Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 april 2017, 09:07   #61
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
van een norwood 4 naar norwood 2 lees ik

echter is de voor foto onder extreem zonlicht en het andere net op een donker locatie genomen foto , dit gaat de densiteit al verhogen op foto's , extreem zonlicht maakt je haar superdun op een foto , ik zou het wel met een korreltje zout nemen die beweringen

maar goed , ik heb wel interesse... als het nog maar 15% boost geeft bij andere meds bij , is het al de moeite..

effe nagekeken , het lijk zoals flutamide te werken en dit werkte bij mij wel heel goed , echter werd ik zo dik als wat van dat spul :

Werking

Dit medicijn remt de vorming testosteron en andere androgene hormonen in o.a. het prostaatweefsel. Hierdoor neemt prostaat-tumor in omvang af (= regressie).
Algemeen

Lees ook de patiëntenbijsluiter voor informatie over de werking van dit middel.

Mogelijke bijwerkingen (o.a.)

Hoofdpijn
Opvliegers
Visuele hallucinaties
Angst
Geheugenstoornis
Huid, droge
Jeuk
Aandachtsstoornis

op prijs gezien , is dit toch een drukfout op deze site ?? :

http://www.universaldrugstore.com/me...ns/Xtandi/40mg

4850 usd voor 120 capsules , het zal wel eerder 120 doosjes zijn zeker ?

poeder van china is relatief goedkoop :

http://www.medkoo.com/products/4541

kan kane of andere china producenten het niet maken ? , kwestie van toch een gekende leverancier te vinden , tegenover een onbekend bedrijf ? straks sturen ze 1700 usd druivensuikerpoeder op

opmerkelijk : met nakijken van mensen hun ervaring met deze stof lees ik wel : bijna geen baardgroei meer , borst haar weg , en hoofdhaar begon terug te groeien , dit bij een oudere man... het doet dus duidelijk wel iets , maar die mensen die dit gebruiken hebben wel andere zorgen dan wat kaal zijn...
Jammer ...
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2017, 09:19   #62
JLF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2017
Berichten: 10
Geslacht:
Enzalutamide bijwerking

Tot nu toe is er bij 1 patient die Enzalutamide gebruikt (oral) een hevige bijwerking opgemerkt.
Geen idee wat het topical doet ntrlijk...

'Enzalutamide induced acute generalized exanthematous pustulosis'

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5124370/
https://www.huidziekten.nl/zakboek/d.../atxt/AGEP.htm
JLF is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2017, 08:31   #63
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Over Enza gesproken. Op HLT een hoopvol bericht:
https://www.hairlosstalk.com/interac...7#post-1509557

En ook een hoopvol bericht voor Seti:
https://www.hairlosstalk.com/interac...3#post-1509780
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2017, 19:18   #64
Dennis54321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Hallo iedereen,

Ik gebruik nu reeds een jaar Seti van Kane.
Ik neem het oraal eens per dag (+- 200mg).

Ik kan meedelen dat mijn haaruitval sterk vermindert bij inname. Het werkt wel degelijk! Echter heb ik ook een vervelende bijwerking en dat is een laag libido... Eens ik een aantal dagen stop met Seti oraal dan komt mijn libido geleidelijk aan terug (en mijn haaruitval jammer genoeg ook).

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik twijfel of de Seti van Kane wel betrouwbaar is... Seksuele bijwerkingen zijn toch geen neveneffect van pgd2 inhibitors?

Groeten Dennis
Dennis54321 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2017, 12:02   #65
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis54321 Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik gebruik nu reeds een jaar Seti van Kane.
Ik neem het oraal eens per dag (+- 200mg).

Ik kan meedelen dat mijn haaruitval sterk vermindert bij inname. Het werkt wel degelijk! Echter heb ik ook een vervelende bijwerking en dat is een laag libido... Eens ik een aantal dagen stop met Seti oraal dan komt mijn libido geleidelijk aan terug (en mijn haaruitval jammer genoeg ook).

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik twijfel of de Seti van Kane wel betrouwbaar is... Seksuele bijwerkingen zijn toch geen neveneffect van pgd2 inhibitors?

Groeten Dennis
Neem je alleen maar seti? Heb je hiervoor fina ofzo gebruikt? Hoe oud ben je?

