Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 september 2014, 12:23   #31
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
ik gebruik het ongeveer een half jaar. Ik heb ook nog nooit iemand iets positiefs horen zeggen over nanoxidil. Tja theoretisch is het een mooi verhaal en ik denk ook dat het wel klopt met dat zij kleinere moleculen (nano) technologie gebruiken. Want de vloeistof is dik en het verdwijnt erg snel in de hoofdhuid. Beter dan Minox naar mijn mening. Met Minox heb ik wel wat resultaat bereikt dan Nanox. De verpakking, materiaal is duurzaam (behalve de dop) En tja het is logisch dat een bedrijf zn product onwijs goed vind. Alle fabrikanten doen dat

Overigens een interesant stukje over nano technologie : http://www.cosmeticsdesign.com/Hot-T...may-damage-DNA

Het kan de DNA beschadigen. Of dit iets te maken heeft met haaruitval? geen idee

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruthie Bekijk bericht
En hoe lang heb jij het gebruikt, Ryan??

Belachelijk trouwens he dat een bedrijf van alles claimt wat gewoon NIET zo is, terwijl ik die tijd ook wel een middel zou kunnen gebruiken wat wel werkt en zo niet kostbare tijd verdoe.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)

Laatst gewijzigd door ryan82; 24 september 2014 om 12:30
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2014, 12:35   #32
Ruthie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2014
Berichten: 72
Geslacht:
Oke Ryan,

Fijn dat we het er even over konden hebben.
Ik ga het flesje wat ik heb opmaken (1 x per dag ipv 2 x per dag) en ga er dan mee stoppen.

Ben wel bang voor het gebruik van Minoxidil vanwege de bijwerkingen (Haauitval, wallen, donkere kringen etc.), dus daar denk ik nog even over na.

Waarom ben jij gestopt met Minoxidil??

groeten,
Ruthie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2014, 13:50   #33
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Het bedrijf hierachter is DS Laboratories; 1 van de marktleiders op het gebied van haarverzorging en anti-haaruitval producten. Zo produceren ze ook minoxidil, en zijn ze ook ontwikkelaar van het alom geprezen Revita Shampoo..
Ze hebben wel veel goeds gedaan waardoor ze bij mij het voordeel van de twijfel hebben.
Los daarvan is het uiteraard goed om altijd kritisch te blijven!

Konden ze je geen antwoord geven? Of hebben ze je geen antwoord gegeven? Kun je hun antwoord hier ook even copy pasten, want dat maakt het voor ons ook een stuk duidelijker.

@Rutie: waar haal je die informatie van 28 mensen voor 8 weken zonder test-groep vandaan. Want dat is natuurlijk wel een kwalijke zaak.

Hier halen ze wel een hoop indirecte studies aan (dus die onderzoek hebben gedaan naar de gebruikte ingredienten).
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2014, 15:36   #34
Ruthie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2014
Berichten: 72
Geslacht:
Dit was het antwoord wat ze me gaven op mijn vragen (geen echt antwoord dus vind ik)::

Our DNC-N Nanoxidil formula is used in 36 countries and it is not a prescription drug. We have had many success stories with DNC-N and it is a wonderful, safe, and effective alternative to other treatments.

Any additional information about DNC-N that the company can share is listed on our website.

Regards,

Terwijl ik toch echt duidelijke vragen gesteld heb

- What are these claims based on?
- Is it just based on the study (that wasn’t double blind, nor blind) your company did a few years ago with 28 people for 56 days?
- Or has there been more research that was double blind and if so can you tell me about it?
- How can results be measured within only 56 days. For other topical products it is advised to use it for at least 6 months before any effect can be noticed?
- Why is Nanoxidil not patented?
- Why is Nanoxidil not FDA approved?

en hier de link naar dat onderzoek van ze, op basis waarvan ze dus al die claims maken:

https://www.dropbox.com/sh/jcmm4u1yo...small.pdf?dl=0

Laatst gewijzigd door Ruthie; 24 september 2014 om 15:51 Reden: toevoeging van gestelde vragen
Ruthie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2014, 17:11   #35
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Geen probleem hoor Ruthie Ik ben gestopt omdat ik wallen kreeg. Maar wat ik nu doe is: na het aanbrengen me gezicht schoonmaken met een cleaner plus washandje om de huid schoon te maken. Dit heeft wel iets geholpen. Ik heb nog even op de buitenlandse forums nagelezen over Nanox, en zij waren ook niet al te positief over dit product.

