Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juli 2013, 21:31   #1
ea-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juli 2013
Berichten: 1
Smile ...

hallo leden,
ik heet ilayda en ben 20 jaar..
ik had alopecia sinds mn 13de maar het was nog heel klein je zag het amper. met de jaar werd het groter en kwamen er meerdere plekjes,
ik heb van alles geprobeerd in het buitenland heb ik een lazer behandeling gedaan heeft me veel geld en moeite gekost uiteindelijk geen resulaat met knoflook heb ik het geprobeert ook niet.
acupentuur behandeling heb ik gedaan dat houd in van die dunne naaldjes in je hoofd ook veel geld en moeite gekost mijn ouders vonden alles goed ze hebben veel gezocht gekeken niks hielp.
uiteindelijk heb ik het los gelaten en gebruikte ik een lange tijd exstations, ik praat er nu heel makkelijk over maar ik was heel onzeker jaloers op meisjes die lang mooi haren ik vroeg me telkens af wrm ik dit moest hebben ik vond het onneerlijk, uiteindelik kreeg ik een relatie met een jongen waar ik twee jaar mee ging ik hield zoveel van hem en hij accsepteerde me hoe ik was nam me hoe ik was we hadden toekomst plannen, ik was zo gelukkig we deden alles samen en ware alltijd samen.. dat mijn haren ook gewoon begonnen te groeien ik had amper nog kale plekken ik ben na de kapper gegaan en had bobline laten knippen en was zo gelukkig ik wist dat het kwam doordat ik gelukkig was maar door mijn ziekte was ik ook heel bang hem kwijt te raken,ik was onzeker,en heel erg jaloers ik werd steeds boos als die een oude klasgenoot groette, of een bekende hem toevoegde ik wist dat die niks deed maar tog was k bang dat die verliefd op een ander zou worden dus hij sprak me hier vaak op aan maar ik kon maar niet veranderen dat hi wilde me opens minder vaak zien want na een tijdje wil je tog ook wat met je vrienden dan elke dag samen , maar die tijden wilde ik het niet snappen nu heb ik er natuurlijk spijt van want hij was mijn eerste echte liefde.
het is uitgegaan en met de dag ging het slechter met me haren ik begon elke dag tegen mezelf te zeggen ik ga kaal worden hij is weg en ik word kaal, en dat is uiteindelijk ook echt gebeurd ik ben helemaal kaal geworden me wenkbrouwen zijn ook weg alleen me wimpers heb ik nog, ik vind het heel moeilijk ik weet dat als je gelukkig bent dat je kunt genezen maar geukkig zijn is geen knop wat je kan indrukken heb je niet zelf in de hand.

bedankt voor het lezen, groetjes ilayda
ea- is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2013, 23:47   #2
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Hallo Ilayda,

Welkom op HaarWeb.
Het spijt me, maar ik heb je bericht niet helemaal gelezen. Uit enkele woorden maak ik op dat je geen dyslexie hebt, bovendien beheers je blijkbaar de Nederlandse taal wel. Zou je dan alsjeblieft fatsoenlijk Nederlands willen schrijven, inclusief interpunctie? Anders loop je het risico dat anderen, net zoals ik, jouw berichten niet lezen... en dan krijg je dus geen antwoord op je vragen!

Alvast bedankt en sterkte met jouw AA.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.