De clinical trials tonen geen sexuele bijwerkingen. (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24734908)
Hoe dan ook is het niet volledig uit te sluiten...

Seti werkt als een antagonist van PGD2.

PGD2 speelt een rol in de sexuele ontwikkeling.

(https://en.wikipedia.org/wiki/Prostaglandin_D2)

"PGD2 also plays a part in male sexual development. It forms a feedforward loop with Sox9, which is activated by the SRY of the Y chromosome. PGD2, in a different feedforward loop than FGF9, helps keep the level of SOX9 high enough to activate other genes, such as Fgf9 and Sf1, which are necessary for the development of the male reproductive system"

Feit is wel dat kans op sexuele bijwerkingen een HEEL pak lager liggen dan bij fina.

Seti van Kane is trouwens te vertrouwen, wij nemen die ook en tot nu toe was het altijd legitiem.

En leuk van je om een update te geven, laat zeker je progressie weten in deze thread
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2017, 18:01   #66
Dennis54321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Neem je alleen maar seti? Heb je hiervoor fina ofzo gebruikt? Hoe oud ben je?

De clinical trials tonen geen sexuele bijwerkingen. (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24734908)
Hoe dan ook is het niet volledig uit te sluiten...

Seti werkt als een antagonist van PGD2.

PGD2 speelt een rol in de sexuele ontwikkeling.

(https://en.wikipedia.org/wiki/Prostaglandin_D2)

"PGD2 also plays a part in male sexual development. It forms a feedforward loop with Sox9, which is activated by the SRY of the Y chromosome. PGD2, in a different feedforward loop than FGF9, helps keep the level of SOX9 high enough to activate other genes, such as Fgf9 and Sf1, which are necessary for the development of the male reproductive system"

Feit is wel dat kans op sexuele bijwerkingen een HEEL pak lager liggen dan bij fina.

Seti van Kane is trouwens te vertrouwen, wij nemen die ook en tot nu toe was het altijd legitiem.

En leuk van je om een update te geven, laat zeker je progressie weten in deze thread
Hey Pioneer,

Ik vind updates van tijd tot tijd heel belangrijk. Dus geen enkel probleem hoor. Deel dit graag met jullie.

Ik ben 28jaar oud en heb hiervoor fina gebruikt. Had met fina aanvankelijk geen seksuele bijwerkingen tot na een goed jaar gebruik ervan... dus besloten om te stoppen.
Momenteel neem ik reeds een jaar enkel en alleen seti met betere resultaten dan ik had met fina.
Ik kan je wel met 100% zekerheid zeggen dat ik steeds bij het nemen van seti een dag later het gevoel heb alsof iemand me een schop in mijn onderbuik of balzak heeft gegeven ). Het zit zeker dus niet in mijn hoofd. Als ik dan een aantal dagen stop met seti, gaat mijn haarkwaliteit achteruit en komt mijn libido wel degelijk enorm terug... verder krijg ik bij veelvuldige inname van seti ook wel slapeloze nachten en krampen in mijn borststreek en armen, die ook verdwijnen nadat ik stop met seti.
Daarom dacht ik misschien dat er iets mis zou kunnen zijn met mijn seti die ik tot op heden steeds bij Kane heb besteld...
Ik gebruik het oraal want op mijn hoofd smeren had niet hetzelfde effect en werkte gewoonweg minder goed.
Wat zijn jou ondervindingen mbt Kane's seti? Bij jou geen seksuele neven effecten als je oraal neemt dan?

Greetz Dennis.
Dennis54321 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2017, 11:04   #67
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis54321 Bekijk bericht
Hey Pioneer,

Ik vind updates van tijd tot tijd heel belangrijk. Dus geen enkel probleem hoor. Deel dit graag met jullie.

