Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 oktober 2008, 21:35   #1
cartel1905
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 71
bioxet tegen ogewenste haargroei

hallo,

ik heb een vraagje ik heb bioxet ,maar ben zelf niet heel behaard hoef bijna niet te epileren maar kan ik dat dan gewoon aan me hele lichaam aanbrengen zonder te epileren ofzo want er is bijna geen haar op me lichaam als je van dichtbij ziet zie je bijna echt niks moet je dan epilieren?alleen boven arm zie ik laatste tijd ongewenste haargroei van 2 cm zijn er niet zo veel, iemand ervaring mee?
cartel1905 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2010, 02:03   #2
Pincetje-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2010
Locatie: Breda
Berichten: 12
Als je vanjezelf vrijweinig haar hebt waarom heb je dan bioxet aangeschaft? Je MOET epileren of harsen zodat de creme je wortels kan bereiken anders is het geldverspilling.
Pincetje- is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2010, 21:26   #3
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Ja ik heb ervaring met bioxet en het hielp mij iig niet. Tis ook rotzooi volgens mij en ik vond het enorm stinken.
Dus ik heb het in de kliko gekieperd en er op hopend dat ik geen milieudelict heb begaan...

Inge
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2010, 13:29   #4
Kerstlied
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2009
Berichten: 6
Ik heb haartjes op mijn buik waar ik vanaf wil. Moet ik dat dan ook harsen als ik Bioxet wil gebruiken?
Kerstlied is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 14:03   #5
Purple
HaarWeb lid
 
Purple's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 3
Ik heb ergens gelezen, dat je dat spul moet blijven gebruiken om het resultaat te behouden. Als je er eenmaal mee stopt komt het haar gewoon weer terug. dus ja, eigenlijk is het geld verspilling. Ik hou het bij scheren/harsen.

-x- P
Purple is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 20:32   #6
Saartje2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2009
Berichten: 15
Dit klopt. ik heb Bioxet ong. 1.5 jaar gebruikt en dit elke dag ('s avonds voor het slapengaan aanbrengen). Het hielp, maar na een drietal maand gestopt te zijn, komt het gewoon terug. Het vertraagd de groei veronderstel ik, mar stopt het niet.
Saartje2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2010, 10:47   #7
dreamer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2010
Berichten: 1
Baard man

Hallo Allemaal,

Ja misschien verklaren sommigen mij voor gek maar....
Ik ben man en heb naar mijn smaak een iets te zware baard, scheer mij twee x per dag en ben daarom ook bioxet gaan gebruiken, nu ben ik er ca 3 weken mee bezig, smeer 3 maal daags en heb het id dat haren wel ietjes dunner worden.
Voor dat ik het er op smeer maak ik steeds mijn huid warm met een warm nat washandje in de hoop dat de porien beter openstaan.
De lucht aan het zalfje is absoluut niet de lekkerste.
Kaal hoeft het niet te worden, minder en dunner behaard heel graag,

Ik Update af en toe mijn bevindingen met het product als er iemand het waardeerd.


dreamer.
dreamer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke methode tegen ongewenste haargroei is het beste?? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 19 10 april 2010 15:59
middel tegen ongewenste haargroei cartel1905 Hirsutisme - Behandelingen 5 12 oktober 2008 13:31
nieuwe revlon anti-haaruitval patch ibbi Medicijnen/haargroeimiddelen 34 7 september 2008 01:27
Flossen tegen haarverlies?? Ja, flossen tegen haarverlies! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 10 7 april 2005 09:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.