Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 augustus 2006, 12:21   #16
raichu85
HaarWeb lid
 
raichu85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2005
Berichten: 48
wat erg om zo een op merking te krijgen!

waarschijnlijk heb je teveel gestrooid op je hoofdhuid en buiten de haarlijn..
ik heb trouwens een allergische reactie van waarschijnlijk toppik of van me haarspray.. op het moment niet cool dus
heb ik een vraagje: waar bestellen jullie toppik nu? en hoe nlang doen jullie met een potje?
liefs
raichu85 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2006, 12:02   #17
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Birgit

Hoi Birgit (en anderen),

Op 16 september ben ik misschien nog op vakantie, maar misschien ook alweer terug en in dat geval kom ik zeker. Ik heb nog niet geboekt dus het ligt nog een beetje open. Zodra ik meer weet, maar in ieder geval ruim voor de 16e laat ik het weten.

Groet, Sammy
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2006, 10:40   #18
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
birgit

Birgit,
Ik kom op de 16e. Zal er zijn om 12.00 uur! Heb je nog een email gestuurd met info omdat je box vol zat kon ik je niet PM'en.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2006, 14:12   #19
bouman60
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2002
Berichten: 99
Hoi allemaal,

Jammer de 16e wordt mijn zoontje 3 jaar dus ik kan er onmogelijk bij zijn. Hoop dat jullie er veel aan hebben en wie weet kan ik er een volgende keer wel bij zijn.

Nog een tip, deze week stond er een artikel in de Flair van iemand die alpecia areata heeft, ze had een prachtige pruik op! Ze heeft ook een website: www.haarlounge.nl
Mocht ik ooit aan een pruik toe zijn ga ik er zeker kijken. Leuk artikel om te lezen ook...

groetjes bouman60
__________________
Magnesium
Diane 35 doorslikken
Multivitamine
Mediceuticals shampoo, conditioner, follicle stimulator
bouman60 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2006, 15:36   #20
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Hoi,

Mij gaat het ook niet lukken, want ik ben op de 16e inderdaad nog niet terug van vakantie. Ik baal er wel enorm van, maar mijn vakantie is me ook veel waard...

Voor een volgende keer houd ik me zeker aanbevolen!

Groet, Sammy
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2006, 21:03   #21
stipje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2006
Berichten: 122
Ik wil heel graag komen maar moet tot 3 uur werken, shit balen!
Kan wel een praatje gebruiken.

Veel plezier...

Groeten Stipje
__________________
REGIME

Haaraanvulling sinds 16 februari 2008

Proscar 1 kwart per dag - vanaf januari 2004, gestopt 1 mei 2007



stipje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2006, 09:38   #22
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Misschien dan toch een andere datum?!? (hoop, hoop)
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 14:15   #23
stipje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2006
Berichten: 122
Als dat zou kunnen!!
__________________
REGIME

Haaraanvulling sinds 16 februari 2008

Proscar 1 kwart per dag - vanaf januari 2004, gestopt 1 mei 2007



stipje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2006, 19:46   #24
Birgit Jansen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 64
HOi Allen,

We laten anders de 16e gewoon doorgaan we zijn maar met z'n drietjes maar dan kunnen we gelijk een nieuwe datum prikken voor nog een meeting heeft iemand een idee?

Groetjes Birgit
__________________
Finasteride 5 mg (halve tablet per dag dus 2,5), minoxidil 5% sinds augustus 2004, lasercom sinds september 2005 en de diane pil sinds 1998.
Birgit Jansen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2006, 09:23   #25
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Birgit Jansen
HOi Allen,

We laten anders de 16e gewoon doorgaan we zijn maar met z'n drietjes maar dan kunnen we gelijk een nieuwe datum prikken voor nog een meeting heeft iemand een idee?

Groetjes Birgit

Ik vind dat een prima idee en zal er zijn de 16e om 12.00 uur.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2006, 13:49   #26
Magdaleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Berichten: 8
Haarwerk

Hallo allemaal, dank voor jullie tips over het gebruik van Toppik. Ik wil het gaan proberen, al zal het moeilijk worden want ik heb opzij erge kale plekken, waar wel weer wat dunne donshaartjes terug komen. En in mijn nek en op mijn voorhoofd idem dito.

