Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 januari 2019, 15:21   #16
student24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vespaboy Bekijk bericht
Watch your back !
Je prive situatie geeft je geen vrijstelling om zo te keer te gaan tegen iemand! Je bent overduidelijk aan het bedreigen!

Gedraag je, je bent geen 12 meer Vespa
student24 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2019, 17:23   #17
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Het wordt hier met de dag gekker....

Esteworld mafia

Zij doen hun verhaal en als je het er niet mee eens bent, wordt je bedreigd ?!?!

@Morientes; Zeer nette reacties. knap dat je zo rustig blijft. Ik zou zelf al op zoek zijn gegaan
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2019, 18:24   #18
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Dit is dus precies wat jullie altijd doen 1 iemand heeft een probleem met iemand en gelijk is het zij en estworld Mafia.
Ik zie eigenlijk nooit mensen negatief reageren op verhalen van andere of nl klinieken. Vooral nl voorstanders die Turkije afkraken, en er nooit zijn geweet ook typisch. Veldhoven wordt afgekraakt om hun handelen door mede Nederlandse klinieken of mensen hier niet door turkse voorstanders

Het zo persoon lijk maken zoals het nu gebeurt ben ik wel
op tegen . Dat is 1 persoon. Heel typisch dat haircoach en morientes dat weer over 1 kam scheren en het een probleem van esteworld maken. Gaat nergens over.

Dus omdat vespa een probleem met iemand hier heeft is dat een probleem van esteworld? Esteworld heeft alleen een super goed resultaat bij hem en vele andere neer gezet meer niet.

Is pohair of Veldhoven verantwoordelijk voor het gedrag van al zijn patiënten? Nee dacht het niet dus hou hier mee op.
Anders ga ik hier ook roepen dat morienetes prohairmaffia is en haircoah Veldhoven maffia maar wel die andere klinieken personen waneer dat ook maar even kan afkraken. BAh

Coach keurt gedrag af maar roept wel zelf al op zoek te zijn gegaan. Hoe ben jij beter dan dubbele standaard type.

Laatst gewijzigd door don1987; 1 januari 2019 om 18:33
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2019, 19:15   #19
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Anders ga ik hier ook roepen dat morienetes prohairmaffia is en haircoah Veldhoven maffia maar wel die andere klinieken personen waneer dat ook maar even kan afkraken. BAh

Coach keurt gedrag af maar roept wel zelf al op zoek te zijn gegaan. Hoe ben jij beter dan dubbele standaard type.
Kraak ik prohair af ? Nee
Kraak ik Feriduni af ? Nee
Kraak ik Hasson & Wong af ? Nee

Dat zijn goede klinieken die zichzelf bewezen hebben.

Ik kraak ook geen turkse klinieken af. Kritisch ben ik wel.
Dat heeft meer te maken met de schade die ze aanrichten (leeggeroofde donorgebieden). Ik zal nog wel een keer in herhaling vallen...
Het gaat mij niet om de klinieken....die doen gewoon hun werk.
Het gaat mij om de louche tussenhandel.

En ja....als iemand mij een dreigbericht stuurt, ga ik wel verhaal halen.
Het is een platform waar iedereen zijn of haar mening mag ventileren.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2019, 19:28   #20
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Wat weet jij er nou van welke afkomst ik heb? Dit is een forum met een profielnaam die toevallig niets over mijn afkomst zegt maar goed...

Mensen bedreigen op een forum hoort er niet bij en daarom heb ik jouw PB ook gemeld bij de moderators hier. Ik ga ervan uit dat zij passende actie tegen jou ondernemen.

Om inhoudelijk op jouw zeer verwarrende en moeilijk lezend verhaal in te gaan: ik irriteer me aan het feit dat je op een dag 4x een link naar jouw eigen topic post (wel leuk dat je ze nu zelf weer verwijderd hebt). Je sorry is niet aanvaard aangezien je gewoon weer verder gaat met bedreigen met zinnen als dat je op een dag bij me staat.

Jouw privé situatie interesseert me niet, dit is forum voor mensen met haarproblemen om meningen en ervaringen op een normale wijze te delen met elkaar.

Nogmaals ik ga ervan uit dat de moderators hier wat aan gaan doen.
Kun je misschien iedere dag hier even posten dat je nog leeft? Stelt mij gerust. En pas goed op jezelf, voor je het weet zit er een oude verwarde man achter je aan met een rechte haarlijn.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2019, 21:21   #21
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Kun je misschien iedere dag hier even posten dat je nog leeft? Stelt mij gerust. En pas goed op jezelf, voor je het weet zit er een oude verwarde man achter je aan met een rechte haarlijn.
Kan jouw sarcasme wel waarderen
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2019, 22:14   #22
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Hee Vespaboy idioot.

Morientes ik ken die jongen niet eens maar dit is een zeer beschaafde jongen. Altijd netjes reageren op ervaringen waaronder zelfs jou ervaring!

Jij daar in tegen gedraagt je als een kleuter sinds je een haarlijn hebt van een kind van 12. Je bent senior gedraag je normaal


Bedreigingen zijn echt onacceptabel en hoop dat de moderators ingrijpen en we jou hier niet meer terug zien

Laatst gewijzigd door FKCZ; 1 januari 2019 om 22:36
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2019, 10:02   #23
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Loopt allemaal een beetje uit de hand. Vermeng persoonlijke ervaringen/meningen niet met wetenschappelijke bevindingen.

