Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 juni 2009, 20:57   #31
soundbite
HaarWeb lid
 
soundbite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 59
Geslacht:
Ok thanks!
__________________
---

4 aug 2012: 3500 grafts
24 nov 2018: 4200 grafts

Nu geen speciale shampoo's of medicatie meer.
soundbite is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2009, 09:57   #32
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
En hoeveel ga je er zelf afnemen
Strider: 4 stuks
Yoeris: 2 stuks
Mhogen: 3 stuks
Kyzl: 2
Ibbi: 1 of 2
Jaapie: misschien
Soundbite: 2
Kevin: 2

__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2009, 11:31   #33
Norwood_III
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 153
Allez bon, ik ga ook weer meedoen. 4 stuks graag !
__________________
intern (voor algemene gezondheid) :

groene thee extract, B-complex, K-RALA, resveratrol, visolie, bernagieolie + teunisbloemolie, magnesiumglycinaat, EpiCor, vitamine D3

topisch :

Nizoral 2% shampoo
HW Topicals
Norwood_III is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2009, 22:14   #34
koppiekoppie
jeezes, wa een hair!
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 338
Geslacht:
Ik had heel graag meegedaan, maar ik heb nog net iets te veel van de vorige inkoopactie. Volgende keer doe ik zeker en vast weer mee!!!
__________________
Phyto Phytolium 4
Phytologist 15 shampoo
Neofollics Shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
Regenepure DR/NT shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
koppiekoppie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2009, 00:09   #35
ibbi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2006
Berichten: 75
Ik had bij Dr. Elishalom van Elsom gevraagd of hij wat is tegengekomen over de werking van vitamine D bij haaruitval. Dit is zijn antwoord:

Citaat:
Indeed, vitamin D is an important ingredient. Vitamin D (its in Equisomin™) is pro-differentiation and holds cells together and makes cell grouping stronger and more resistant to breakdown and improves cell-to-cell contact signaling. It is also reported lately that lack of Vitamin D is a possible cause of cancer cells migration (Vitamin D holds cancer cells in clamps and prevents them from spreading). There are of course the basic effects of Vitamin D acting as a vitamin.

We are launching this week a new product which will address vellus to terminal hair transformation. This new product will focus on optimizing scalp-skin conditions for follicles.

Inhibition of vellus to terminal hair transformation in scalp is primarily a problem of a mis-match between the follicle and the surrounding skin. Vellus hair follicles from balding scalp regions which were transplanted to different skin type (mouse skin) terminated and grew very well. Current focus is on “hitting” the follicle with any means available to force it to grow in unfriendly skin surroundings. Hundreds of “mechanisms” were pushed along this strategy, and though not completely without merit, the results are less than satisfactory. By changing the surrounding skin to be more hospitable to follicles, terminal hair could grow again naturally, at a normal rate in balding scalp regions as long as vellus hair still exist or can form. Follicles may still require a little “nudge” (or not) so that they start responding, but not a complete treatment which is focused only on them.
Dat laatste klinkt nieuw en interessant. Ik heb hem gevraagd om links naar aritkelen/onderzoeken. Als ze daadwerkelijk zo'n oplossing hebben, moeten we het zeker overwegen het mee te nemen in onze topical.

Wat denken jullie?
ibbi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2009, 13:59   #36
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Toevoegen, het kost niks .

Ik krijg trouwens binnenkort nog wat advies van ze wat de topical beter zou moeten maken .
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2009, 16:36   #37
rico
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2005
Berichten: 57
Doe voor mij ook maar 1 flesje
rico is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2009, 11:18   #38
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink wat zijn de momentele ingredienten ?

ik zag wel de ingredienten staan op eerste pagina , maar ik neem aan dat de lijst nog veranderd ?

zitten er copper peptides bij ? vitamine d ? , nog andere extra zaken ?

en wat zou de +- geschatte prijs zijn per topical ?

ik heb ook nog redelijk wat voorraad staan van de huidige hw topical , daarmee is het even afwegen of ik nog bijkoop of wacht
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2009, 17:54   #39
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Ik vroeg me af wat de werking is van Resveratrol tov je haar?