Ik ben 28jaar oud en heb hiervoor fina gebruikt. Had met fina aanvankelijk geen seksuele bijwerkingen tot na een goed jaar gebruik ervan... dus besloten om te stoppen.
Momenteel neem ik reeds een jaar enkel en alleen seti met betere resultaten dan ik had met fina.
Ik kan je wel met 100% zekerheid zeggen dat ik steeds bij het nemen van seti een dag later het gevoel heb alsof iemand me een schop in mijn onderbuik of balzak heeft gegeven ). Het zit zeker dus niet in mijn hoofd. Als ik dan een aantal dagen stop met seti, gaat mijn haarkwaliteit achteruit en komt mijn libido wel degelijk enorm terug... verder krijg ik bij veelvuldige inname van seti ook wel slapeloze nachten en krampen in mijn borststreek en armen, die ook verdwijnen nadat ik stop met seti.
Daarom dacht ik misschien dat er iets mis zou kunnen zijn met mijn seti die ik tot op heden steeds bij Kane heb besteld...
Ik gebruik het oraal want op mijn hoofd smeren had niet hetzelfde effect en werkte gewoonweg minder goed.
Wat zijn jou ondervindingen mbt Kane's seti? Bij jou geen seksuele neven effecten als je oraal neemt dan?

Greetz Dennis.
Misschien voor x aantal maanden stoppen, een nieuwe seti batch bestellen en met een kleinere dosis terug starten.

Tot nu toe heb ik geen enkele bijwerking ondervonden. (zal ook een update geven)

Ook misschien nuttig om even de lectuur door te nemen. Dit gaat uitgebreid over de bevindingen van bepaalde setipiprant trials.
( https://aacijournal.biomedcentral.co...223-017-0183-z )

Blijkbaar zijn de meest voorkomende bijwerkingen, slapeloosheid en misselijkheid...

Check ook p.10 en verder van deze powerpoint, ( http://files.shareholder.com/downloa...tipiprant_.pdf )


Setipiprant

Is a selective oral antagonist to the PGD
receptor

Has been tested in multiple clinical trials as a potential allergic
inflammation treatment

Has undergone 8 clinical trials, including:
-
a Phase III study in seasonal allergic rhini5s pa5ents
-
a Phase IIB proof of concept study in asthma pa5ents

Has a safety database of >1,000 subjects
-
Treatment in all studies was well tolerated across all treatment groups



En wanneer zij de eerste bijwerkingen opgetreden? Al na 1 maand? Rapper?
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2017, 11:52   #68
Dennis54321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Misschien voor x aantal maanden stoppen, een nieuwe seti batch bestellen en met een kleinere dosis terug starten.

Tot nu toe heb ik geen enkele bijwerking ondervonden. (zal ook een update geven)

Ook misschien nuttig om even de lectuur door te nemen. Dit gaat uitgebreid over de bevindingen van bepaalde setipiprant trials.
( https://aacijournal.biomedcentral.co...223-017-0183-z )

Blijkbaar zijn de meest voorkomende bijwerkingen, slapeloosheid en misselijkheid...

Check ook p.10 en verder van deze powerpoint, ( http://files.shareholder.com/downloa...tipiprant_.pdf )


Setipiprant

Is a selective oral antagonist to the PGD
receptor

Has been tested in multiple clinical trials as a potential allergic
inflammation treatment

Has undergone 8 clinical trials, including:
-
a Phase III study in seasonal allergic rhini5s pa5ents
-
a Phase IIB proof of concept study in asthma pa5ents

Has a safety database of >1,000 subjects
-
Treatment in all studies was well tolerated across all treatment groups



En wanneer zij de eerste bijwerkingen opgetreden? Al na 1 maand? Rapper?
Hi!

Bedankt voor de lectuur. Is zeker interessant. Zover ik kan lezen zouden er inderdaad geen seksuele bijwerkingen mogen optreden... net daarom vraag ik me telkens af waarom ik dat gevoel krijg alsof iemand me een schop in mijn balzak heeft gegeven, en dat gevoel heb ik steeds een dag na inname van seti!!
Ik vraag me dan ook af of Kane wel daadwerkelijk 99% pure Seti aflevert...
Waar heb jij je seti vandaan als ik vragen mag?

Na het stoppen met fina heb ik een goede maand niets gebruikt en ben ik vervolgens gestart met dagelijkse inname van seti. Het was meteen vanaf dag 1 dat ik dat vreemde gevoel had in mijn onderbuik en teelballen. Met als gevolg dat ik laag tot geen libido had daardoor...

Ik ga nu mijn seti proberen te bestellen bij WUH Pharm, las goede reacties op fora over hen. Ik zal je raad volgen en proberen te starten met een zeer lage dosis.

Ik kan wel echt met 100% zekerheid zeggen dat de seti van Kane mijn haaruitval volledig doet stoppen. (Maar de vraag blijft natuurlijk of dit wel degelijk echt 99% pure seti is).