Birgit je had het over een haarwerk, ik heb van mijn 14e tot mijn 21e een pruik gedragen omdat ik volledig kaal werd door een traumatische gebeurtenis. Ik heb veel ellende meegemaakt met haarwerken, ik heb dure en goedkope gehad en het was met alles een ramp. Misschien gingen we er fout mee om, maar ze vielen na verloop van tijd heel erg uit werden dof en lelijk. Ik wilde lang krullend haar terug, zo was mijn eigen haar ook, en dat was ook een misvatting want lang haar klit veel eerder. Eindelijk na veel gedoe ben ik bij het K3 hotel in utrecht terecht gekomen en daar heb ik 2 kortere pruiken gekocht. 1 bleef daar en de andere werd op mijn hoofd gezet, na 4 weken ging ik weer terug en werd de ander op mijn hoofd gezet en werd de andere weer verzorgd daar, het was duur maar wel de beste oplossing sinds lang.Toen ik 21 was, werden de pruiken slecht en moest ik weer aan een nieuwe maar had er eigenlijk geen geld voor,en toen ben ik weer naar allerlei instanties gegaan(o.a Ids Boersma) en homeopaten, en een chinees op de prinsen/ of keizersgracht, dat weet ik niet meer. En mijn haar kwam iets terug, heel dun maar het kwam. Toen ben ik het gaan invlechten met vals haar, wat erg leuk stond maar ook heel slecht was voor mijn broze dunne haar. Tot voor kort vlecht ik het niet meer in(ik ben nu 29) want het wordt weer kaler en dunner. Plekken worden groter, en ik wil geen pruik meer!!!! Dus ik draag nu sjaals en een plukje vals haar wat als knot naar buiten steekt. Ik ben ten einde raad toch weer naar Ids Boersma geweest afgelopen zaterdag, maar die helpt je nog dieper de put in en maakt je 150 € lichter. Accepteren kan ik het niet dat ik een haarprobleem heb, niemand mag het van mij weten, maar het is volgens mij een publiek geheim, maar ik kan er zelf niet over praten...nog steeds niet heb ook daardoor geen relaties, ik durf het niet aan. Ik heb teveel negatieve dingen meegemaakt toen ik in mijn tienertijd was, zoals mijn pruik aftrekken in de disco en uitgescholden worden e.d.

Mij vraag aan jullie is hebben jullie alopecia areata of alopecia androgenetica, en wat gebruiken jullie? Ik heb AA met de neiging naar A totalus, en heb nog nooit echt iets geslikt ervoor, alleen vitamine B complex. Groetjes, Magdaleen.
Magdaleen is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2006, 21:06   #27
sildewit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2005
Berichten: 7
Ook AGA + Toppik

Hello Iedereen, Ik ben ook een vrouw 36 ,met AGA, en ik lees net jullie posten,, Ik gebruik ook Toppik in ik kan niet meer zonder?
Ik wil graag ook iemando ontmoeten met zelfde probleem, ik woon in Haarlem en ik heb gelezen dat jullie al bij elkar zijn geweest, maar als er iemand is die nog verder wil spreken, mail me graag.

Sterkte en misschien tot ziens,
Liefs
Silvia
sildewit is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2006, 21:02   #28
Tilly
of Eggy's Dreamfire
 
Tilly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 maart 2006
Locatie: Belgium (Bilthoven Nederland)
Berichten: 125
Thumbs up Toppik en AGA

hallo

Hier ben ik dan efkens terug, Tilly, 24 jaar, woon in Belgie, Hulste en maandelijks wel eens in Nederland, Bilthoven bij Utrecht(vriend is van Bilthoven)!!!
Ik zat een hele tijd op het forum, maar nu met de juiste behandeling en TOPPIK ben ik zeeeeeeeeeeer gelukkig!!!!
Natuurlijk heb ik het ook soms moeilijk met al die moderne kapsels te zien, maar ja....
Voorlopig heb ik nog geen opmerkingen gekregen ivm mijn Toppik, gelukkig maar! Als jullie foto's van me willen zien, er staan er verschillende op het forum van mij met en zonder Toppik!!

