Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 september 2016, 23:04   #46
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Je kunt zeggen onzin medicijnen, maar ik vind dit MHP drie keer niks als ik eerlijk ben.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2016, 23:21   #47
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Je kunt zeggen onzin medicijnen, maar ik vind dit MHP drie keer niks als ik eerlijk ben.
Pietje, we hebben allemaal ons eigen mening en die mogen we gelukkig allemaal hebben. Ik ben wel benieuwd waarom jij het niets vindt?
Een MHP moet je natuurlijk wel staan, anders zou ik het eerlijk gezegd ook niets vinden en zoveel betalen..
De reden dat ik het onzin medicijnen vind, is de bijwerkingen die ze allemaal hebben of kunnen hebben.. Als je denkt dat ik ongelijk heb dan hoor ik het ook graag..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2016, 18:39   #48
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Behandeling 3, mijn hoofdhuid is nu behoorlijk droog en aan het schilferen. Heb hiervoor van Tattoo Bob, Cicaplast gehad, hopelijk ben ik hier snel vanaf....
Behandeling 4 heb ik over ongeveer een maand dan is alles wel aardig genezen.
Tussen behandeling 2 en 3 zat ook maar 6 dagen tussen misschien dat dit voor een droge huid heeft gezorgd...
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2016, 09:54   #49
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Ik snap niet dat een MHP-behandeling wordt gezien als een alternatief voor een haartransplantatie.
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2016, 10:52   #50
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwbaard Bekijk bericht
Ik snap niet dat een MHP-behandeling wordt gezien als een alternatief voor een haartransplantatie.
Als het goed gedaan wordt ziet het er prachtig uit, niet van echt te onderscheiden.
Vooral als je zelf nog overal wat haar hebt, dat maakt het natuurlijker..
Ik heb zelf niet voor haartransplantatie gekozen, omdat je allerlei middelen moet blijven gebruiken en niet weet wat dit op de lange termijn met je doet, en daarnaast zal het niet bij een haartransplantatie blijven.
Ik wilde gewoon wat rust voor mezelf en niet de hele dag met mijn haren bezig zijn. Tellen hoeveel er uitvallen en hoeveel er bij groeien, dit zorgt voor stress. Op deze manier vind ik dat ik er goed uitzie en hoef ik me nergens druk om te maken...
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2016, 20:30   #51
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Ik overweeg een combinatie van HT en MHP/MHT. Ik wil een verlaging van de frontale zone van 1,5 cm laten implanteren. Ik heb niet genoeg donorharen om het kaalwordend centrale gebied te implanteren, dus wil ik dat met MHP doen. Ook wil ik de temple points zo aanpakken.

Iemand daar ervaring mee? Graag reacties.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2016, 01:59   #52
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
Hallo Edwin,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, ik weet even genoeg. Ik heb vandaag mijn behandeling 2 en zal deze dan hier weer uploaden.
Heb jij trouwens ook een Mhp gehad, zo ja: hoe was jou resultaat?
Inderdaad, circa 1.5 jaar geleden laten zetten en paar maanden geleden een touch-up laten doen maar was eigenlijk niet nodig.

En ja ben er nog elke dag blij mee.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2016, 02:01   #53
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Ik overweeg een combinatie van HT en MHP/MHT. Ik wil een verlaging van de frontale zone van 1,5 cm laten implanteren. Ik heb niet genoeg donorharen om het kaalwordend centrale gebied te implanteren, dus wil ik dat met MHP doen. Ook wil ik de temple points zo aanpakken.

Iemand daar ervaring mee? Graag reacties.
Kan een gele mooie combinatie zijn. Maar je moet het haar onder de 1mm houden om het niet te laten opvallen. Dus elke twee dagen tondeuse erover.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2016, 12:10   #54
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Ik overweeg een combinatie van HT en MHP/MHT. Ik wil een verlaging van de frontale zone van 1,5 cm laten implanteren. Ik heb niet genoeg donorharen om het kaalwordend centrale gebied te implanteren, dus wil ik dat met MHP doen. Ook wil ik de temple points zo aanpakken.