Greetz Dennis
Dennis54321 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2017, 12:22   #69
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis54321 Bekijk bericht
Hi!

Bedankt voor de lectuur. Is zeker interessant. Zover ik kan lezen zouden er inderdaad geen seksuele bijwerkingen mogen optreden... net daarom vraag ik me telkens af waarom ik dat gevoel krijg alsof iemand me een schop in mijn balzak heeft gegeven, en dat gevoel heb ik steeds een dag na inname van seti!!
Ik vraag me dan ook af of Kane wel daadwerkelijk 99% pure Seti aflevert...
Waar heb jij je seti vandaan als ik vragen mag?

Na het stoppen met fina heb ik een goede maand niets gebruikt en ben ik vervolgens gestart met dagelijkse inname van seti. Het was meteen vanaf dag 1 dat ik dat vreemde gevoel had in mijn onderbuik en teelballen. Met als gevolg dat ik laag tot geen libido had daardoor...

Ik ga nu mijn seti proberen te bestellen bij WUH Pharm, las goede reacties op fora over hen. Ik zal je raad volgen en proberen te starten met een zeer lage dosis.

Ik kan wel echt met 100% zekerheid zeggen dat de seti van Kane mijn haaruitval volledig doet stoppen. (Maar de vraag blijft natuurlijk of dit wel degelijk echt 99% pure seti is).

Greetz Dennis
We hebben onze seti van Kane en deze is tot nu toe altijd in orde geweest.

Trouwens, welke bijwerkingen had je onder fina? Zijn deze gelijkaardig met diegene die je hebt onder seti?

PGD2 heeft verschillende rollen in het lichaam waaronder.

"The protein encoded by this gene is a glutathione-independent prostaglandin D synthase that catalyzes the conversion of prostaglandin H2 (PGH2) to postaglandin D2 (PGD2). PGD2 functions as a neuromodulator as well as a trophic factor in the central nervous system. PGD2 is also involved in smooth muscle contraction/relaxation and is a potent inhibitor of platelet aggregation. This gene is preferentially expressed in brain. Studies with transgenic mice overexpressing this gene suggest that this gene may be also involved in the regulation of non-rapid eye movement sleep." ( https://www.ncbi.nlm.nih.gov/gene?Db...mToSearch=5730 )

En de clincial trials die ik terug vond waren ook steeds van een relatief korte periode. (max x maanden) Heb nog geen terug gevonden met een studie van 1+ jaar. Maar je zei dat je meteen bijwerkingen had met seti? Dan is het dus duidelijk niet door de lange termijn inname van seti...

De bijwerkingen die je noemt, doen me direct denken aan die van fina.
Misschien is fina nog in je systeem...

Als bijwerkingen met de nieuwe batch (en laat deze testen) blijven verder zetten, natuurlijk beslis je zelf, raad ik aan volledig te stoppen. Seti blijft experimenteel.
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2017, 14:49   #70
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
UPDATE:

Na ongeveer half jaar.

Sterke vermindering in uitval. Irritatie hoofdhuid volledig weg. (Misschien is indien verhoging een complete stop mogelijk)

Geen last van bijwerkingen. Wel opvallend was dat voor een korte periode van een paar weken, ik amper last had van uitval op het bovenste gedeelte van mijn hoofd maar wel op de zijkanten die praktisch "immuun" zijn voor uitval...Kan toeval zijn.

Voor de rest niets speciaal te melden. We zullen blijven verder gaan met 80mg smorgens en savonds.

Trouwens tip voor het maken van de capsules. We gebruiken cap 'm quick, dit gaat veel sneller dan elke capsule individueel te vullen.

En bedankt aan Poolvosje voor het testen van de nieuwe batch!!!
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2017, 17:10   #71
Dennis54321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
We hebben onze seti van Kane en deze is tot nu toe altijd in orde geweest.

Trouwens, welke bijwerkingen had je onder fina? Zijn deze gelijkaardig met diegene die je hebt onder seti?

PGD2 heeft verschillende rollen in het lichaam waaronder.