1. Stop de generaliserende discussies over de kwaliteit van turkse/nederlandse klinieken in algemene zin. En als je dit al doet, kom met cijfers of andere goede onderbouwingen. Een forum weerspiegelt een volstrekt ander beeld dan de absolute werkelijkheid.
2. Finasteride is geen medicijn voor prostaatkanker. Er zijn wel associaties tussen de incidentie van prostaatkanker en finasteride, maar er is absoluut geen indicatiestelling voor dit middel.
3. Happy New Year.

Groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2019, 11:00   #24
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Loopt allemaal een beetje uit de hand. Vermeng persoonlijke ervaringen/meningen niet met wetenschappelijke bevindingen.

1. Stop de generaliserende discussies over de kwaliteit van turkse/nederlandse klinieken in algemene zin. En als je dit al doet, kom met cijfers of andere goede onderbouwingen. Een forum weerspiegelt een volstrekt ander beeld dan de absolute werkelijkheid.
2. Finasteride is geen medicijn voor prostaatkanker. Er zijn wel associaties tussen de incidentie van prostaatkanker en finasteride, maar er is absoluut geen indicatiestelling voor dit middel.
3. Happy New Year.

Groet,
Nicolaas.
+1
De laatste tijd is het echt niet meer plezant vertoeven hier op het forum. Nieuwe leden benaderen mij constant via PB omdat ze niets meer op het forum zelf durven vragen uit vrees voor de reacties. Ik help iedereen graag verder maar als het allemaal via PB gaat dan hebben anderen er niets meer aan.
Nu heb je een compleet vertekend beeld door de tweestrijd die er heerst tussen de Turkse en Nederlandse aanhangers. Als een nieuw lid nu zijn weg moet vinden tussen alle onzin die de laatste tijd gepost wordt dan kan hij onmogelijk een goede referentie vinden om zijn keuze te maken.
Bedreigingen horen hier of in het dagelijkse leven niet thuis maar nog wat olie op het vuur komen gooien zoals in sommige posts hierboven laat de boel alleen nog meer escaleren. Ga een discussie aan met goed onderbouwde argumenten, met feiten en niet van horen zeggen. De leden hebben nood aan duidelijke relazen die uitvloeien uit persoonlijke ervaringen.
Laat ons in 2019 tenminste fatsoen voor elkaar hebben.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2019, 17:16   #25
ber6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2018
Berichten: 12
Geslacht:
Zoals ik bij mijn inleiding had geschreven, wou ik hier mijn ervaringen van de HT alsook mijn opvolging van het ganse proces delen met lotgenoten, maar spijtig genoeg word mijn post hier blijkbaar voor andere discussies gebruikt, of eerder misbruikt.

In mijn inleiding heb ik ook geschreven welke keuze ik gemaakt had, nml. een FUE behandeling in een belgische kliniek (Prohair), dus daar gaat het hier over in mijn schrijven. Ik hoef hier geen link naar een ervaring van iemand bij een Turkse kliniek, ieder maakt zijn keuze, maar doe dat in uw eigen verhaal...

Wat mij betreft mag de beheerder gerust die onnodige discussies verwijderen.
ber6 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2019, 21:49   #26
Heijn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Succes man, ik zit nu zelf op 2,2 maand. Ik heb een beetje dezelfde aantal grafts ook. Ik ga ook nog eind deze maand mijn voortgang posten.
Heijn is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2019, 22:16   #27
ber6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2018
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heijn Bekijk bericht
Succes man, ik zit nu zelf op 2,2 maand. Ik heb een beetje dezelfde aantal grafts ook. Ik ga ook nog eind deze maand mijn voortgang posten.
Bedankt! Ben benieuwd naar je post, iemand met een goede maand voorsprong is interessant om te volgen voor mij.
ber6 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2019, 22:51   #28
dusmaardus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2018
Berichten: 31
Geslacht:
Hoe gaat het ber6??
dusmaardus is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2019, 00:33   #29
ber6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2018
Berichten: 12
Geslacht:
1,5 maand verder

Hier gaat alles goed, geen last van donor noch ontvangstgebied. Optisch is het ontvangstgebied nog licht rosé. Maar in deze periode is er spijtig genoeg niet veel meer te vertellen... De haartjes zijn uitgevallen en we zitten in de wachttijd...

Na de eerste maand ben ik wel begonnen met het gebruik van een stimulerende shampoo en een spuitbusje met Nanoxidil uit de Prohair webshop.
Hopelijk stimuleer ik hiermee de hergroei toch wat.

Bij mijn eerste bestelling in de webshop kreeg ik een hair en scalproller cado, iemand ervaring met het gebruik hiervan?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20190106_232001.jpg‎ (135,6 KB, 111x gelezen)
Bestandstype: jpg 20190106_232439.jpg‎ (140,0 KB, 100x gelezen)

Laatst gewijzigd door ber6; 19 januari 2019 om 00:54
ber6 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2019, 19:38   #30
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Gezien de geringe lengte van de naaldjes van de dermaroller of hair/scalproller is deze bedoeld om de opname van de lotion te bevorderen. Hier zijn genoeg topics over te vinden op haarweb en internet, zelfs YouTube filmpjes. Doe dit wel op een schone hoofdhuid om de kans op ontsteking klein te houden, je prikt immers duizenden mini gaatjes met de naalden in je hoofdhuid. Daarna smeer je je lotion. Sommigen smeren eerst en doen daarna dermarollen of rollen voor én na.
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.