Wat je wel kan proberen is Nanox mixen met RU. Dit wel in de koelkast bewaren. Van RU kan je ook sides krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruthie Bekijk bericht
Oke Ryan,

Fijn dat we het er even over konden hebben.
Ik ga het flesje wat ik heb opmaken (1 x per dag ipv 2 x per dag) en ga er dan mee stoppen.

Ben wel bang voor het gebruik van Minoxidil vanwege de bijwerkingen (Haauitval, wallen, donkere kringen etc.), dus daar denk ik nog even over na.

Waarom ben jij gestopt met Minoxidil??

groeten,
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2014, 17:30   #36
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Mm het onderzoek is inderdaad niet erg overtuigend, al weet ik niet of dit het enige is? Kan me wel voorstellen dat ze niet elke vraag kunnen beantwoorden. Het is een multi-national die levert aan groothandels die weer leveren aan klanten. Denk niet dat ze een klantenservice hebben richting de eindgebruiker (jammer..).

Het antwoord dat je kreeg was inderdaad vrij standaard.

De vragen zijn overigens wel interessant en zou ook wel graag een antwoord zien..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2014, 17:33   #37
Ruthie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2014
Berichten: 72
Geslacht:
Ik heb de leverancier in Nederland ook al gesproken
Hij kon me ook niets vertellen, behalve dan het standaard verkoopriedeltje.
Je zou toch denken dat hij er wel meer van zou weten.
Ruthie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2014, 17:39   #38
Ruthie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2014
Berichten: 72
Geslacht:
@ Ryan
Kreeg je wallen?? oh daar ben ik ook zo bang voor.
Dan gebruik je iets voor je haar en gaat je gezicht er ook nog eens slechter uitzien.
Weet je zeker dat het van de Minox kwam en was het echt heel zichtbaar.

Wat is RU??

Groeten,
Ruthie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2014, 19:38   #39
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Ja kwam door de Minox, maar het viel wel mee. Het is niet zo erg dat iedereen schrikt ofzo. RU is een stofje wat je door je Minox kan mengen. Alles waar alcohol in zit. In dit forum staat er al veel over geschreven. Let wel op: het is nog niet gekeurd door bv FDA.. Het gebruik hiervan na lange tijd is niet bekend! Dus gebruik is voor je zelf een risico. Sommige hebben hartritme stoornissen ervan gekregen. Denk 1-5% van de gebruikers. En of het hierdoor komt : geen idee. Maar vele hebben lichtelijk hergroei gekregen, stabilisatie en verdikking van het haar.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2014, 17:03   #40
donniedarko
in search off...
 
donniedarko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Locatie: leeuwarden
Berichten: 353
Geslacht:
Nanoxidil met RU, ja daar zit ik ook al een tijd aan te denken..
ik denk dat ik dat ga doen.. en daarna even vinger aan de pols houden kwa lichamelijke gezondheid.
__________________
Huidig regime:

Revita shampoo
witte/groene thee
haar tabletten/Zink/Biotine
Minoxidil (9-11-2019 begonnen)
Foligain (5-9-2014 begonnen)
Dutasteride (26-08-2019 begonnen)
Fue 2000 Grafts (1-11-2019)

gestopt:


Propecia: (na 13 jaar gebruik)
Spectral.DNC-N (na 5 jaar gebruik)