"The protein encoded by this gene is a glutathione-independent prostaglandin D synthase that catalyzes the conversion of prostaglandin H2 (PGH2) to postaglandin D2 (PGD2). PGD2 functions as a neuromodulator as well as a trophic factor in the central nervous system. PGD2 is also involved in smooth muscle contraction/relaxation and is a potent inhibitor of platelet aggregation. This gene is preferentially expressed in brain. Studies with transgenic mice overexpressing this gene suggest that this gene may be also involved in the regulation of non-rapid eye movement sleep." ( https://www.ncbi.nlm.nih.gov/gene?Db...mToSearch=5730 )

En de clincial trials die ik terug vond waren ook steeds van een relatief korte periode. (max x maanden) Heb nog geen terug gevonden met een studie van 1+ jaar. Maar je zei dat je meteen bijwerkingen had met seti? Dan is het dus duidelijk niet door de lange termijn inname van seti...

De bijwerkingen die je noemt, doen me direct denken aan die van fina.
Misschien is fina nog in je systeem...

Als bijwerkingen met de nieuwe batch (en laat deze testen) blijven verder zetten, natuurlijk beslis je zelf, raad ik aan volledig te stoppen. Seti blijft experimenteel.
Bijwerkingen zoals slapeloze nachten en pijn/krampen in mijn borststreek kreeg ik pas na 6maanden gebruik van seti. Het rare gevoel in mijn balzak had ik niet met fina en voelde ik vanaf de eerste inname van seti...
Fina zit niet meer in mijn bloed want zoals ik al zei komt mijn libido meteen een paar dagen later terug nadat ik stop met seti (jammer genoeg gaat mijn haarkwaliteit dan ook meteen weer achteruit).

PGD2 functions as a neuromodulator as well as a trophic factor in the central nervous system. PGD2 is also involved in smooth muscle contraction/relaxation --> dit is wel zeer interessant. Dit kan verklaren waarom ik steeds krampen krijg in mijn borstreek.

Ik wil mijn nieuwe batch seti gerust testen, maar weet niet goed waar dat te doen. Ken je een goede plek?

Bedankt voor je update trouwens! Ik ben blij dat seti goed werkt voor jou. Wil toch zeggen dat we de goede richting uitgaan!!

Gr Dennis
Dennis54321 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2017, 17:24   #72
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis54321 Bekijk bericht
Bijwerkingen zoals slapeloze nachten en pijn/krampen in mijn borststreek kreeg ik pas na 6maanden gebruik van seti. Het rare gevoel in mijn balzak had ik niet met fina en voelde ik vanaf de eerste inname van seti...
Fina zit niet meer in mijn bloed want zoals ik al zei komt mijn libido meteen een paar dagen later terug nadat ik stop met seti (jammer genoeg gaat mijn haarkwaliteit dan ook meteen weer achteruit).

PGD2 functions as a neuromodulator as well as a trophic factor in the central nervous system. PGD2 is also involved in smooth muscle contraction/relaxation --> dit is wel zeer interessant. Dit kan verklaren waarom ik steeds krampen krijg in mijn borstreek.

Ik wil mijn nieuwe batch seti gerust testen, maar weet niet goed waar dat te doen. Ken je een goede plek?

Bedankt voor je update trouwens! Ik ben blij dat seti goed werkt voor jou. Wil toch zeggen dat we de goede richting uitgaan!!

Gr Dennis
Hopelijk komt het goed als je terug opnieuw begint met een nieuwe batch.

Je bijwerkingen zijn ook de eerste die ik tegenkom op het internet door seti.

Voor simpele testen, kan je meestal terecht bij een universiteit.

Laat ons zeker weten hoe het verder verloopt.
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2017, 22:00   #73
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Dat klinkt niet verkeerd! Ik ga ook maar eens bestellen en testen.

Pionier, jij neemt 2x 80 = 160mg op een dag?
En je haalt het gewoon bij Kane?
Hoe bewaar je het trouwens?
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2017, 10:20   #74
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 Bekijk bericht
Dat klinkt niet verkeerd! Ik ga ook maar eens bestellen en testen.

Pionier, jij neemt 2x 80 = 160mg op een dag?
En je haalt het gewoon bij Kane?
Hoe bewaar je het trouwens?
Inderdaad en we bewaren het gewoon in de koelkast.
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2017, 12:19   #75
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Iemand interesse om samen 100 gram voor 900 dollar te kopen bij Kane? Ik wil 50gram proberen
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.