Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 januari 2009, 22:47   #16
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
vega24

even voor alle duidelijkheid
ik ben dat niet he op de foto
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2009, 13:50   #17
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doopliss Bekijk bericht
Ik heb besloten hier weg te gaan maar wilde iedereen bedanken voor hun steun en adviezen :-)

Ik ben 20 jaar en dit jaar begon mijn haar ineens dunner te worden enz je kent het wel.. depressie enzo. Ik wilde er alles aan doen om het te voorkomen maar daar stop ik nu mee want iedere keer als ik eraan denk zit ik met die negatieve gedachte en daar heb ik geen zin meer in.

Bovendien is het ook goed geweest. Klinkt raar waarom zou je blij zijn met dunnend wordend haar/inhammen, maar het is een grote eye-opener geweest! Ik besef nu gewoon dat het leven te kort is en dat mijn leefwijze best wel saai was. Ik ben iemand die alles uitstelt (t of d?) wat uitgesteld kan worden. Ik heb het idee dat ik nu in het moment leef. In het nu. Ik waardeer meer dingen. Ik heb veel meisjes afgewezen aan de ene kant omdat ik er niet op af durfde te stappen na een indicator of interest en aan de andere kant omdat ik toch zo een ander kon krijgen. Ik ben nu meer in het nu. Geen twijfels meer maar gaan met die banaan (vat dit niet verkeerd op) Ja heb je nee kun je krijgen, brutale mensen hebben de halve wereld enz. Het allerbelangrijkste: Ik wil mijn leven niet laten leiden door toeval ik wil zelf grip hebben en controle over mijn leven

Natuurlijk denk ik nog steeds. Damn waarom ik? Ik zie er zo goed uit, het is zonde dat mijn haar dunner wordt maar aan mopperen heb je uiteindelijk niks. Uren voor de spiegel staan heb je ook niks aan. Huilen heeft ook geen zin het enige wat helpt is dat je jezelf in slaap huilt als je niet kunt slapen En geef toe wat is er nou zieliger dan zelfmedelijden.

Ik probeer nu niet iedereen over te halen om te stoppen met deze post. Ben immers geen jehova getuige

Nogmaals bedankt voor alles! :-)

Hardstikke goed gast. Volgens mj is dat ook het enige echte recept. Prijs je gelukkig dat je dat al zo jong beseft. Ik ben 10 jaar ouder en heb nog niet helemaal afscheid genomen van dit forum. Maar dat gaat ook geen jaar meer duren.

P.s. In reclame campagnes van Ljunberg voor CK werd er gemlimeterde bij gefotoshopt zodat hij minder kaal leek.
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2009, 15:13   #18
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523 Bekijk bericht
Hardstikke goed gast. Volgens mj is dat ook het enige echte recept. Prijs je gelukkig dat je dat al zo jong beseft. Ik ben 10 jaar ouder en heb nog niet helemaal afscheid genomen van dit forum. Maar dat gaat ook geen jaar meer duren.

P.s. In reclame campagnes van Ljunberg voor CK werd er gemlimeterde bij gefotoshopt zodat hij minder kaal leek.
serieus haar erbij gefotoshopt geloof het best kan zoveel met dat programma ongekent.
Maar hoe weet je dat zo?
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2009, 15:51   #19
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nozem Bekijk bericht
serieus haar erbij gefotoshopt geloof het best kan zoveel met dat programma ongekent.
Maar hoe weet je dat zo?

Dat heb ik een keer gezen in een programma dat ging over de werkelijkheid versus de werkelijkheid in hollywood, bladen, tv programma's etc. Vrij ontnuchterend trouwens. Er is vrijwel geen foto (zelfs niet in de veronica magazine) waar geen fotoshoppen wordt toegepast. Trouwens je kunt het gewoon natrekken, kijk eens naar Ljunberg in het echt en op foto's.
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2009, 16:15   #20
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
ja indd iedereen word altijd 10 keer mooier gemaakt dan dat ze eigenlijk zijn. Hij is indd een stuk kaler in het echt zie ik op youtube zo net.
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 19:51   #21
xela
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2009
Berichten: 22
k'vind die Ljunberg zo kaal best wel een stoere mooie kop hebben.
Maw, kaal moet je wel staan.
Of lijkt kaal bij een ander altijd mooier dan bij jezelf vraag ik me af?
xela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 mei 2006 : HaarWeb viert haar 5-jarig bestaan! Webmaster Mededelingen 50 7 januari 2014 18:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.