Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2020, 21:23   #46
Maikkeyy
HaarWeb lid
 
Maikkeyy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2018
Berichten: 36
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Het zou optisch een groot verschil maken als je een SMP-behandeling eraan zou toevoegen denk ik. Plus je haar wellicht net iets platter stylen.
Dat is een goeie, nog niet aan gedacht eigenlijk. Heb je toevallig aanraders? Weet jij ook of het effect van MHP permanent is of moet je het om de zoveel tijd herhalen?

En haartjes2020, ik snap je punt. Echter ben ik eerst bij transhair geweest en hij gaf daar toen al aan met zo'n apparaat dat ik sowieso niet heel dik haar meer had, maximaal 2 grafts per haarzakje en dat hij de lijn daarom ook wat hoger zou plaatsen. Hij gaf eigenlijk tussen neus en lippen door dat ik sowieso geen geweldig resultaat zou mogen verwachten gezien mijn haar. Dat beviel me toen niet en HWI beweerde iets totaal anders destijds.

Hij gaf daarnaast ook aan dat 'turkse klinieken' dat gegeven negeren en veel te veel grafts wegplukken waardoor het donorgebied gehavend achterblijft. Achteraf gezien had hij gelijk, maar ik weet niet of ik tevreden was geweest met nog een hogere haarlijn voor dezelfde prijs waarbij de kans groot is dat ik terug zou komen voor een tweede keer.

Ik denk dat zij gewoon niet meer eruit hebben kunnen halen dan mogelijk met mijn haardikte. Zeker weten zullen we het echter nooit.

Laatst gewijzigd door Maikkeyy; 6 juni 2020 om 21:26
Maikkeyy is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2020, 21:45   #47
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikkeyy Bekijk bericht
Dat is een goeie, nog niet aan gedacht eigenlijk. Heb je toevallig aanraders? Weet jij ook of het effect van MHP permanent is of moet je het om de zoveel tijd herhalen?

En haartjes2020, ik snap je punt. Echter ben ik eerst bij transhair geweest en hij gaf daar toen al aan met zo'n apparaat dat ik sowieso niet heel dik haar meer had, maximaal 2 grafts per haarzakje en dat hij de lijn daarom ook wat hoger zou plaatsen. Hij gaf eigenlijk tussen neus en lippen door dat ik sowieso geen geweldig resultaat zou mogen verwachten gezien mijn haar. Dat beviel me toen niet en HWI beweerde iets totaal anders destijds.

Hij gaf daarnaast ook aan dat 'turkse klinieken' dat gegeven negeren en veel te veel grafts wegplukken waardoor het donorgebied gehavend achterblijft. Achteraf gezien had hij gelijk, maar ik weet niet of ik tevreden was geweest met nog een hogere haarlijn voor dezelfde prijs waarbij de kans groot is dat ik terug zou komen voor een tweede keer.

Ik denk dat zij gewoon niet meer eruit hebben kunnen halen dan mogelijk met mijn haardikte. Zeker weten zullen we het echter nooit.
Exact mijn punt. HWI beweerde dus totaal iets anders, dus dan ook zeker terug gaan en het resultaat eisen die zij beloofd hebben. (Of een flinke zak geld retour)

Ik ben bij HWI op gesprek geweest, het onmogelijke ging mogelijk worden volgens HWI. Gelukkig kies ik niet voor hun en de mooie verkoop praatjes, reëel houden werkt veel beter.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2020, 23:21   #48
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel transplanteerbare grafts jullie in je donorgebied hebben zitten. Aan diegene die een HT hebben gedaan of ooit een consult hebben gehad, werd dit jullie verteld?

Zelf werd bij Veldhoven gezegd dat ik er ca. 6500 heb. Weet niet of dit veel of weinig is. Maar uiteraard speelt het aantal grafts met 2/3/4 haartjes een grote rol en die informatie heb je pas bij de HT zelf.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2020, 22:58   #49
Maikkeyy
HaarWeb lid
 
Maikkeyy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2018
Berichten: 36
Geslacht:
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Exact mijn punt. HWI beweerde dus totaal iets anders, dus dan ook zeker terug gaan en het resultaat eisen die zij beloofd hebben. (Of een flinke zak geld retour)

Ik ben bij HWI op gesprek geweest, het onmogelijke ging mogelijk worden volgens HWI. Gelukkig kies ik niet voor hun en de mooie verkoop praatjes, reëel houden werkt veel beter.
Okee, dat heb ik dan toch niet goed gezegd. Zij beweerden niet totaal iets anders, maar zij beweerden dat de situatie in ieder geval veel beter zou worden dan voorheen (en dat is zo gelukkig). Zij gaven, net als Transhair ook al aan dat ik geen dik haar meer had.

