Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 2 augustus 2004, 19:46   #166
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik heb vandaag weer gewassen met Rooscure... ooooh wat heerlijk voelt mijn hoofdhuid nog steeds .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 20:56   #167
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Wink

Ik heb de Rooscure nu vier keer gebruikt, en vanaf de eerste keer was de irritatie op m'n hoofd eigenlijk al bijna verdwenen. Ik gebruik het twee keer per week, tussendoor nog geen andere shampoo gebruikt, maar dan wordt het op het laatst toch wel erg vet hoor. In ieder geval reuze blij dat ik van die jeuk af ben en het is wel minder snel vet dan voordat ik Rooscure gebruikte. Toch vraag ik me af of de talgkliertjes misschien dicht gaan zitten? Het was plotseling niet vet meer. Wel opvallend vind ik en was een van de bijwerkingen van keta niet dat je er acne van op je hoofd kon krijgen?
Daarom lijkt het me beter om het ook weer niet al te vaak te gebruiken.
Twee keer in de week staat ook op de gebruiksaanwijzing.
Heb helaas nog steeds zeer veel haaruitval, dat is beslist niet minder geworden, maar ja ik heb het ook nmog maar 4 keer gebruikt.

Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 21:25   #168
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Ik gebruik het nou een week, maar mijn haar wordt nog net zo snel vet als eerst. Roos is ook nog niet echt minder, nu ja, we gaan er maar mee door voorlopig.
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 21:35   #169
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Wink

Nog iets vergeten te zeggen; Omdat m'n haar nu veel minder snel vet is, heb ik de Rooscure ook maar eens op m'n vette kin (met puistjes, en ja ik voel me nog steeds 18!) gebruikt. Als daar nu maar geen haar gaat groeien.......

De rozemarijnshampoo vond ik trouwens niet lekker, beetje agressief, maar deze voldoet nu ook prima als douche-schuim! De rest van alle shampoos die ik niet meer gebruik, gaan ook de recicling in, en aangezien ik er nog al eens eentje heb uitgeprobeerd, kan ik nog jaaaren vooruit.
Nou jongens, veel succes allemaal met de Rooscure, ik hoop echt dat dit een nieuwe doorbraak is, en de haaruitval gaat stoppen, of in ieder geval minder laat worden. Misschien moeten we het altijd blijven gebruiken zoals de meeste middelen, maar je moet immers toch je haar wassen?

Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 21:59   #170
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jennifer
Nog iets vergeten te zeggen; Omdat m'n haar nu veel
Nou jongens, veel succes allemaal met de Rooscure, ik hoop echt dat dit een nieuwe doorbraak is, en de haaruitval gaat stoppen, of in ieder geval minder laat worden.
De nieuwe doorbraak zal het niet zijn, maar misschien dat het iets scheelt.
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 22:02   #171
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
goed gesproken jennifer. ik denk dat het wel degelijk een klein doorbraakje is. de onderzoeken zijn bijzonder positief.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 22:38   #172
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
goed gesproken jennifer. ik denk dat het wel degelijk een klein doorbraakje is. de onderzoeken zijn bijzonder positief.
Een kleine doorbraak kan je geen doorbraak noemen imho.
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 22:39   #173
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Thumbs up

Dank je Laurensj, we moeten de moed er ten slotte wel een beetje inhouden. Erg goed van je trouwens dat je die onderzoeken volgt. Hebben we ook nog een deskundige in ons midden!

Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 22:42   #174
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Druifstuif
Ik gebruik het nou een week, maar mijn haar wordt nog net zo snel vet als eerst. Roos is ook nog niet echt minder, nu ja, we gaan er maar mee door voorlopig.
Ja, een week is natuurlijk niets . Na een week of 4 kun je echt serieus resultaten verwachten. De ene mens is de ander niet, maar wees niet teleurgesteld na slechts een weekje. Hoe vaak heb je het namelijk nu gebruikt? 2 keer ofzo?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 22:43   #175
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ja, een week is natuurlijk niets . Na een week of 4 kun je echt serieus resultaten verwachten. De ene mens is de ander niet, maar wees niet teleurgesteld na slechts een weekje. Hoe vaak heb je het namelijk nu gebruikt? 2 keer ofzo?
3 keer tot nu toe.
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 22:51   #176
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Druifstuif
3 keer tot nu toe.
Oke, ik heb het inmiddels zo'n 12 keer gebruikt en nu pas merk ik echt de resultaten. Echt heerlijk, ik ben totaal verlost van mijn inflammation; of in ieder geval het nare gevoel. Gisteren kwam het weer even terug, maar ik hou het steeds langer vol.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:03   #177
Biertje1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 58
.

Maar je kan Rooscure ook gewoon gebruiken als je geen roos hebt toch? Het verdikt je haar immers...
Biertje1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:05   #178
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olaf1984
Maar je kan Rooscure ook gewoon gebruiken als je geen roos hebt toch? Het verdikt je haar immers...
Olaf, ik denk dat hier nog geen 5% last heeft van roos . We gebruiken het allemaal juist voor de bewezen goede werking bij mensen die lijden aan AGA.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:11   #179
Biertje1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 58
.

OKe duidelijk. Nog ff 1 quote van Robert18 in een ander topic.

quote:

Ik heb zeer langzaam terugtrekkende inhammen en dan vooral aan m'n rechterkant.
Nu heb ik ook:
- vaak last van enorme jeuk bij inspanningen op m'n hoofd(voornamelijk 's ochtends: net uit douche en op de fiets)
- veel beetje jeukende witte 'korreltjes', die bij het kratsen eruit vallen met vaak een haar of twee.
- en ook nog eens een vette witte laag, dat bij het kratsen over m'n hoofdhuid onder m'n nagels zit. Op sommige plekken zit deze laag veel duidelijker dan op andere plekken.


Dit heb ik dus precies hetzelfde! Ik denk dat ik ook rooscure ga bestellen.
Alleen twijfel nog een beetje, omdat ik wel wat nare bijwerkingen heb gelezen voor je prostaat enzo. Ik ben nog maar 20 dus vandaar...
Biertje1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:13   #180
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Huh, bijwerkingen van Rooscure in verband met je prostaat? Dat is nieuw voor mij. Kan ik mij niet voorstellen. Rooscure is gewoon een shampoo die je op je hoofdhuid inmasseert, kan niets gebeuren.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rooscure Nizoral simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 2 19 oktober 2006 21:22
Nizoral vs Rooscure koppiekoppie Medicijnen/haargroeimiddelen 5 27 augustus 2004 13:07
Nizoral vs. Rooscure Uitgeblust Medicijnen/haargroeimiddelen 12 2 oktober 2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.