Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 december 2022, 10:46   #31
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Nog nieuws? Over prp of ht....
zoezel is nu online   Met citaat reageren
Oud 20 december 2022, 11:54   #32
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kendel Bekijk bericht

Je ziet wel dat de dichtheid niet hetzelfde is als vroeger, maar dat is iets wat ik op voorhand wist.

Volgende post op 12 maand. Laat maar horen wat jullie er van vinden

Dichtheid valt voorin inderdaad een beetje tegen. wel jammer dat je zo weinig reacties hebt . tevens wil ik opmerken dat het mij sterk opvalt in ht topics dat bijna iedereen hier alleen maar interesse heeft voor het werk van Fuegenix , daar word altijd veel meer op gereageerd.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2022, 12:07   #33
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Ik denk dat dat komt omdat het bij Fuegenix altijd een goed resultaat geeft. En dat is fijn om te zien en fijn om op te reageren.

Om slechte resultaten van veel andere klinieken te bagataliseren of de waarheid over te zeggen is ook niet altijd leuk. Niet leuk voor de persoon met een mislukte HT (dat was ik ook) en ook niet leuk om zelf teveel te zien. Het doet mij namelijk steeds pijn als ik iemand zie die niet het resultaat heeft wat hij hoopte. Want ik weet hoe het voelt om een mislukte HT te hebben en hoe rot en depressief ik me ervan voelde.

En een slecht resultaat spreekt nu eenmaal minder aan dan een goed resultaat. Denk dat dat toch wel meespeelt daarbij.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2022, 13:08   #34
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Ik denk dat dat komt omdat het bij Fuegenix altijd een goed resultaat geeft. En dat is fijn om te zien en fijn om op te reageren.

Om slechte resultaten van veel andere klinieken te bagataliseren of de waarheid over te zeggen is ook niet altijd leuk. Niet leuk voor de persoon met een mislukte HT (dat was ik ook) en ook niet leuk om zelf teveel te zien. Het doet mij namelijk steeds pijn als ik iemand zie die niet het resultaat heeft wat hij hoopte. Want ik weet hoe het voelt om een mislukte HT te hebben en hoe rot en depressief ik me ervan voelde.

En een slecht resultaat spreekt nu eenmaal minder aan dan een goed resultaat. Denk dat dat toch wel meespeelt daarbij.
Ik kan mij daar wel in vinden. het is nooit leuk van anderen om te horen dat je resultaat tegenvalt. alleen doen deze personen ook hun best om hun verhaal te doen en foto's te posten ect.. en verwachten ze daar ook reacties op. hopelijk komt het nog wat beter uit te zien voor de topic starter. ik ben in ieder geval er wel benieuwd naar.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2022, 16:31   #35
Wsushiman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2021
Berichten: 49
Geslacht:
Ik ben het er dus echt niet mee eens dat dit een slecht resultaat zou zijn. We hebben het over 1600 grafts waarmee topic-starter van behoorlijk zichtbare inhammen naar een (in mijn ogen) prima haarlijn gaat. Dat de dichtheid niet door iedereen op waarde wordt geschat ligt eerder aan onrealistische verwachtingen dan het daadwerkelijke resultaat in mijn ogen. TS geeft ook aan dat er voor verdichting potentieel een 2e behandeling nodig en mogelijk is. Kortom: volgens mij moet je hier gewoon blij mee zijn Kendel.
Wsushiman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2022, 18:29   #36
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Sluit ik mij helemaal bij aan. Op basis van dat aantal grafts is dit een net resultaat. Ik zou persoonlijk wel voor een verdichtingsbehandeling gaan. Dan heb je daarna nog altijd een goede hoeveelheid grafts achter de hand mocht je in de toekomst je kruin willen behandelen.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2022, 11:08   #37
Gewi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2021
Berichten: 9
Geslacht:
Persoonlijk vind ik dat je nooit je opgetrokken haarlijn moet herstellen. Dat kost je simpelweg te veel grafts voor een fatsoenlijke dichtheid (zie je ook bij hem duidelijk ontbreken) en die grafts kun je beter gebruiken om de uitdunning in het bestaande gebied op te vullen. Ik begrijp dat inhammen niet mooi zijn, zeker niet voor jonge mannen, maar je kunt dit gevecht van moeder natuur niet op alle fronten winnen. Beter om te kiezen voor het meest haalbare: opvullen van kalen plekken binnen het gebied van je opgetrokken haarlijn en niet daarbuiten.
Gewi is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2022, 11:37   #38
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Als je na een haartransplantatie een verdichtingsbehandeling nodig hebt dan is je haartransplantatie toch gewoon niet goed genoeg geweest? En als op voorhand al is gezegd dat deze nodig zal zijn dan ga je hier toch geen behandeling aan?

Er zijn toch genoeg topklinieken op de wereld die een kaal gebied in een behandeling vol krijgen. Kijk maar naar cuoto, bisinga, fuegenix en feriduni bijv. Snap nooit waarom men het anno 22 nog normaal vindt om nog een keer door de molen te moeten voor hetzelfde gebied.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2022, 17:16   #39
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Als je na een haartransplantatie een verdichtingsbehandeling nodig hebt dan is je haartransplantatie toch gewoon niet goed genoeg geweest? En als op voorhand al is gezegd dat deze nodig zal zijn dan ga je hier toch geen behandeling aan?

Er zijn toch genoeg topklinieken op de wereld die een kaal gebied in een behandeling vol krijgen. Kijk maar naar cuoto, bisinga, fuegenix en feriduni bijv. Snap nooit waarom men het anno 22 nog normaal vindt om nog een keer door de molen te moeten voor hetzelfde gebied.
Omdat er vaak rondom bestaand haar gewerkt wordt en het bestaande haar uitvalt.
Dan moet je dus nog een keer terug om dat deel te verdichten.
Op een kaal vlak, is het inderdaad mogelijk om in 1x een acceptabele dichtheid te krijgen. Een beetje afhankelijk van de oppervlakte natuurlijk.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2022, 18:08   #40
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Omdat er vaak rondom bestaand haar gewerkt wordt en het bestaande haar uitvalt.
Dan moet je dus nog een keer terug om dat deel te verdichten.
Op een kaal vlak, is het inderdaad mogelijk om in 1x een acceptabele dichtheid te krijgen. Een beetje afhankelijk van de oppervlakte natuurlijk.
Inderdaad. Als bestaand haar uitvalt snap ik dat je een verdichting nodig hebt. Maar hier gaat het net zoals in een paar andere topics over het verdichten van een gebied wat is behandeld wat kaal was. Dat zou dan toch gewoon in een keer goed bedekt moeten kunnen worden met een goede dichtheid. De oppervlakte hier is klein.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
1600 grafts, inhammen, prohairclinic, prp


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.