Ik lees er hele positieve berichten over, dat het goed zou zijn tegen

kanker en hersenbloedingen en ook dat je levensduur ermee vergroot,

maar kan niets vinden mbt je haar!

Kan iemand hier iets over zeggen, Kevin??
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2009, 09:20   #40
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Strider: 4 stuks
Yoeris: 2 stuks
Mhogen: 3 stuks
Kyzl: 2
Ibbi: 1 of 2
Jaapie: misschien
Soundbite: 2
Kevin: 2
Norwood_III: 4
Rico: 1
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2009, 09:34   #41
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik zag wel de ingredienten staan op eerste pagina , maar ik neem aan dat de lijst nog veranderd ?

zitten er copper peptides bij ? vitamine d ? , nog andere extra zaken ?

en wat zou de +- geschatte prijs zijn per topical ?

ik heb ook nog redelijk wat voorraad staan van de huidige hw topical , daarmee is het even afwegen of ik nog bijkoop of wacht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Ik vroeg me af wat de werking is van Resveratrol tov je haar?

Ik lees er hele positieve berichten over, dat het goed zou zijn tegen

kanker en hersenbloedingen en ook dat je levensduur ermee vergroot,

maar kan niets vinden mbt je haar!

Kan iemand hier iets over zeggen, Kevin??
Ik heb overlegd met Elsom om de topical beter te maken en het volgende is er uit gekomen. Ik mag trouwens niet alle informatie geven die mij is gegeven, omdat het gevoelige informatie is die nog gepubliceerd gaat worden binnenkort.

Resveratrol: erg goed en effectief ingrediënt om celdood tegen te gaan. Sterke anti-oxidant en het maakt cellen sterker.

EGCG: erg effectief, maar kan vervangen worden door een lagere dosis van lauryl gallate. Dit is het actieve ingrediënt in EGCG en zorgt voor betere opname en het maakt het product minder donker.

Acetyl L-Carnitine: goed ingrediënt, maar het is niet erg belangrijk voor de topical.

Isonicotinamide: goed ingrediënt, maar kan vervangen worden door isonicotinic acid N-oxide. Dit ingredient is sterker en zorgt voor betere bloeddoorstroming.

Adenosine: goed ingrediënt, maar het is niet erg belangrijk (critical) voor de topical.
L-Leucine: niet belangrijk.

Inositol: niet belangrijk.

R-lipoic acid: niet erg belangrijk en we kunnen Alpha lipoic acid hiervoor in de plaats gebruiken om te kosten te drukken.

Linoleic acid: erg goed ingrediënt.

Red ginseng extract: niet belangrijk.

Procyanidin B-3: niet belangrijk.

Vitamin D: kan worden toegevoegd in kleine hoeveelheden.

Curcumin: erg goed ingredient, maar overbodig als we linoleic acid en lauryl gallate gebruiken.

Misschien een goed idee om de topical wat meer om EGCG en Resveratrol te bouwen als belangrijkste ingrediënten. De kosten weet ik nog niet, maar het zal in ieder geval minder kosten als de vorige topical.

Opmerkingen, suggesties graag .
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2009, 10:27   #42
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Ik heb overlegd met Elsom om de topical beter te maken en het volgende is er uit gekomen. Ik mag trouwens niet alle informatie geven die mij is gegeven, omdat het gevoelige informatie is die nog gepubliceerd gaat worden binnenkort.

Resveratrol: erg goed en effectief ingrediënt om celdood tegen te gaan. Sterke anti-oxidant en het maakt cellen sterker.

EGCG: erg effectief, maar kan vervangen worden door een lagere dosis van lauryl gallate. Dit is het actieve ingrediënt in EGCG en zorgt voor betere opname en het maakt het product minder donker.

