Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 februari 2009, 12:30   #16
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hallo Hair81
Mij hoor je ook niets negatiefs over het AC zeggen of welke HT kliniek dan ook, ben er fijn geholpen alleen vind mijn resultaat niet wat ik echt verwacht had, en dit had niet uitgemaakt of ik dit bij welke kliniek dan ook gedaan had.

Jou resultaat (foto)vind ik zeer goed te noemen, ziet er natuurlijk uit, vind de haarlijn op die foto van vankon1000 toch wel wat minder eerlijk gezegd...

Iedereen bepaald natuurlijk zelf of hij tevreden is of niet, ik ben in iedergeval niet helemaal tevreden en wil het gewoon dichter hebben aan de voorkant.


Groet Blizzard

Zie dat mijn foto er niet meer staat, zal hem nogmaals plaatsen, bedankt voor je reactie, uiteraard verschilt het per persoon of je tevreden bent, het hangt natuurlijk ook af van je haarkleur, hoofdhuid donorsituatie! hier nogmaals mijn na foto frontaal 1600 grafts feriduni.

DSC_2897.JPG
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2009, 14:55   #17
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Klopt helemaal. Ik vind dat je met (lichtdonker)blond/grijs haar het beste af bent.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2009, 23:48   #18
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hair81 Bekijk bericht
Zie dat mijn foto er niet meer staat, zal hem nogmaals plaatsen, bedankt voor je reactie, uiteraard verschilt het per persoon of je tevreden bent, het hangt natuurlijk ook af van je haarkleur, hoofdhuid donorsituatie! hier nogmaals mijn na foto frontaal 1600 grafts feriduni.

Bijlage 3166
Ik had je vraag met de foto verplaatst naar de AC-discussie. Omdat deze discussie door Vankon was geopend om zijn ht te bespreken.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 15:46   #19
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ vankon1000,

Hallo ik had eigenlijk een vraag naar jou en de rest van de ervarende met een HT of dergelijke.
Ik vroeg me eigenlijk af door andere forums,waarin werd gezegd dat mensen na een HT het er vaak niet natuurlijk uit vinden zien als je,bv zwemt je haar nat wordt of door regen de getransplanteerde haren niet natuurlijk zitten in vergelijking met de oudere haren en je dus aardig voor aap kan staan ofja zo komt het erop neer,dat heeft me aardig afgeschrokken eigenlijk zulke rampenscenarios.
Verder wordt er ook regelmatig gezegd in bepaalde forums dat het haar er anders uitziet omdat het haar van achter je hoofd anders is van structuur dikker enz.
Het financiele en wat erbij komt kijken heb ik nog voor lief maar als dat echt zo is vraag ik me af wat je erdan aan hebt? is dit bij iedereen zo of verschilt dit per persoon?

Ben een 25 jarige jongeman met inhammen.

Groetjes jordy

Laatst gewijzigd door jord-y; 1 maart 2009 om 15:49
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 16:21   #20
kyzl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 167
de keerzijde van de medaille

Je kan het inderdaad wel zien soms, vooral omdat zoals je zegt de haren dikker zijn dan de natuurlijke op die plaats op je hoofd. Maar je moet je daar niet te druk in maken, want het aantal mensen die jij in je leven nog zult tegenkomen die daar echt op gaan letten kan je waarschijnlijk op 1 hand tellen. De meeste mensen staan er simpelweg niet bij stil, die bedenking wordt niet eens gemaakt. Het is maar als je er zelf iets vanaf weet dat je begint haarlijnen te bestuderen, iets wat we zelf eigenlijk allemaal knap lastig vinden in een gesprek!

Trouwens, ik ben al heel wat bizarre AGA patronen tegengekomen de laatste tijd en deze leken me toch niet het gevolg van een HT. Mensen zijn gewoon om allerhande koppen haar tegen te komen en maken zich heus niet de bedenking 'zijn dat wel de oorspronkelijke haren?'

