Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 augustus 2013, 20:37   #1
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Budgettering - minoxidilshop ervaringen?

Ik zal de situatie even proberen te schetsen:

Situatie:
November 2010 begonnen met Finasteride 1 MG (á c.a. 50 euro per maand op doktersrecept)
Mei/Juni 2011 Rogaine Foam toegevoegd (2 busjes per maand = c.a. 45 euro per maand via minoxidil-bestellen.com)

Op dit moment ben ik zo'n 95 euro per maand kwijt. Kan ik op zich mee leven maar natuurlijk zonde geld als het goedkoper kan met hetzelfde resultaat. Daarbij ben ik druk aan het kijken om mijn 'regime' uit te breiden.
(zie tussenstuk hieronder). Door te bezuinigen op mijn huidige regime hoop ik nieuwe dingen te kunnen proberen.

-----
Ik zit te denken om RU58841 toe te voegen aan mijn 'regime' (eventueel uiteindelijk als vervanger van Finasteride hoewel ik daar geen noemenswaardige bijwerkingen van heb).

Ook zou ik graag de Nanogen Growthfactors proberen (ik lees aandachtig mee op dit forum en andere fora betreffende deze ontwikkeling).
------

Ik weet dat velen van jullie via Ebay kopen. Ik heb hier in het verleden een keer een slechte ervaring mee gehad dus ben niet zo'n Ebay buyer.

Wel zag ik bijvoorbeeld de webshops:

http://www.minoxidilshop.com/
http://www.solutions4hairloss.com/ca...and-Minoxidil/



Zijn er mensen die ervaring hebben met het bestellen via deze sites (de zoekfunctie op dit forum leverde mij weinig resultaten op van concrete ervaringen, dus ik zie dit als herkansing)

Of hebben jullie ervaring met andere webshops? Het gedoe met elke keer op zoek te moeten naar een nieuwe vertrouwde buyer op Ebay durf ik niet aan. Ik ga liever voor 1 vast adres.
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2013, 10:57   #2
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
fina/minox

Vraag je huisarts om proscar voor te schrijven. Dit kost je misschien 10 euro en dan kun je een paar maanden vooruit. proscar is 5 mg fina. door vieren delen en je bent wat dat betreft heel voordelig uit.

Minoxidilmax is een goede leverancier van minoxidil.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2013, 03:49   #3
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wboy Bekijk bericht
Vraag je huisarts om proscar voor te schrijven. Dit kost je misschien 10 euro en dan kun je een paar maanden vooruit. proscar is 5 mg fina. door vieren delen en je bent wat dat betreft heel voordelig uit.

Makkelijker gezegt dan gedaan, moet je maar net geluk met je huisarts hebben die je op verzoek Proscar wilt voorschrijven omdat je de duurdere 1 mg Finasteride niet wilt gebruiken.

Mijn arts schrijft van alles voor waar ik om vraag voor mijn haren, maar uitgerekend dit middel juist niet!
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2013, 09:54   #4
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Dat vind ik ook zo apart. Mijn arts vroeg niet eens waarom ik wilde overstappen van propecia naar finasteride 5mg. Ik heb het hem wel uitgelegd maar blijkbaar kreeg hij dit meer te horen (veel te dure propecia).

Ik gebruik al een tijd geen finasteride meer. Mocht er iemand geďnteresseerd zijn ik heb nog wel 20/25 finasteride 5mg pillen liggen. Goed voor 100 dagen op 1.25mg of 125 dagen op 1mg. Vanzelfsprekend doe je er 250 dagen mee op 0.5mg. En ze zijn wel te verdelen met een scherpe aardappelmesje. :p
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2013, 18:15   #5
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Dank in ieder geval voor het meedenken.

Het snijden van Proscar pillen principe ben ik uiteraard bekend mee. Dit ga ik ook overleggen met de huisarts. Zou fijn zijn als dit lukt!

Voor minoxidil etc zoek ik echter nog steeds naar een betrouwbare site met aantrekkelijkere tarieven dan de Nederlandse.

Heb gister maar eens besteld via de hierboven genoemde solutions4hairloss. Had gehoopt op mensen die hier ervaring mee hadden. Nu is het nog maar afwachten of m'n bestelling afgeleverd wordt . Ik hou jullie op de hoogte!

Ben wel benieuwd hoe dit gaat met de douane?! Zou jammer zijn als er nog weer eens 40 euro tax overheen komt. Dan bespaar ik uiteindelijk nog niks haha!
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2013, 19:38   #6
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Ik ben zo'n 125 euro kwijt voor een heel jaar. Dan heb ik finasteride en minoxidil lotion. Apart... Bestel overigens de minoxidil bij biovea in Engeland. Hoef je verder geen extra tax te betalen.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2013, 19:51   #7
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Ik ben zo'n 125 euro kwijt voor een heel jaar. Dan heb ik finasteride en minoxidil lotion. Apart... Bestel overigens de minoxidil bij biovea in Engeland. Hoef je verder geen extra tax te betalen.
De finasteride krijg jij vergoed?

De kirkland variant is inderdaad een stuk goedkoper. Althans ik gok dat je die gebruikt? Lees er alleen heel verschillende meningen over. Niet zozeer qua werking maar meer qua irritatie en gebruikersgemak. Voorlopig heb ik lipogaine en rogaine foam besteld. De foam voor s'ochtends en de lipogaine voor s'avonds. Opzich nog een duur geintje maar het scheelt me alweer iets per maand.

Voor een ieder die na mij komt en ervaringen zoekt met Solutions4hairloss: ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen (vorige week dinsdag besteld en gekozen voor de snelste verzendmethode, duur geintje maar ik wilde de eerste keer graag tracking op mijn pakketje). Ik heb overigens geen extra tax hoeven betalen dus dat scheelt. Bestelling is zoals gewenst.

Laatst gewijzigd door TruusKomNahuus; 10 september 2013 om 21:02
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.