Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 augustus 2004, 20:23   #16
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Zo vervelend dat we in die zin afhankelijk zijn van artsen. Maar goed dat er zo iets is als haarweb anders zouden we moeilijk aan informatie kunnen komen.

liefs Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2004, 22:16   #17
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hé Joney, wilde nog even zeggen hoe rot ik het voor je vind, je denkt vast: heb ik dit weer! Misschien had je arts er wel een reden voor? Ik zou het hem gewoon eens vragen.

Weet wel dat je niet alleen staat he!
Liefs, van een haarwebmaatje
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 10:46   #18
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi Sigur,

Bedankt voor je reactie erg lief van je,op het moment zie ik het even helemaal niet meer zitten hoor, ben vrij vandaag normaal is het rennen vliegen enz en dan moet je wel verder maar vandaag weer zo veel aan het nadenken enz. Ik kan me er ff niet over heen zetten. maar ja jij en vele andere zullen vast precies weten hoe ik me voel.
sterkte allemaal
Kus Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 11:07   #19
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi, ik voel me vandaag weer erg depri. Ik word er af en toe niet goed van. Een paar dagen ging het redelijk, niet extreem veel haar verloren, ga dan gelijk hopen dat het misschien wel minder wordt. Maar nee hoor vanmorgen weer met het borstelen zoveel haren verloren. Kan wel weer gaan huilen. En ik zie ook alleen maar mooie haren om me heen. Ben namelijk bezig met tijdschriten op te ruimen en weg te gooien en dan zie ik alleen maar al die foto's met mooie haren. Pfffff, af en toe kan ik gewoon niet meer positief denken............
Ben benieuwd wat de dermatoloog a.s. donderdag gaat zeggen, maar waarschijnlijk word ik daar niet vrolijk van.

Doeg Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 11:20   #20
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Nou meiden dan kan ik het rijtje wel even aanvullen!

Vandaag ook weer het begin van een erg kriebelige dag. Ook weer veel haren verloren. Allemaal mooie lange haren, maar ook veel jonge haren. Misschien helpt het als we eraan denken dat we in het zelfde bootje zitten.
Wat mij ook heel veel helpt is de rustige muziek van Enya. Als ik deze muziek draai word ik veel rustiger van binnen en denk ik voor eventjes ook aan andere dingen zoals de natuur de vogels etc. Deze muziek helpt me om eventjes naar mijn kern terug te gaan. De kern die er altijd is en zal zijn ongeacht wat er met mijn haar gebeurd.

Liefs, Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 11:21   #21
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi Joney,
Ik voel me vandaag ook niet fijn, hopelijk wordt het zo wat beter. Het klopt als je wat te doen hebt ben je er niet elke minuut mee bezig, maar helaas heb nu ook even geen zin meer om wat te doen. Kan nu ook even niet positiefs bedenken om te schrijven. Alleen het is weekend. Maar dat is ook het enige. Jij ook sterkte!
Doeg Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 12:48   #22
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
even laten weten

hallo iedereen,
ik slik al zeker 4jaar ciproplex(hetzelfde van androcur,maar de goedkope verpakking!ook is het 5Omg!ik neem om de 2dagen een half tabletje,dus 25mg!daarbij slik ik jasmin(de pil!)elke dag door,zodat ik geen maandstonden meer krijg,omdat ik ook snel ijzer tekort heb!ik doe dit nu al vele jaren,maar elke keer komt die vervelende haaruitval terug!het stabiliseerd hem soms een 3à4 tal maanden,maar valt nadien weer bijna een jaar aan één stuk heel erg uit!ook heb ik verschillende malen minoxidil gebruikt,wat toch wat resultaat gaf,maar ben er door het jaren lang gebruik moeten mee stoppen omdat mijn hoofdhuid volledig verschilferd was!sindsdien ben ik allergisch voor alle produkten.kan zelfs geen haarlak of een mousse,geen gel of niets meer verdragen!ik heb heel vlug last van jeuk,wat de haaruitval bevorderd!ik neem ook al een aantal jaren pilos-forte,vitaminen,maar ik merk geen verschil!hopelijk houden we elkaar wat op de hoogte,want het is toch een grote steun te weten dat we niet alleen met dit probleem worstelen!groetjes Heidi
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 12:56   #23
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hallo
ik lees hierjuist jullie ellendig gevoel,en sluit me dan maar meteen aan jullie lijstje aan!ik probeer ook mijn gedachten te verzetten,maar helemaal lukken doet dat niet!mijn haar beheerst spijtig genoeg mijn hele leven,en dat alles ten koste van mijn gezin!toch lucht het mij wat op omdat ik me bij jullie wat begrepen voel;ik moet 6 september op controle,maar verwacht ook geen positief nieuws!mij haren vallen weer heel veel uit!hoop toch weer op een stabilisering,maar wanneer????sterkte iedereen!
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 13:05   #24
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi meiden,

