Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 maart 2009, 19:11   #31
kyzl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Las dat jij ook niet aan de medicijnen wou maar nu wel een reden voor?
Ja, mijn haar viel uit!

Eigenlijk ben ik gerustgesteld door mijn dermatoloog die zei dat ik mijn hoofd niet moest gek laten maken door al die fora. Hij schrijft al jaren finasteride voor en volgt zijn patienten nauwlettend op. Hij zei mij dat hij bijna nooit meldingen krijgt van mensen ivm bijwerkingen. Dit komt ook overeen met wat de verschillende HT centra zeggen, al vertrouw ik het van hun iets minder. Trouwens, alle bijwerkingen verdwijnen weer als je er mee ophoudt, afgezien van enkele gevallen die beweren impotent te zijn geworden door fina of borsten hebben gekregen die niet meer weg willen. Nu, er lopen miljoenen mannen rond op deze aardkloot die impotent zijn of borsten hebben en die NOOIT fina hebben geslikt. Veel kans dat er bij deze enkelingen dus ook wel een andere verklaring zal te vinden zijn. Maarja, een website is rap gemaakt en je kan maar hopen op een serieuze schadevergoeding als je veel lawaai maakt..

Ik sluit het dus niet uit, maar ik vind het een aanvaardbaar risico. De kans dat ik binnenkort impotent met tieten door het leven ga schat ik even hoog in als dat ik Euromillions ga winnen. We zien dan wel verder! Waarmee ik dus niet heb gezegd dat ik er wel degelijk mee bezig blijf, het is iets dat sowieso ergens in je achterhoofd blijft borrelen. Ik kijk tegenwoordig opvallend vaak naar mijn borstkas!

Nog een reden dat ik het nu wel overwogen heb is dat ik nu geen plannen meer heb voor kinderen in de nabije toekomst, dat was toen anders....

En tenslotte dit: ik blijf geloven in een "magic solution' binnen 10 jaar, ik zie fina als een middel om die tijd te kunnen overbruggen zonder teveel haren te verliezen.
__________________
Regime
Topical:
Ochtend
- Nizoral shampoo 1 x per week
- Minoxidil 5% + ASC-J9
Avond
- Minoxidil 5% + ASC-J9

Laatst gewijzigd door kyzl; 1 maart 2009 om 19:15
kyzl is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2009, 10:07   #32
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ kyzl

Hier lees je idd toch wel regelmatig dat mensen bijwerkingen hebben,opzich gaat het me niet om die bijwerkingen maar om echte schade aan je lichaam en gezondheid,want gezondheid gaat echt voorop al ben ik wel aardig naar de fase wanhopig aan het worden en depri ervan.
Ja ben het helemaal met je eens eigenlijk de kleine kans dat je er schade van kan krijgen,maarja ik ben gewoon een grote schijterd en voorzichtig,zal dan ermaar mee moeten leven dat ik dan misschien met een beetje mazzel het niet veel erger zal worden,het is al meerdere jaren zo dat ik dezelfde inhammen hebt,maarja je weet het niet hea..dan tegen die tijd een HT liefst Fue daar heb je toch geen littekens bij of hele kleintjes?
En dan in me achterhoofd rekening houden dat ik het erachter misschien een keer moet opvullen in het ergste geval.
En ja las wel over bepaalde ontwikkelingen over klonen en renegeren van de haren.
Stiekem hoop ik dat dat echt gaat komen,maarja zal wel vast nog lang duren hoop dat ik het mis heb!
jord-y is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FUT na 4 maanden met FOTOS vankon1000 Chirurgische behandelingen 52 20 december 2008 18:31
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 6 oktober 2008 23:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.