Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 juli 2015, 14:54   #1
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
Shiseido verwacht baldness cure 2018

Nieuws en hoop omtrent haargroei. Dacht dat Shiseido verbonden is aan Histogen / Replicel.

2018? Wordt dat het? We'll see

http://en.rocketnews24.com/2015/07/0...arket-by-2018/
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2015, 15:22   #2
Benni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Berichten: 8
Fingers crossed dan maar
Benni is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2016, 17:29   #3
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
Fingers crossed dan maar
Lee Buckler (CEO van Replicel) heeft er nog steeds vertrouwen in dat het product op de markt kan komen in 2018 (in Japan dan...).

De trials kunnen elk moment beginnen en zullen 20 maanden duren. Van alle toekomstmuziek die er op dit moment klinkt lijkt Replicel met hun RCH-01 de meest serieuze kandidaat.

About RCH-01: - Hair repair, Shiseido (Japan)
We anticipate Shiseido will announce the start of their clinical trial of RCH-01 in Japan in the first quarter of 2016. Shiseido has invested a great deal of time and money in continuing to optimize the product and its manufacturing with RepliCel, building, validating, and obtaining PMDA certification of its facility purpose-built for this product, successfully completing the transfer of the manufacturing protocols and the product manufacturing validations, selecting the clinical site, training all related personnel, and submitting the clinical protocol for Ministry review.

We believe that Japan’s unique regenerative medicine regulatory and industry environment provides a unique opportunity to rapidly advance this product in their country and are excited that RCH-01 has the potential to be launched in the Japanese market by Shiseido as soon as 2018.

Clinical data from Shiseido’s trial will be shared with RepliCel, further strengthening the data package created on RCH-01. This can be used in submissions to other regulatory agencies and in negotiating the license for this product for the regions outside of Shiseido’s exclusive territory.

Market: $3.5 billion was spent on hair loss treatments in 2015 according to the Washington Post and $2.5 billion of this was spent on surgical procedures according to the International Society for Hair Loss. We believe RCH-01 has the potential to capture a good percentage of that surgical expenditure but also significantly grow the market because most hair loss sufferers still elect not to do surgery due to the invasiveness and variability associated with the procedure.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2016, 21:29   #4
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
http://replicel.com/product-pipeline...-regeneration/

En dan watch video. Dat is het idee toch? Is dit niet het klonen van 'goed' haar wat volgens iedereen DE oplossing is? Of zie ik dat verkeerd?

De enige resultaten die ik kan vinden staan op dezelfde pagina en komen uit 2012 (PDF bestandje). Maar het is me niet geheel duidelijk of dit RCH-01 is. Daarnaast lijken de resultaten mee te vallen uit dit PDF-je.

Wat denken jullie?
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2016, 08:24   #5
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 Bekijk bericht
http://replicel.com/product-pipeline...-regeneration/

En dan watch video. Dat is het idee toch? Is dit niet het klonen van 'goed' haar wat volgens iedereen DE oplossing is? Of zie ik dat verkeerd?

De enige resultaten die ik kan vinden staan op dezelfde pagina en komen uit 2012 (PDF bestandje). Maar het is me niet geheel duidelijk of dit RCH-01 is. Daarnaast lijken de resultaten mee te vallen uit dit PDF-je.

Wat denken jullie?
Is zeer zeker een van DE oplossingen. Het enige probleem is tijd en geld. In het begin is dit enkel voor celebs/mensen met teveel geld te betalen is. Voordat dit betaalbaar is, en alle "bugs" weg zijn 20-30 jaar op zn minst. dan ben ik 60
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2016, 08:45   #6
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Dat zou je zeggen ja.. maar in het stuk staat ook:

We believe RCH-01 has the potential to capture a good percentage of that surgical expenditure but also significantly grow the market because most hair loss sufferers still elect not to do surgery due to the invasiveness and variability associated with the procedure.

Als ze daar een 'good percentage' van willen en mensen willen aantrekken die kaal bang zijn voor een HT kom je al snel uit bij het normale volk uit.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2016, 22:02   #7
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
wat nieuwe updates met betrekking tot Histogen en de ontwikkeling van andere nieuwe belovende bedrijven op het gebied van haarverlies:

http://www.hairlosscure2020.com/category/histogen/

http://www.folliclethought.com/ultim...on-march-2015/
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2016, 11:02   #8
rbnj88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2015
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agnes Bekijk bericht
wat nieuwe updates met betrekking tot Histogen en de ontwikkeling van andere nieuwe belovende bedrijven op het gebied van haarverlies:

http://www.hairlosscure2020.com/category/histogen/

http://www.folliclethought.com/ultim...on-march-2015/
Heeft iemand zin om te vertalen?
rbnj88 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2016, 20:56   #9
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbnj88 Bekijk bericht
Heeft iemand zin om te vertalen?
Hahaha, ik had gehoopt dat iemand na het lezen een korte samenvatting als feedback kon geven
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2016, 09:38   #10
rbnj88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2015
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agnes Bekijk bericht
Hahaha, ik had gehoopt dat iemand na het lezen een korte samenvatting als feedback kon geven
Ja dit is voor mij ook iets te moeilijk Zo goed is mijn engels helaas niet.
rbnj88 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2016, 00:33   #11
Pjotre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Het ziet er naar uit dat er toch enige progressie is, het jaar 2018 en 2020 zou iedereen weer een volle bos haar moeten hebben, afwachten maar weer.
Pjotre is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2017, 18:37   #12
sadiek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotre Bekijk bericht
Het ziet er naar uit dat er toch enige progressie is, het jaar 2018 en 2020 zou iedereen weer een volle bos haar moeten hebben, afwachten maar weer.
In het eerste kwartaal van dit jaar wordt een nieuwe update verwacht van de vorderingen. Ik heb hoop..
sadiek is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2017, 12:08   #13
bennie100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2014
Berichten: 65
Geslacht:
Is het ook voor mensen die al veel haarverlies hebben of enkel uitval preventie?
bennie100 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
shisheido


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.