Acetyl L-Carnitine: goed ingrediënt, maar het is niet erg belangrijk voor de topical.

Isonicotinamide: goed ingrediënt, maar kan vervangen worden door isonicotinic acid N-oxide. Dit ingredient is sterker en zorgt voor betere bloeddoorstroming.

Adenosine: goed ingrediënt, maar het is niet erg belangrijk (critical) voor de topical.
L-Leucine: niet belangrijk.

Inositol: niet belangrijk.

R-lipoic acid: niet erg belangrijk en we kunnen Alpha lipoic acid hiervoor in de plaats gebruiken om te kosten te drukken.

Linoleic acid: erg goed ingrediënt.

Red ginseng extract: niet belangrijk.

Procyanidin B-3: niet belangrijk.

Vitamin D: kan worden toegevoegd in kleine hoeveelheden.

Curcumin: erg goed ingredient, maar overbodig als we linoleic acid en lauryl gallate gebruiken.

Misschien een goed idee om de topical wat meer om EGCG en Resveratrol te bouwen als belangrijkste ingrediënten. De kosten weet ik nog niet, maar het zal in ieder geval minder kosten als de vorige topical.

Opmerkingen, suggesties graag .
Mooi werk. Hier blijkt dus uit dat vele ingredienten niet erg belangrijk waren. Is vitamine D dit wel? Anders gooien we deze er toch weer uit bij de volgende evaluatie ronde... Hoe zit het met copper?
Ik luisterde laast overigens radio1 in de auto. Had een wetenschapper het boek 'Wat is nu gezond geschreven'. Deze wetenschapper zit volgens mij ook in een hoge commissie wat betreft voedsel. Hij noemde het voorbeeld groene thee. Algemeen wordt aangenomen dat de vele anti-oxidanten zorgen voor bescherming etc. Hij vertelde in zijn boek dat hij beschreef dat anti-oxidanten helemaal nergens voor zorgen en onzin is. Ik ga het boek aankomende week kopen, want het lijkt me informatief om eens door te nemen. Hamvraag is.. stel dat anti-oxidanten echt onzin is in groene thee, waarom zouden we dan de werking van resveratrol vertrouwen?
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2009, 10:48   #43
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhogen Bekijk bericht
Mooi werk. Hier blijkt dus uit dat vele ingredienten niet erg belangrijk waren. Is vitamine D dit wel? Anders gooien we deze er toch weer uit bij de volgende evaluatie ronde... Hoe zit het met copper?
Ik luisterde laast overigens radio1 in de auto. Had een wetenschapper het boek 'Wat is nu gezond geschreven'. Deze wetenschapper zit volgens mij ook in een hoge commissie wat betreft voedsel. Hij noemde het voorbeeld groene thee. Algemeen wordt aangenomen dat de vele anti-oxidanten zorgen voor bescherming etc. Hij vertelde in zijn boek dat hij beschreef dat anti-oxidanten helemaal nergens voor zorgen en onzin is. Ik ga het boek aankomende week kopen, want het lijkt me informatief om eens door te nemen. Hamvraag is.. stel dat anti-oxidanten echt onzin is in groene thee, waarom zouden we dan de werking van resveratrol vertrouwen?
Zoals vermoeden ook al van Norwood_III . Ze helpen wel, maar zijn niet 'critical' zoals Elsom ze noemt. Adenosine bijvoorbeeld vind ik zelf wel de moeite waard. Vitamine D is wel het proberen waard en kost niet veel. Ik zal nog eens vragen over copper.