Maar als je het weet is het inderdaad vaak goed te zien.. Ik ben er zelfs van overtuigd dat mensen die weten waarover het gaat het overgrote deel er ook uithalen bij een experiment waarbij foto's van HT/natuurlijke gevallen gemengd worden.

Maar verwacht zo'n experiment niet van de HT klinieken natuurlijk!
__________________
Regime
Topical:
Ochtend
- Nizoral shampoo 1 x per week
- Minoxidil 5% + ASC-J9
Avond
- Minoxidil 5% + ASC-J9
kyzl is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 17:17   #21
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ kyzl

Thx voor je reactie,alleen zoals ik al vroeg als je haar nat wordt door het zwemmen,regen etc heb ik weleens gelezen dat de getransplanteerde haren heel anders staan dan de natuurlijke haren,zoals dat ze plat blijven liggen of rechter blijven staan zoiets had ik in een andere forum hier gelezen van een HT ervarende persoon correct me if im wrong,maarja dat lijkt me dan ook geen prettige aanzicht naar mijn idee maak je het dan nog erger en dan nog als ik,bv mijn inhammen zou laten vullen en het verder doortrekt me kaalheid dan heb ik nog een stukje lap bij me inhammen maar daarachter een stuk kaal lijkt me dus helemaal niks en niet om negatief te klinken is gewoon mijn kijk erop op dit moment en ben blij dat ik deze site ben tegengekomen daar niet van,want stond al op het punt om gelijk een HT te laten doen binnen een jaar of 2 jaar,gezien ik ook moet sparen
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 17:34   #22
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
jord-y, je hoort inderdaad die verhalen en ik geloof het ook wel. Als ik naar mezelf kijk en enkele anderen waarbij ik hun HT heb waargenomen, daar ziet het er voortreffelijk bij uit. Ik heb ook wel eens mensen in de stad gezien, wat er gewoon niet uitzag.

Ikzelf zit natuurlijk nog pas op 5 maanden, maar ik zie echt helemaal niks anders aan het donorhaar in vergelijking met het haar wat er nog zat. Voorlopig ben ik heel tevreden.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 17:46   #23
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Hey norwood2

Ok dat verschilt dus een beetje per persoon,alleen hoe ziet het er bij jouw uit als je haar bijvoorbeeld nat wordt door zwemmen of regen gedraagt het zich natuurlijk?
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 18:10   #24
kyzl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 167
Als ik zwem dan ligt dat haar even plat als de rest hoor!
Maar het is wel waar dat het haar zelf iets stugger is doordat het dikker is (weerborstel effect). Valt echter niet echt op naar mijn mening.

Maar, je tweede opmerking is een veeeeeel groter probleem! Iets waar ik ook mee worstel. je weet nooit hoe snel/fel AGA nog zal toeslaan dus als je een beetje zit bij te vullen of de haarlijn strak zit te trekken dan speel je een zeer gevaarlijk spel. Dan kan het er dus inderdaad zeeer slecht beginnen uit te zien, een haag met daarachter een dezolate vlakte bv.. een echte hel als je het mij vraagt!

Ik zit in de situatie dat er een verdichting zal nodig zijn om dit op te vangen, iets dat ik mij wel besefte als ik de eerste 700 FUE liet uitvoeren maar onvoldoende over heb nagedacht acheraf bekeken. Ik weigerde ook medicijnen te nemen, iets waar ik nu op ben teruggekmen omdat het dus inderdaad veel sneller ging dan de situatie toen liet uitschijnen..