Iemand daar ervaring mee? Graag reacties.
Hallo Tampert, ik heb op 1 oktober 2016 mijn laatste behandeling en zal mijn eindresultaat hier uploaden..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2016, 14:23   #55
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Hoi Innovator,

Bedankt voor je reactie. Ik snap wat je bedoelt met innerlijke rust en er niet mee bezig hoeven zijn. MHP/MHT is geen 100% optimale oplossing, maar als het natuurlijk aanvaardbaar oogt ben ik al tevreden. Jeroen Smits als voorbeeld nemend is dat aanvaardbaar. Als ik het laat doen is het bij BCN, daar heb ik ook MHP/MHT op litteken laten doen. De HT laat ik doen bij Hairplus, maar zij zijn huiverig over MHP...
Ik ben in dubio dus en hoop hier de pro's en contra's te lezen. Ga vooral door met reacties dus

Ben benieuwd naar je (Innovator) foto's.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2016, 22:25   #56
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Kan een gele mooie combinatie zijn. Maar je moet het haar onder de 1mm houden om het niet te laten opvallen. Dus elke twee dagen tondeuse erover.
Edwin wat gebruik je om je haren onder 1mm te houden? Tondeuse? Zo ja, welke dan want mijn tondeuse zonder opzetstukken scheert volgens mij 1 mm. 0,5 mm zou beter zijn.. Ik hoor wel van je.
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2016, 18:37   #57
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Helaas zie ik bij mij van die vlekjes en is het weer aan het vervagen. Ik twijfel of ik nog voor de 4de behandeling ga. Het hadden namelijk mooie stipjes moeten worden..

Ik heb 1 oktober mijn laatste afspraak en zal dit met Ralph bespreken, wil niet dat het straks erger wordt..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2016, 23:50   #58
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
Edwin wat gebruik je om je haren onder 1mm te houden? Tondeuse? Zo ja, welke dan want mijn tondeuse zonder opzetstukken scheert volgens mij 1 mm. 0,5 mm zou beter zijn.. Ik hoor wel van je.
Ik heb een philips tondeuse en die scheert op 0,5mm zonder opzetstuk, en vanaf 1mm (tot 23mm) met opzetstuk. Scheren gaat heel snel (zelfs zonder turbo's tand). Ik scheer me elke twee dagen of soms elke dag met opzetstuk en 1mm. In 2 minuten ben ik al klaar. Gebruik opzetstuk vooral om wondjes te voorkomen.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2016, 12:15   #59
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Hoi Innovator,

Bedankt voor je reactie. Ik snap wat je bedoelt met innerlijke rust en er niet mee bezig hoeven zijn. MHP/MHT is geen 100% optimale oplossing, maar als het natuurlijk aanvaardbaar oogt ben ik al tevreden. Jeroen Smits als voorbeeld nemend is dat aanvaardbaar. Als ik het laat doen is het bij BCN, daar heb ik ook MHP/MHT op litteken laten doen. De HT laat ik doen bij Hairplus, maar zij zijn huiverig over MHP...
Ik ben in dubio dus en hoop hier de pro's en contra's te lezen. Ga vooral door met reacties dus

Ben benieuwd naar je (Innovator) foto's.
Hallo Tampert

Morgen heb ik mijn laatste behandeling bij Tattoo Bob. Gezien de vervaging denk ik niet dat het mijn laatste behandeling zal zijn. Ondanks dat ik me strikt aan de nazorg houd vraag ik me af waar het nou aan ligt, dat het vervaagt. Heb ik nou zo een sterke immuunsysteem die alles opruimt of is de behandelmethode niet goed genoeg. Ook zie ik wat vlekjes waar ik niet zo blij mee ben. Ik zal dit morgen met Ralph van Tattoo Bob bespreken wat hieraan gedaan kan worden . Ik verwacht wel kwaliteit als ik Euro 2300 heb neergeteld.
Ik plaats morgen sowieso foto's na mijn 4de behandeling en dan kunnen jullie zelf beoordelen..

Wordt vervolgd..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2016, 21:47   #60
frankmhp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Zoals eerder beschreven heb ik ook een MHP door Ralph laten doen van Tattoo BOB. Ik was met 4 behandelingen klaar. Hij had gezegd tussen de 3 a 4 behandelingen. Mijn maat had 6 behandelingen nodig. Wij hebben zelf ook Tattoos Het resultaat is echt perfect zelfs op mijn werk hadden ze niks door.
Ik denk dat we dan ook meer bekend zijn met inkt omdat ik al tattoos op mijn arm heb, elk huidtype is anders. Op andere stukjes op het forum heb ik gelezen dat bij sommige mensen ook het eerder vervaagd was ..of in het begin van de behandelingen en dit was bij Prohair en Noorwijk maar na een paar behandelingen trekken ze dat recht.
Op de opendag waar ik was bij Beauty care zag ik ook van heel dicht verschil in stipjes maar dat is om dat je het weet. Ik had gekozen voor Bob omdat het dichterbij was. Ralph is zeer relax en kan je altijd terug komen al is het na maanden...dus snap niet echt je reactie betreft de behandelingen.
frankmhp is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mhp

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.