Verdrietig eigenlijk om te lezen dat er zo veel meiden met dit rot probleem te kampen hebben! Toch geeft het idd veel steun zo, Mijn haar beheerst ook mijn leven helaas. Het is gewoon een obsessie. En idd mijn gezin leidt er helaas ook onder! Soms heb ik wel eens zo een dag van we gaan ervoor maar dit houdt ook meestal niet zo lang aan helaas, Wat kan een mens zich toch ellendig voelen zeg! Maar laten we een beetje positief blijven of ten minste elkaar een beetje op te beuren! We moeten gewoon proberen naar de positieve dingen te blijven kijken. Jammer genoeg makkelijker gezegt dan gedaan!
Kus Joney.
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 16:30   #25
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hoi,

ik vroeg me toch nog heel even af hoeveel haren jullie ongeveer per dag verliezen!ik tel mijn uitvallende haren,hoewel ik dat beter niet zou doen.ben echt benieuwd!

groetjes heidi
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 21:59   #26
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Joney, Sigur, Heidiken, en feb: ik hoop dat jullie je snel beter voelen.
Het is inderdaad een steun om te weten dat je niet alleen staat met het probleem. Vroeger (voor internet) kon ik soms het gevoel hebben dat ik de enige jonge vrouw op aarde was die het overkwam. Daardoor voelde ik me soms alleen. Voelde me ook niet echt begrepen door mijn omgeving.

Sterkte!
Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 22:27   #27
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi iedereen,
Klopt, erg fijn dat Haarwebforum bestaat. Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je niet de enige bent met dit ontzettend vervelende haarprobleem. In mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand die hier last van heeft en waar ik mee kan praten. Toevallig weet ik wel iemand met weinig haar maar niet die ik zou aanspreken. Met mijn vriend, ouders probeer ik er zo weinig mogelijk over te praten, want dan voel ik mij al gauw een zeur. Vandaar dat ik het erg fijn vind dat je hier gewoon van je af kunt typen en je weet dat anderen je begrijpen hoe je je voelt.

Groetjes Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 22:48   #28
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey,
ik wou toch nog laten weten dat ik me sinds 2 dagen echt rustiger beginnen voelen ben,nadat ik me hier lid gemaakt heb!te weten dat we niet alleen staan is toch wel belangrijk!nu ik met jullie allen mijn verdriet en angst kan overleggen,stemt mij meer op mijn gemak!jullie zijn tenslotte de enigen die kunnen begrijpen wat ik doormaak!we hebben hier allen te maken met het verlies van heel vele haren,wat voor een vrouw toch heel veel betekend!nog eens bedankt voor jullie reactie,ik zal er ook zijn voor jullie als ik raad kan geven!
groetjes!
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 11:24   #29
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Fijn om te horen meiden!
Ik heb ook enorm veel aan dit forum. Je kunt veel steun bij elkaar vinden, even je ei kwijt, tips geven en krijgen. Ja, we zijn zo toch echte haarwebmaatjes he!!

Liefs, Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 11:46   #30
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hallo,
vlug even een vraagje!heeft er iemand van jullie enige ervaring met aldactone?
de dokter heeft me dit een 6 tal weken geleden voorgeschreven,toch merk ik spijtig genoeg nog meer haaruitval!het is een bloeddrukverlagend middel,en ook op de bijsluiter staat haaruitval vermeld!toen ik eergisteren wanhopig mijn verhaal tegen de dokter vertelde zei ze me dat het zeker niet door de aldactone kwam,ik zou gewoon wat meer geduld moeten hebben!ik heb dit probleem al bijna 17 jaar,dan is geduld wel wat veel gevraagd hoor!!!
liefs,heidi
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 13:44
Haarhoeve Vermaat een rekenwonder! Do Haarwerken 25 13 december 2011 12:35
Nieuw en Wanhopig Xandra TTM - Algemeen 15 7 augustus 2004 22:34
scheren? Saar AA - Algemeen 27 21 juni 2004 11:40
Info over trichotillomanie, monique3 TTM - Algemeen 16 22 november 2002 23:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.