kuifje van sommige mensen zeker niet iets wat ik als een compliment zie als iemand dat tegen mij zegt [zie foto 4 of 4]
Totslot ik verwacht geen kapsel met een dichtheid zoals in de puberteit, maar wel een acceptabele dichtheid zeker als het om 2000grafst gaat in zone 1 en 2 met nog haar.
Alsnog bedankt voor je compliment uiteraard
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 20 september 2012 om 18:18
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2013, 19:36   #42
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ik denk dat je je teveel laat leiden door het verschil in de foto's, want die zijn niet echt vergelijkbaar eigenlijk.
Vooral omdat de 1e voor foto onder een felle licht gedaan is in de vroege donkere ochtend in december en de andere op klaarlichte dag.
Daarnaast had ik vorig jaar die periode heel veel stres en spanning.
Tevens is het vooral de dichtheid waar ik het over had en kan ik mij niet voorstellen dat dit de beloofde 50grafts per cm2 zijn even los van de haren die ik nog had die ik even als verloren beschouw.
Een 2e ga ik inderdaad doen in hetzelfde gebied tegen die tijd, maar of dat bij prohair is betwijfel ik maar wie weet.
Mijn kaalheid was in zone 1 en 2 en zeker niet meer dan een norwood 2.
Echte achteruitgang had ik niet meer gezien ik mijn foto's heb vergeleken van een paar jaar geleden en langer.
Ik slik geen finasteride voor de informatie.
Verder wil ik zeker niet zeggen dat prohair een slechte kliniek is ofzo.
Had er alleen wel iets meer van verwacht en dan bedoel ik zeker de dichtheid!
1 inham zie ik best grote happen/gaten en is de dichtheid het laagst en kan je er makkelijk doorheen kijken met een matige zon/licht.
Sowieso wil ik aan 1 kant ook nog mijn haarlijn wat breder laten lopen en is de opmerking kuifje van sommige mensen zeker niet iets wat ik als een compliment zie als iemand dat tegen mij zegt [zie foto 4 of 4]
Totslot ik verwacht geen kapsel met een dichtheid zoals in de puberteit, maar wel een acceptabele dichtheid zeker als het om 2000grafst gaat in zone 1 en 2 met nog haar.
Alsnog bedankt voor je compliment uiteraard
Je bent nu een jaar verder. Hoe is de status inmiddels?
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2013, 12:26   #43
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ Harbour
Het is nu ongeveer een 1jaar en 1 maand geleden.
Ben nu gematigd positief op wat zwakke plekjes na.
Mijn dwangmatige tikken zijn wat minder, maar mijn haarprobleem/onzkerheid is nu niet de wereld uit ofzo.
Wat ik wel bij mezelf merk is dat ik veel anders voor de spiegel sta,mijn kapsel beter in model kan brengen en niet echt meer iets probeer te verbergen, omdat ik nu een stuk betere dekking voorop heb.
Dit is wel als ik kleigel in heb, zonder gel kom ik niet eens buiten lol, maarja dat zal ik moeten accepteren dat het er dan wat futloos uitziet.
Laatste tijd nogal wat positieve opmerkingen gekregen over mijn kapsel, al heb ik een hekel eraan dat mensen zo op je uiterlijk letten maarja....
In de toekomst misschien nog wel de kruin/achter laten behandelen dat hou ik iedergeval in de gaten.
Heb een vervelende kruin van nature, dus dat helpt ook helaas niet mee
Groet Jordy
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 13 januari 2013 om 12:31
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2013, 14:37   #44
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Heb je ook het idee dat je geïmplanteerde haren een andere structuur hebben dan je bestaande haren? (dunner/stugger)
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2013, 18:21   #45
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Als JIJ niet tevreden bent dan kunnen we het allemaal wel schudden vrees ik.

Ik bedoel, in mijn ogen heb jij wellicht een TOP 3 resultaat dat ik hier op haarweb kan vinden.
Natuurlijke, prachtige haarlijn
Goede dichtheid
Je haar ziet er krachtig en sterk uit

Misschien verwacht je gewoon te veel, of heb je een mentale haar afwijking?
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.