Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2013, 15:38   #1
Eromelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2013
Berichten: 2
Zwarte henna, maar uitgroei!

Hey mensen!

Ik zit met een vervelend probleem opgescheept die ik natuurlijk graag zou oplossen!
Het zit zo: ik heb mijn haar de voorbije 3 jaar met zwarte chemische verf gekleurd, waarbij mijn haarstroken nu echt pikzwart zijn.
Aangezien chemische verf echt klote spul is voor mijn haar, ben ik overgeschakeld naar henna, Caca Noir van Lush om precies te zijn. Dit is zwarte henna met een mix van rode henna en indigo. Dit heeft heel goed gepakt, heb een prachtige donkerrode/donkerpaarse schijn op mijn zwarte haren.
Nu het probleem is dat mijn echte haar, lichtbruin is, en dus een vreselijke uitgroei heb! Dit was snel op te lossen met chemische verf, maar wil er echt niet meer naar overstappen!! Noway
Nu dat ik mijn uitgroei dus ook gekleurd heb met de henna, is deze veel roder dan mijn zwarte haren en vlak bij mijn hoofdhuid is het nog steeds lichtbruin/bruin.
- Kan het misschien opgelost worden door een mix van Caca brun + Caca noir op mijn uitgroei te doen? Zoja, wat is de hoeveelheid dan? ( het is echt de bedoeling dat mijn uitgroei OOK zwart wordt!! )
- Wordt naarmate ik de Caca noir meerdere keren gebruik mijn uitgroei veel donkerder/zwart? Dit was namelijk de eerste keer dat ik henna gebruikte.
- Even meedelen dat ik niet eerst de henna behandeling wil doen en dan vervolgens de aparte indigobehandeling, omdat indigo nergens te vinden is in België

Kan iemand me van dit vervelend probleem verhelpen???

Alvast bedankt!
Eromelle is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.