Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2009, 15:56   #1
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Armen harsen

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs, zon 6 weken geleden, mijn gehele armen laten harsen. Ter info, ben wel gewoon een man. De reden voor mij dat ik mijn armen heb laten harsen, is dat ik vond dat het dikke haren waren.
Na het harsen heb ik gedoucht en vervolgens het product Kalo gebruikt (hier was al een discussie over). De reden voor het gebruik hiervan is dat ik hoopte dat de haren na 1 keer al iets dunner zouden terugkomen en dat de beharing, voornamelijk op mijn onderarmen, wat minder dik lijkt.

Ik merk nu dat de haren al grotendeels zijn teruggegroeid. Echter, op mijn onderarmen voornamelijk zie ik dat bepaalde haartjes omhoog staan, terwijl anders haartjes weer plat liggen. Voorheen was dit nog helemaal niet het geval. Ik snap dat haren een eigen groeirichting kennen, maar weet iemand hoe dit komt? Ik bedoel, zullen de haartjes nog plat gaan liggen? Nu vind ik het namelijk een lelijk gezicht. Ook merk ik dat sommige haartjes, na bijna zes weken nog niet zijn teruggegroeid. Wel zie ik zwarte puntjes, dus het lijkt alsof deze nog doorkomen. Kan iemand me alsjeblieft helpen hoe het zit met de haartjes op de arm en of het uberhaupt verstandig van mij was om dit gebied te harsen? Het lijkt nu alsof de haren allemaal een andere richting opgroeien. Ook heb ik wat haren om mijn handen laten harsen, omdat ik vond dat dit lelijk stond. Verder lijkt het ook dat de haartjes, nu ik het gewoon laat groeien, wat langer zijn teruggekomen, kan dit ook kloppen?

Graag julle feedback en reactie, alvast bedankt, ik zit er psychisch echt mee, dat de haren zo apart zijn teruggegroeid en langer lijken..

Gr
Bedroefd007

P.S: overigens moet ik erbij zeggen dat ik over het algemeen veel haar heb over mijn gehele lichaam

Laatst gewijzigd door bedroefd007; 6 juni 2009 om 16:10 Reden: IEts bijvoegen
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 17:24   #2
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Iemand een reactie?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2009, 13:17   #3
mess
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 44
Het klopt dat na het harsen of schren of knippen, de haren langer worden.
Ook krijg je dan het effect dat ze omhoog kunnen gaan staan omdat ze mss net iets dikkerder zijn.
Dit verdwijnt weer als de haren net iets doorgroeien, dan kunnen ze weer plat gaan liggen. Omdat het de eerste keer is dat je er aan hebt gezeten kan dit even duren voordat ze terug zijn gegroeid.
Trouwens ik zou er als ik jou was om het niet erger te maken niet meer aanzitten!!!
Als je ze weg wilt hebben, hard en donker genoeg zijn dan kun je ze laten laseren.
groetjes
mess is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2009, 00:15   #4
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mess Bekijk bericht
Het klopt dat na het harsen of schren of knippen, de haren langer worden.
Ook krijg je dan het effect dat ze omhoog kunnen gaan staan omdat ze mss net iets dikkerder zijn.
Dit verdwijnt weer als de haren net iets doorgroeien, dan kunnen ze weer plat gaan liggen. Omdat het de eerste keer is dat je er aan hebt gezeten kan dit even duren voordat ze terug zijn gegroeid.
Trouwens ik zou er als ik jou was om het niet erger te maken niet meer aanzitten!!!
Als je ze weg wilt hebben, hard en donker genoeg zijn dan kun je ze laten laseren.
groetjes
Hoi, thanx voor je reactie!
Ik wil mijn haren niet laseren, aangezien ik er wel gewoon haren op mijn arm wil blijven houden. Ik vond ze in eerste instantie gewoon te dik en met het eenmalig harsen en KALO te gebruiken heb ik getracht om de haartjes in ieder geval dunner te laten terugkomen. Ik wist echter niet dat de haren langer worden na het harsen? Is da niet een lelijk gezicht op de armen, ik bedoel kun je dan niet zien dat het geharst is?

En ik ga mijn armen sowieso niet meer harsen, eenmaal is genoeg! Ik hoop eigenlijk wel dat mijn haren gewoon weer wat platter gaan liggen zeg maar, zodat het op een normale behaarde arm lijkt.

andere nog tips, ervaringen?
Alvast bedankt!
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2009, 01:14   #5
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
noti
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2009, 00:48   #6
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
nog andere mensen hulp/tips ?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2010, 15:14   #7
Pincetje-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2010
Locatie: Breda
Berichten: 12
Je kunt het ook gewoon uitdunnen door te gaan laseren voor 2x
Pincetje- is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zou graag wat advies willen over harsen..alvast thanks Eric_1 Hirsutisme - Behandelingen 7 19 september 2008 11:09
Bilnaad harsen? Bernou1 Hirsutisme - Behandelingen 4 26 augustus 2008 19:40
Help, huidverkleuringen na het harsen!! Juutje Hirsutisme - Behandelingen 25 28 juni 2008 22:46
borsthaar harsen daniel2 Overige (haar)discussies - Algemeen 9 31 mei 2008 17:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.