Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 maart 2014, 01:06   #1
K3v1n
HaarWeb lid
 
K3v1n's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 5
Minoxidil 5%

Beste leden,

Enkele jaren geleden had ik besloten mij hier op aan te melden op dit forum.
Ik begon toen op mijn 17de al snel door te hebben dat ik mijn haar begon te verliezen, inhammen werden opvallend groter naar mate de jaren toe.

Op mijn 20ste begon dan mijn kruin ook enorm te verminderen wat lijdde tot enorm haarverlies en opvallende kaalheid.

Ik trachtte middeltjes te zoeken hiervoor, bezocht verschillende (domme) dokters die mij niet konden helpen met mijn 'probleem' en gebruikte ook een geruime tijd Nanotech fiber met haarspray waardoor mijn zelfvertrouwen 'iets of wat' bleef.. Maar uiteraard kon dit niet blijven duren, want de haarspray is dan ook enorm slecht voor het haar!

Dus besloot ik er maar de brui aan te geven, ermee te kappen en mijn haar volledig af te scheren, en blijkt dat dit me wel afging. Alle mensen zijn mij ondertussen al een beetje gewend met deze 'snit' en zelf heb ik geen problemen met mijn zelfvertrouwen, so no worries

Sinds een goeie dikke anderhalve maand geleden kwam er eens een klant bij mij in de winkel waar ik werk en deze gaf mij de goeie raad om eens langs te gaan bij de Apotheker in de buurt hier waar ik prima zonder doktersvoorschriften aan Minoxidil 5% kon geraken (wat heel moeilijk is in het Belgenland) en hij wees er mij werkelijk op dat dit helpt!

Dus nieuwsgierig als ik was (met het idee in het achterhoofd dat dit echt wel mijn ALLERLAATSTE poging ooit ging zijn om het te redden ) bezocht ik de apotheek en begon ik met de Minoxidil.

Deze wees mij er ook eerlijk op, dat als het na een maand of 2 geen effect gaf dat ik er best mee kon kappen. En blijkt dat het effectief wel werkt! zelfs na een anderhalve maand al wat ik niet had verwacht!

Kleine haartjes beginnen te groeien op de plekken die 'kaal' hoorden te zijn en het lijkt al 'ietsje' voller ten opzichte van 2 maanden geleden! doch moet men alles nog steeds met een korreltje zout nemen en met de voetjes op de grond blijven want mijn bos van vroeger zal ik helaas nooit meer zien vrees ik, maar als mijn haarverlies stopt ben ik ook al een tevreden mens!

Bedankt voor dit te lezen, en ohja op dit moment ben ik er 24 btw!

Tjeussss!
__________________
Minoxidil 5% !!
K3v1n is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2014, 09:16   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Heel goed! En nu volhouden.
Anderhalve maand is erg snel voor resultaten...en je 2 maanden deadline is wel heel sterk.

Geef het zeker 6 tot 12 maanden de tijd voordat je keuze gaat maken..Het is nu eenmaal een langdurig proces.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2014, 12:56   #3
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Overigens is Minox uitstekend verkrijgbaar via internet. Ik koop het er ook altijd.
__________________
AGA of toch oorzaak in vit D deficiëntie?

Regime:
Minox 5% 1ml/dag weer begonnen per september 2015
Keto shampoo 1% + conditioner met castor/arganolie
Supplementen Vit D, Biotine, Kiezelzuur, Multivit, Omega, MSM, Zink, Magnesium, L-Carnitine, Q10, Druivenpitextract, L-Arginine, Paardenkastanje
Hennakleuring



Status: momenteel weer zeer fors haarverlies, najaar? Ook weer pijn op de hoofdhuid. Weer ongeveer 1/3 kwijt
polydox is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2014, 17:21   #4
Justin69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2014
Berichten: 140
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polydox Bekijk bericht
Overigens is Minox uitstekend verkrijgbaar via internet. Ik koop het er ook altijd.
welk merk en op welke site?
Justin69 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2014, 22:59   #5
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
zie ook je andere topic. Weet je al welke minox je wilt?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2014, 14:56   #6
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Ik koop Kirkland bij http://minoxidil-bestellen.com/minoxidil , maar er zijn veel meer opties heb ik begrepen.
__________________
AGA of toch oorzaak in vit D deficiëntie?

Regime:
Minox 5% 1ml/dag weer begonnen per september 2015
Keto shampoo 1% + conditioner met castor/arganolie
Supplementen Vit D, Biotine, Kiezelzuur, Multivit, Omega, MSM, Zink, Magnesium, L-Carnitine, Q10, Druivenpitextract, L-Arginine, Paardenkastanje
Hennakleuring



Status: momenteel weer zeer fors haarverlies, najaar? Ook weer pijn op de hoofdhuid. Weer ongeveer 1/3 kwijt
polydox is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2014, 15:15   #7
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
via goedeshampoo kun je nu ook bestellen via
www.minoxidil-kopen.nl; is nog goedkoper.

90 euro voor een jaar; wel geen Kirkland.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.