Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 januari 2014, 20:22   #46
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Okay, foto's van dag 5 bijgevoegd op mijn profiel. Eigenlijk is er niet zo veel verschil met dag 4. Dus ik denk dat de updates terug ga schroeven na eens in de 2-3 dagen.
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2014, 20:43   #47
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Amai zoveel korstjes, maar idd, je ziet het wel wat minderen hoor... Gaat het een beetje qua jeuk?
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2014, 22:10   #48
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Helemaal geen last van jeuk tot nu toe. Wel een beetje last van gevoeligheid bij mijn donorgebied. Alsof iemand een bosje haar er uit getrokken heeft. Verder geen last van iets.
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2014, 23:32   #49
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude8 Bekijk bericht
Helemaal geen last van jeuk tot nu toe. Wel een beetje last van gevoeligheid bij mijn donorgebied. Alsof iemand een bosje haar er uit getrokken heeft. Verder geen last van iets.
Bij mij is het nu week 3 - gevoeligheid sterk verminderd. Bovenkant van m'n hoofd nog steeds verdoofd.

Heb jij ook neiging tot het krabben van de korstjes ?
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2014, 23:38   #50
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hipman Bekijk bericht
Bij mij is het nu week 3 - gevoeligheid sterk verminderd. Bovenkant van m'n hoofd nog steeds verdoofd.

Heb jij ook neiging tot het krabben van de korstjes ?
Heb jij nog korstjes en zit je in week 3???
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2014, 01:53   #51
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Ja wel de neiging ja. Niet zo zeer vanwege de jeuk, maar meer omdat ik van die korstjes af wil. Geduld is een schone zaak in dit geval denk ik. Ik was mijn haren nog redelijk voorzichtig tot dag 9 en dan kan ik wat rigoreuzer te werk gaan heb ik begrepen.

Hoe gaat het nu bij jou, veel last van shedding of shock loss?
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2014, 13:28   #52
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Ferdi : nee nee gelukkig niet. Geen korstjes, dat was een misverstand denk ik.

Dude8 ik denk dat ik geen last heb van shock loss... Ik zal binnen een week nog eens een foto toevoegen....

Gebruik je die zoutwaterspray tegen de jeuk ? Helpt wel beetje...
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2014, 21:44   #53
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Die spray was na 3 dagen al op, misschien niet zuinig genoeg geweest. Ik heb net de foto's geplaatst voor vandaag. Nog steeds wel rood en gevoeligheid bij het donorgebied, maar de korstjes laten nu wel los met shampoo en lichtjes masseren onder de douche. Ik merk wel dat met de korstjes ook sommige haartjes mee komen. Voel er niks van en ook geen bloed, maar toch een beetje zorgen dat ik een paar duizend euro aan grafts weg aan het wassen ben...
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2014, 08:13   #54
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude8 Bekijk bericht
Die spray was na 3 dagen al op, misschien niet zuinig genoeg geweest. Ik heb net de foto's geplaatst voor vandaag. Nog steeds wel rood en gevoeligheid bij het donorgebied, maar de korstjes laten nu wel los met shampoo en lichtjes masseren onder de douche. Ik merk wel dat met de korstjes ook sommige haartjes mee komen. Voel er niks van en ook geen bloed, maar toch een beetje zorgen dat ik een paar duizend euro aan grafts weg aan het wassen ben...
Dat er haartjes meekomen is niet erg, zolang de zakjes maar blijven zitten
Ik ben zeker dat ik ook zo een panikeur ga zijn lol...
Kga deze morgen wel es vragen om die jeukspray want die zat niet in mn zakje die ik gisteren al meekreeg na de HT.
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2014, 20:49   #55
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
Als een graft eruit gaat dan gaat het erg bloeden..haartje met schilfer is dat niet.
vito85 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 12:26   #56
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Een update voor dag 13. Het ziet er naar uit dat ik redelijk wat shockloss heb bij mijn donor gebied, of nu zie ik pas dat de uitgeplukte haren toch wel goed zichtbaar lege plekken achter hebben gelaten. De huid is daarnaast erg wit, dus valt extra op.

Ook merk ik dat er redelijk veel haren uitvallen bij het transplantatie gebied. De haartjes zijn ongeveer 6-8 mm lang, soms voorzien van een stukje huid. Er komen ook allemaal kleine bultjes bij het transplantiegebied en mijn huid is aan het schilferen. Ik gebruik wat amandelolie om de droogheid tegen te gaan. De dichtheid is nu niet zo hoog meer, dus mensen die ik tegen kom vertellen me dat het lijkt of dat ik kaal aan het worden ben.

Hmm, dus voor de HT kreeg ik geen commentaar, maar na de HT krijg ik te horen dat ik kaal aan het worden ben?!

Hopelijk wordt het donorgebied vlug gedekt door de haren die wel doorgroeien en kom ik de komende 'kaler dan kaal' maanden door...foto's bij mijn profiel...
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 13:20   #57
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Als ik de foto's van je donorgebied zie van 7 en van 13 dagen na je ht denk ik dat dit geen shockloss is. Dat witte is littekenweefsel! Je zou dit na een paar maanden kunnen camoufleren met MHP. Of een goeie kapper zoeken die het kan camoufleren ( als je t kort wil houden)
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 13:29   #58
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hallo12 Bekijk bericht
als ik de foto's van je donorgebied zie van 7 en van 13 dagen na je ht denk ik dat dit geen shockloss is. Dat witte is littekenweefsel! Je zou dit na een paar maanden kunnen camoufleren met mhp. Of een goeie kapper zoeken die het kan camoufleren ( als je t kort wil houden)
mhp?
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 13:33   #59
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Micro Hair Pigmentation. Zie foto
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor-na-fotos-littekens.jpg‎ (91,5 KB, 352x gelezen)
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 13:33   #60
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude8 Bekijk bericht
Een update voor dag 13. Het ziet er naar uit dat ik redelijk wat shockloss heb bij mijn donor gebied, of nu zie ik pas dat de uitgeplukte haren toch wel goed zichtbaar lege plekken achter hebben gelaten. De huid is daarnaast erg wit, dus valt extra op.

Ook merk ik dat er redelijk veel haren uitvallen bij het transplantatie gebied. De haartjes zijn ongeveer 6-8 mm lang, soms voorzien van een stukje huid. Er komen ook allemaal kleine bultjes bij het transplantiegebied en mijn huid is aan het schilferen. Ik gebruik wat amandelolie om de droogheid tegen te gaan. De dichtheid is nu niet zo hoog meer, dus mensen die ik tegen kom vertellen me dat het lijkt of dat ik kaal aan het worden ben.

Hmm, dus voor de HT kreeg ik geen commentaar, maar na de HT krijg ik te horen dat ik kaal aan het worden ben?!

Hopelijk wordt het donorgebied vlug gedekt door de haren die wel doorgroeien en kom ik de komende 'kaler dan kaal' maanden door...foto's bij mijn profiel...
Was je nu je transplantatiegebied al harder?
Ik gebruik 100% kokosolie als gezichtscreme, puur natuur, ik was dit ook van plan te gebruiken als het nodig is op mn hoofd, maar mag dit? Ik zie dat jij amandel gebruikt...
Anders nog tips?
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.