Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2015, 22:48   #1
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Talking Eindelijk een mooi haarwerk van MoveHs!

Vandaag was een mijlpaal voor mij.
Jaren (sinds de jaren '90) heb ik geworsteld met haarverlies (AGA) en dit steeds maar weggeduwd. Tot een tijd geleden, het ging echt niet meer. Ik kon er niet langer omheen. Elke keer als ik geknipt werd bij de kapper kwam ik daar helemaal depri weer vandaan. Ze liet me dan het resultaat met twee spiegels zien en dan kon ik wel huilen, zo vreselijk, dat je de hoofdhuid duidelijk kon zien. Er móest wat gebeuren!

Ik ben na een miskoop bij mij in de buurt bij MoveHs terecht gekomen en dat was een gouden greep! Hoeveel tijd ze daar aan jou besteden, dat is geweldig! Er zit geen enkele druk achter, allemaal helemaal vrijblijvend. Niemand heeft zoveel geduld en begrip als Viola!
Viola heeft een heel goede kijk op wat jou staat en wat niet. Dank zij haar heb ik nu een heel mooi kort haarwerk dat mij goed staat en daar was ik zelf nooit opgekomen. Ik dacht altijd aan een bob, wat ik al 100 jaar heb, noodgedwongen door mijn dunne haar.

Wat ben ik hier blij mee! Het is een mooie synthetische vezel die je ook kunt stylen. Het voelt heerlijk zacht aan en valt gewoon heel mooi.
Morgen ga ik er meteen mee naar m'n werk en ben zo benieuwd naar de reacties. Een paar collega's heb ik al op de hoogte gesteld en een foto van m'n haarwerk laten zien (van toen ik hem ben wezen passen bij MoveHs), dus het is voor een paar collega's geen verrassing meer. Maar we werken daar met zo'n 25 man, dus het gros ziet het morgen voor het eerst.
Spannend!
(Foto volgt nog...)
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 03:18   #2
Emi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Klinkt goed, zeg! Ik ben benieuwd naar de foto. Waar zit MoveHs
Emi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 10:15   #3
Molinari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 48
Geslacht:
reactie

Hoi Miniemouse

Ik ben heel erg blij voor je dat je een haarwerk hebt gevonden dat jou gelukkig maakt. Toevallig was ik gisteren bij movehs en heb ik de haarwerken met die synthetische vezel gezien die ook gestyled kan worden als echt haar. Het voelt ook heel natuurlijk niet van echt te onderscheiden. Het haar beweegt en valt prachtig. Ik wens je heel veel draagplezier en rust toe met je nieuwe haarwerk.

Groeten Dominique
Molinari is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 10:59   #4
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emi Bekijk bericht
Klinkt goed, zeg! Ik ben benieuwd naar de foto. Waar zit MoveHs
In Enschede, Almere en in Boerakker http://www.movehs.nl/
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 11:05   #5
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Molinari Bekijk bericht
Hoi Miniemouse

Ik ben heel erg blij voor je dat je een haarwerk hebt gevonden dat jou gelukkig maakt. Toevallig was ik gisteren bij movehs en heb ik de haarwerken met die synthetische vezel gezien die ook gestyled kan worden als echt haar. Het voelt ook heel natuurlijk niet van echt te onderscheiden. Het haar beweegt en valt prachtig. Ik wens je heel veel draagplezier en rust toe met je nieuwe haarwerk.

Groeten Dominique
Ja mooi hè, die vezel! Het is echt nog wennen, zo van, oh ik hoef nu niet bang meer te zijn voor een druppel regen op m'n haar! Of als er iemand boven op mijn hoofd kijkt! En het is niet meer zo ijzig koud aan je hoofd als het vriest, enz. enz.
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 11:51   #6
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Leuk!

Welk merk en welk model heb je gekocht?

Wat kost nou zo'n synthetische, die je kunt stylen?

Veel draagplezier
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.