Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 mei 2018, 00:44   #1
Tetouani14
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Garantie?

Mensen, ik vroeg mij af hoe het nou precies zit met de garantie die HTklinieken garanderen? Is het namelijk echt zo dat als het niet lukt, je recht hebt op een kosteloze behandeling?
Tetouani14 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2018, 13:44   #2
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Garantie op haartransplantatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tetouani14 Bekijk bericht
Mensen, ik vroeg mij af hoe het nou precies zit met de garantie die HTklinieken garanderen? Is het namelijk echt zo dat als het niet lukt, je recht hebt op een kosteloze behandeling?
Dat een behandeling totaal mislukt is haast onmogelijk. Er komen altijd wel wat haren op. Het kan natuurlijk zijn dat een pati?nt niet tevreden is over het resultaat. Als het resultaat toch goed is ligt het meestal aan het verwachtingspatroon van de pati?nt Als dat te hoog was moet de kliniek eens met zichzelf te rade gaan. Het kan dan zijn dat er dan door de kliniek teveel is beloofd.
In mijn tijd (brrr oudje) Probeerden wij altijd met de pati?nt tot overeenstemming te komen hoeveel meer hij had verwacht. Als dat redelijk was kreeg de pati?nt een gratis vervolgbehandeling van het dubbele wat mij dacht dat hij tekort kwam. En zelfs dat kon wel eens hoger uitvallen. De pati?nt zat toch al in de behandelstoel. In plaats van een ontevreden pati?nt krijg je dan een fan van je kliniek.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2018, 14:40   #3
krulhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 117
Geslacht:
Bij mij zijn er twee mislukt door een vooraanstaande kliniek in NL. Kleine behandeling inhammen,1.100 grafts. Twee keer wederom 1.100 grafts en maar enkele haren. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
QUOTE=Diksy;420567]Dat een behandeling totaal mislukt is haast onmogelijk. Er komen altijd wel wat haren op. Het kan natuurlijk zijn dat een pati?nt niet tevreden is over het resultaat. Als het resultaat toch goed is ligt het meestal aan het verwachtingspatroon van de pati?nt Als dat te hoog was moet de kliniek eens met zichzelf te rade gaan. Het kan dan zijn dat er dan door de kliniek teveel is beloofd.
In mijn tijd (brrr oudje) Probeerden wij altijd met de pati?nt tot overeenstemming te komen hoeveel meer hij had verwacht. Als dat redelijk was kreeg de pati?nt een gratis vervolgbehandeling van het dubbele wat mij dacht dat hij tekort kwam. En zelfs dat kon wel eens hoger uitvallen. De pati?nt zat toch al in de behandelstoel. In plaats van een ontevreden pati?nt krijg je dan een fan van je kliniek.[/QUOTE]
krulhaar is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
garantie


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.