Stand van zaken:
Zeer tevreden met huidige haar situatie.
donniedarko is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2014, 10:12   #41
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Ik doe het met Neogenic en RU momenteel.. Had even een tijdje last van hartritmestoornis.. Maar ik ga het komende tijd weer vervolgen... Misschien was het stress


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko Bekijk bericht
Nanoxidil met RU, ja daar zit ik ook al een tijd aan te denken..
ik denk dat ik dat ga doen.. en daarna even vinger aan de pols houden kwa lichamelijke gezondheid.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2014, 21:47   #42
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruthie Bekijk bericht
Beste Powerhouse89,

Ik probeer te achterhalen hoe effectief Nanoxidil is.
Jij hebt het dus een tijd gebruikt, maar stopt er nu weer mee?
Hoe is het uiteindelijk bevallen??
Is je haaruitval verminderd tijdens gebruik?
Hergroei waargenomen??

Ik hoor het heel graag

Groeten,
Wel lichte hergroei (vooral kleine haartjes rondom de kruin). Moet er trouwens wel bijzeggen dat ik niet zoals velen heleboel foto's maak enzo (misschien maar doen om claims te ondersteunen). Ben alleen wel bang dat het middel bij mij niet het effect heeft wat zij claimen indien het optimaal werkt. Ik heb het nu 3+ jaar gebruikt en gebruikte verder niets anders.

Omdat ik nu ben begonnen met Spectral DNC-S zal ik hier verder geen bijdrage aan kunnen leveren. De beschrijven bij DNC-S op de site heb ik volledig doorgelezen (ik verwacht geen wonderen), en hier staat wel bij vermeld dat DNC-S bedoeld is om haar dikker te laten aanvoelen en zien.

Volgens DS is het de meest "dramatic results" gevende productie van hen, ik weet trouwens niet of ik dat positief of negatief moet zien.. haha
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2014, 23:53   #43
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Ik doe het met Neogenic en RU momenteel.. Had even een tijdje last van hartritmestoornis.. Maar ik ga het komende tijd weer vervolgen... Misschien was het stress
Hoe ervaarde jij deze hartritmestoornis? Welke klachten? Is het gediagnostiseerd?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2014, 23:54   #44
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Powerhouse89 Bekijk bericht
Wel lichte hergroei (vooral kleine haartjes rondom de kruin). Moet er trouwens wel bijzeggen dat ik niet zoals velen heleboel foto's maak enzo (misschien maar doen om claims te ondersteunen). Ben alleen wel bang dat het middel bij mij niet het effect heeft wat zij claimen indien het optimaal werkt. Ik heb het nu 3+ jaar gebruikt en gebruikte verder niets anders.

Omdat ik nu ben begonnen met Spectral DNC-S zal ik hier verder geen bijdrage aan kunnen leveren. De beschrijven bij DNC-S op de site heb ik volledig doorgelezen (ik verwacht geen wonderen), en hier staat wel bij vermeld dat DNC-S bedoeld is om haar dikker te laten aanvoelen en zien.

Volgens DS is het de meest "dramatic results" gevende productie van hen, ik weet trouwens niet of ik dat positief of negatief moet zien.. haha
Hergroei is al een prachtig resultaat! Weet niet wat ze beloven? Maar verwacht ook niet volle bossen haar. Denk dat je met je met verdikking en beetje hergroei dik tevreden kunt zijn.

Most dramatic result moet je overigens wel positief opvatten.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2014, 00:31   #45
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruthie Bekijk bericht
Niet onaardig bedoeld Bverotti, maar als je meteen een link hebt in je post naar een product wat je zelf verkoopt, vind ik je mening over dit product niet heel objectief overkomen.
Mee eens, ik heb de link verwijderd, ook die van een aantal identieke postings. Het valt namelijk onder sluikreclame.

Laatst gewijzigd door Henk; 23 oktober 2014 om 00:33
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
divine skin, minoxidil, nanoxidil, spectral.dnc

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.