De hype tegenwoordig is wel dat je maar zoveel mogelijk anti-oxidanten moet, omdat dit gezond is. Maar wat veel mensen niet weten is dat zonder oxidatie ga je dood. Er zijn zelfs aanwijzingen dat oxidatie goed is voor je immuunsysteem, doordat het je immuunsysteem sterk houdt. Zoals alles gaat het hier weer om de juiste balans. Als je gezond bent, je dieet is goed en je neemt veel extra anti-oxidanten, dan kan dit juist averechts werken. Is je dieet niet zo goed, dan kan het juist wel goed zijn om extra anti-oxidanten te nemen. Zelf vind ik het belangrijkst om een anti-oxidant rijk dieet te hebben. Zo zorgt je er voor dat de anti-oxidanten in het eten (bijvoorbeeld frambozen, blauwe bessen etc.) het oxideren tijdens het eten tegen gaan. Eten zorgt ook voor grote stress op je lichaam, vandaar dat het erg belangrijk is wat je eet.

Het uiteindelijk proces van haar verlies zorgt voor celdood. Voor ons is het dus wel belangrijk om dit tegen te gaan door onder andere anti-oxidanten en daarom is Resveratrol belangrijk. Het is effectief tegen celdood en het heeft nog vele andere goede eigenschappen. Het is niet zo gemakkelijk als ik hier neerzet, maar het geeft wel een goed idee. In mijn blog staat nog meer info over Resveratrol.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2009, 11:19   #44
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Goed werk Kevin!

Zo te zien bevat de topical minder ingrediënten wat misschien wel bevorderlijk werkt.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2009, 12:32   #45
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Ik heb overlegd met Elsom om de topical beter te maken en het volgende is er uit gekomen. Ik mag trouwens niet alle informatie geven die mij is gegeven, omdat het gevoelige informatie is die nog gepubliceerd gaat worden binnenkort.

Resveratrol: erg goed en effectief ingrediënt om celdood tegen te gaan. Sterke anti-oxidant en het maakt cellen sterker.

EGCG: erg effectief, maar kan vervangen worden door een lagere dosis van lauryl gallate. Dit is het actieve ingrediënt in EGCG en zorgt voor betere opname en het maakt het product minder donker.

Acetyl L-Carnitine: goed ingrediënt, maar het is niet erg belangrijk voor de topical.

Isonicotinamide: goed ingrediënt, maar kan vervangen worden door isonicotinic acid N-oxide. Dit ingredient is sterker en zorgt voor betere bloeddoorstroming.

Adenosine: goed ingrediënt, maar het is niet erg belangrijk (critical) voor de topical.
L-Leucine: niet belangrijk.

Inositol: niet belangrijk.

R-lipoic acid: niet erg belangrijk en we kunnen Alpha lipoic acid hiervoor in de plaats gebruiken om te kosten te drukken.

Linoleic acid: erg goed ingrediënt.

Red ginseng extract: niet belangrijk.

Procyanidin B-3: niet belangrijk.

Vitamin D: kan worden toegevoegd in kleine hoeveelheden.

Curcumin: erg goed ingredient, maar overbodig als we linoleic acid en lauryl gallate gebruiken.

Misschien een goed idee om de topical wat meer om EGCG en Resveratrol te bouwen als belangrijkste ingrediënten. De kosten weet ik nog niet, maar het zal in ieder geval minder kosten als de vorige topical.

Opmerkingen, suggesties graag .
Ik krijg nu wel een beetje het gevoel dat de helft van de ingredienten in de topical die ik gebruik niet echt belangrijk zijn, maar er wel voor betaald heb??
hektor is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Haarweb topical] inkoopactie #2 kevin Medicijnen/haargroeimiddelen 237 6 september 2012 17:28
[Haarweb topical] inkoopactie (tegen inflammation) Strider Medicijnen/haargroeimiddelen 73 3 oktober 2008 15:39
Inkoopactie Hairlosstalk Shop (copper peptides) ray Medicijnen/haargroeimiddelen 144 28 februari 2007 23:03
aanmeldingen HT FUT inkoopactie Morehair Chirurgische behandelingen 13 30 januari 2006 18:08
Inkoopactie haartransplantatie. Morehair Chirurgische behandelingen 19 29 januari 2006 13:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.