En als er iemand eens wil afspreken, graag!!!

vele groetjes
Tilly
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
vroeger:
Diprosone lotion
Medrol
Neoxidil
Minoxidil (bereiding apotheek: minoxidil 3,75g; propyleen glycol 10ml en alcohol 70° 100ml)
Prozac
Ijzer, B-complex, visolie, haarverzorgingsformule Hema, Cystine B6 Bailleul, visolie omega 369 Hema
Minoxidil (bereiding apo zonder propyleen glycol, pipet)
Toppik

nu definitief gestopt door endocrinoloog (sinds 15/01/2006):
Androcur 50mg
Diane 35 (Elisa)
NEEM IK OOK NOOIT MEER!!!!!

momenteel:
Rooscure
Sinds september 2006 Yasmin
Fullmore sinds maart 2007 (non-actief)
Minoxidil (bereiding apo 3% zonder propy glycol, pipet) herstart 12/11/2007
Minoxidil (bereiding apo 5%) sinds 12/02/2008
nieuw kapsel 08/11/2007 (schuine pony)
nieuw kapsel 23/01/2008 (rechte pony)
haarwerk 29/02/2008

back to normal since 03/07/2008

haarwerk again 24/03/2012
Tilly is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2006, 21:12   #29
Tilly
of Eggy's Dreamfire
 
Tilly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 maart 2006
Locatie: Belgium (Bilthoven Nederland)
Berichten: 125
hier staan mijn foto's op:


http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=8612


http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=8754

groetjes
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
vroeger:
Diprosone lotion
Medrol
Neoxidil
Minoxidil (bereiding apotheek: minoxidil 3,75g; propyleen glycol 10ml en alcohol 70° 100ml)
Prozac
Ijzer, B-complex, visolie, haarverzorgingsformule Hema, Cystine B6 Bailleul, visolie omega 369 Hema
Minoxidil (bereiding apo zonder propyleen glycol, pipet)
Toppik

nu definitief gestopt door endocrinoloog (sinds 15/01/2006):
Androcur 50mg
Diane 35 (Elisa)
NEEM IK OOK NOOIT MEER!!!!!

momenteel:
Rooscure
Sinds september 2006 Yasmin
Fullmore sinds maart 2007 (non-actief)
Minoxidil (bereiding apo 3% zonder propy glycol, pipet) herstart 12/11/2007
Minoxidil (bereiding apo 5%) sinds 12/02/2008
nieuw kapsel 08/11/2007 (schuine pony)
nieuw kapsel 23/01/2008 (rechte pony)
haarwerk 29/02/2008

back to normal since 03/07/2008

haarwerk again 24/03/2012
Tilly is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2006, 15:53   #30
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
toppik/volluma

Dames,

Graag zou ik van jullie wat advies willen... mbt camouflageprod.

Ik heb nog steeds bovenop, achteraan, etc. een zichtbaar volle haardos waaraan je niets kunt zien, doch vooraan links en ponygebied klein beetje, vind ik het (zichtbaar) dunner worden. Buitenstaanders zien niks maar ik merk weldegelijk dat het dat is en wil eigenlijk voordat het wel zichtbaar wordt een beetje camouflage gaan gebruiken.
Kan iem. mij adviseren hieromtrent, in de trant van of ik toppik of juist volluma zou moeten nemen... goede/minder goede ervaringen met.
Ik ben (hoog)blond en denk dat ik met een klein beetje camoufl. mezelf iets prettiger ga voelen. Ik blijf maar in de weer met stylingprod. en fohn bezig vooraan het ponygedeelte, ook niet echt lekker voor je haar.
Ik hoop op wat reacties van jullie.
Groet
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft er advies? Suomi Medicijnen/haargroeimiddelen 1 28 juni 2005 19:52
[Stacker 4] wie heeft er ervaring mee? mokammetje Van alles en nog wat... 25 6 juni 2005 22:50
m'n nichtje van 9 jaar heeft helemaal geen haar meer. jetli AA bij kinderen 1 8 juli 2002 16:12
Heeft sex invloed op je haaruitval ??? Emilio AGA - Algemeen 1 24 april 2002 23:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.