Zij zeiden bij voorbaat al dat ze geen garantie geven op de dichtheid van het haar, maar wel op het feit dat de situatie veel beter zal worden dan voorheen. Dat is subjectief natuurlijk, maar dat is wel gewoon een feit naar mijn idee. Dus ik zou niet weten om welke reden ik geld zou moeten terug vragen (als dat al zou lukken). Maar goed ik zal altijd nog even een mailtje kunnen sturen met wat zij ervan vinden (de belichte foto's).

Ik heb nog wat extra foto's toegevoegd waarbij het licht aspect minder naar voren komt en dan kun je ook beter het verschil zien (voor en na).

Ik zou het achteraf gezien eerder bij Esteworld gedaan hebben vanwege de prijs, want ik geloof dat zij net zoveel kwaliteit in huis hebben. Maar goed, toendertijd was ik verleid door hun marketing en toch wel goede resultaten.

@PJKG, zover ik me kan herinneren had Transhair het bij mij over +/- 5000 grafts, dus ik heb niet heel veel meer over. Minder dan jij dus . Ik had dus veel single grafts en de goede grafts die er zo nu en dan tussen zaten waren maximaal 2 haartjes. Dus vandaar dat ik ook denk dat dit het beste is wat ze eruit hebben kunnen halen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg before.jpg‎ (99,8 KB, 137x gelezen)
Bestandstype: jpg before1.jpg‎ (111,4 KB, 134x gelezen)
Bestandstype: jpg before2.jpg‎ (143,8 KB, 138x gelezen)
Bestandstype: jpg after.jpg‎ (110,2 KB, 166x gelezen)
Maikkeyy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2020, 00:47   #50
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Maar heb je nog donor haren over? je schrijft 5000 grafts te hebben gedaan.

Ik heb er nog aan de achterkant over 5500 grafts, maar om weer te gaan transplanteren heeft dat weinig zin vol haren worden toch weer met mate dunner als je ouder wordt. Maar heb wel een iets kleinere achterkant achter hoofd en aan de zijkanten hebt ik ook wat zitten. Maar ik gebruikt ze toch niet want opzicht zijn er ook andere dingen waar je hoofd haren mee kunt veranderen.

Bij mij wouden ze nog meer weg halen na de eerste haartransplantatie. En heb aangegeven dat in ieder geval niet zal gebeuren. Je haren krijgt je maar 1x keer in je leven.

Laatst gewijzigd door roel2000; 15 juni 2020 om 00:53
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2020, 19:12   #51
Maikkeyy
HaarWeb lid
 
Maikkeyy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2018
Berichten: 36
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roel2000 Bekijk bericht
Maar heb je nog donor haren over? je schrijft 5000 grafts te hebben gedaan.

Ik heb er nog aan de achterkant over 5500 grafts, maar om weer te gaan transplanteren heeft dat weinig zin vol haren worden toch weer met mate dunner als je ouder wordt. Maar heb wel een iets kleinere achterkant achter hoofd en aan de zijkanten hebt ik ook wat zitten. Maar ik gebruikt ze toch niet want opzicht zijn er ook andere dingen waar je hoofd haren mee kunt veranderen.

Bij mij wouden ze nog meer weg halen na de eerste haartransplantatie. En heb aangegeven dat in ieder geval niet zal gebeuren. Je haren krijgt je maar 1x keer in je leven.
Neenee, met de 5000 bedoel ik het aantal grafts dat er zouden zitten in mijn donorgebied volgens Transhair. Nu zijn er 3275 grafts weggehaald, dus zou ik er volgens die berekening nog 1725 grafts over hebben. Ik kan me niet helemaal herinneren wat ze precies zeiden, kan ook 6000 zijn geweest.

Waar heb jij je HT laten doen? Is het bij jou bovenop ook dun dan, omdat je aangeeft dat het geen zin heeft om er extra haar bij te laten planten omdat ook die uiteindelijk weer dunner worden? Waar doel je precies op met andere dingen om je hoofdharen te veranderen?

Bij mij zie je het donorgebied niet meer als ik het wat langer laat groeien, maar ik ben nu eenmaal van de opscheer. Ik heb het het liefst zo kort mogelijk achter en aan de zijkanten, dat oogt net wat frisser bij mij. HWI gaf aan dat ik voor een eventuele volgende HT nog genoeg had om te transplanteren.

Dan zouden ze de oneffenheden die er nu zitten weer wegwerken door de haartjes die er nu zitten ook weg te halen, maar ik vraag me serieus af hoe dat er dan uit gaat zien (helemaal kaal ofzo?).

Ik zou het er iig wel voor over hebben om eerder haar bovenop goed te krijgen dan achter en de zijkanten (ook als dat dan redelijk kaal zou moeten zijn). Kijk het plaatje wat ik bijgevoegd heb. Zou je daar waar het bij hem kaal is dan ook niet helemaal weg kunnen laten plukken, of is dat te naief en gaat dat er totaal niet zo uitzien ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg index.jpeg‎ (7,1 KB, 151x gelezen)
Maikkeyy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.