Eens je de HT weg inslaat is er geen weg meer terug, denk dus lang en goed na!!
__________________
Regime
Topical:
Ochtend
- Nizoral shampoo 1 x per week
- Minoxidil 5% + ASC-J9
Avond
- Minoxidil 5% + ASC-J9
kyzl is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 18:16   #25
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Alvast thx voor de info heb ik zeker wat aan!
En wel mooi dat je toch een redelijk resultaat heb als ik het zo lees,ondanks dat je een verdichting moet laten doen waarschijnlijk.
Ja ik wil eerst sowieso beginnen aan de finestaride,alleen lees ik daar ook weer allerlei geruchten over impotentie,kans op verhoogde kans van tumoren en zulke dergelijke dingen ben daar helaas gevoelig voor vaak zijn het wel mensen die graag een drama verhaal neerzetten maarja ben gewoon voorzichtig,wordt al nerveus en misselijk als ik het lees,maarja aan de ene kant kan het wel voordelige invloeden hebben en zelfs soms een klein beetje hergroei dusja ook daar ga ik nog goed over rondspeuren of daar echt risico's aan vastzitten.
Las dat jij ook niet aan de medicijnen wou maar nu wel een reden voor?

Grtz jordy

Laatst gewijzigd door jord-y; 1 maart 2009 om 18:23
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 18:28   #26
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Waarschuwingen tegen haargroeimiddeltjes
Veel haargroeimiddelen bevatten het middel finestaride. Dit is een stof die uw hormoonhuishouding verandert! Maar pas op: uw hormoonhuishouding is een zeer delicaat en uitgebalanceerd samenstel van lichamelijke eigenschappen. Eventjes iets daarin veranderen kan op ándere lichamelijke functies een invloed hebben die vooraf niet is te voorzien. Bij mannen verlaagt finestaride de aanmaak van mannelijke hormonen, aangezien die invloed hebben op haaruitval. Het is maar dat u het weet wat u in uw lichaam teweeg brengt.

Wordt je ook niet echt vrolijk van moet ik zeggen,twijfel nog heel erg met het gebruik van finestaride
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 18:32   #27
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Hey norwood2

Ok dat verschilt dus een beetje per persoon,alleen hoe ziet het er bij jouw uit als je haar bijvoorbeeld nat wordt door zwemmen of regen gedraagt het zich natuurlijk?
Hey, nou nog niks.

Zoals gezegd ik heb hem pas in oktober ondergaan en ben nu 5 maanden ver. Ik had het er alleen over dat het donorhaar wat nu aan het groeien is niet echt verschilt met mijn natuurlijke haar wat er nog zit, wat je in veel gevallen juist wel hoort (te dik, te krullerig/kroezerig etc etc).

Dat zwemmen test ik voor je uit in de toekomst.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 18:43   #28
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Waarschuwingen tegen haargroeimiddeltjes
Veel haargroeimiddelen bevatten het middel finestaride. Dit is een stof die uw hormoonhuishouding verandert! Maar pas op: uw hormoonhuishouding is een zeer delicaat en uitgebalanceerd samenstel van lichamelijke eigenschappen. Eventjes iets daarin veranderen kan op ándere lichamelijke functies een invloed hebben die vooraf niet is te voorzien. Bij mannen verlaagt finestaride de aanmaak van mannelijke hormonen, aangezien die invloed hebben op haaruitval. Het is maar dat u het weet wat u in uw lichaam teweeg brengt.

Wordt je ook niet echt vrolijk van moet ik zeggen,twijfel nog heel erg met het gebruik van finestaride
Jord-y, svp niet dubbel posten!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 18:44   #29
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Okay Limbo sorry maar ben nieuw hier maar zal erop letten
En norwood2 ik ben benieuwd dan.

Grtz jordy
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2009, 18:51   #30
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool klopt niet

finasteride verlaagd de mannelijke hormonen niet...
het houd de conversie van testosteron naar dht tegen , welke je haar aanvalt

door die dht te verlagen zal je testosteron juist beetje hoger worden...

sinds ik aan duta zit is mijn testosteron veel hoger gepiekt... (laat deze regelmatig testen)
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FUT na 4 maanden met FOTOS vankon1000 Chirurgische behandelingen 52 20 december 2008 18:31
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 6 oktober 2008 23:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.