Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2010, 23:17   #1
knuffelbeerke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2010
Locatie: Belgie, Limburg
Berichten: 3
Geslacht:
Mannen die vallen op behaarde vrouwen

Lieve meiden,

Misschien lijkt het voor jullie een raar gedacht of misschien kan ik jullie wel hoop geven met jullie overbeharings problemen.
Maar er zijn wel degelijk mannen die het aantrekkelijk en zelfs sexy vinden om een vrouw te zien met een zacht behaard lichaam!
Ik ben zo een man die het zalig vind om een zacht behaard vrouwenlichaam te strelen. Ik heb zelf een relatie gehad met een donkerharige vrouw die behaard was op armen, benen, onderbuik en schaamstreek. Voor mij was dit echt een droomvrouw.
Er zijn zeker nog vele andere mannen die het aantrekkelijk vinden om een zacht vrouwenlichaam te zien en te strelen!
Jullie denken dat mannen er misschien een probleem over maken dat jullie behaard zijn... Wij, mannen zijn maar simpele mensen hoor.
Vraag ons gewoon wat wij mooi vinden of wat wij vinden van behaarde lichaamsdelen.
Het innerlijke is nog altijd belangrijker dan het uiterlijk in een relatie.
Ik hoop dat ik hier mee jullie wat heb kunnen helpen en een steuntje in de rug heb kunnen geven.
Moest je me willen contacteren: snowman@scarlet.be
Ik hoor graag van jullie! en wie weet... :-)
knuffelbeerke is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2011, 10:18   #2
yoeri35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2003
Berichten: 17
Alé zie we zijn al met 2... ;-) net als waarschijnlijk meerdere mannen val ik ook op naturel en erg behaarde vrouwen... misschien is't gewoon een logische natuurlijke reactie tegenover al die kale lijven die internet ontsieren... ' moet een golfbeweging zijn en ooit staat er wel eens een showbizzqueen te zwaaien met behaarde oksels en volgen er wel een deel zeker? Mijn wens is om een toffe ongeschoren behaarde vrouw te ontmoeten en haar wel te laten voelen zoals ze is, ze vertrouwen schenken en zelfs voor elk haartje sexy te laten voelen... 'k heb er zelfs eens een fantasietje over geschreven... wie wil die lezen? stuur me een maar een mailtje.
yoeri35@hotmail.com
yoeri35 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2011, 12:08   #3
amexis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2011
Berichten: 1
voor mij : dik behaard

Ik val op goed behaarde vrouwen (daarom niet specifiek dik!!!) . benen , schaamhaar , onder de navel , rond de anus , en oksels zijn prachtig ... OK op gezicht en borsten is dit niet het geval ...
amexis is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2012, 13:31   #4
Mew
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2012
Berichten: 9
Lieve schatten,
vrouwen ontharen zich over het algemeen voor hun zelf en omdat ze het zelf mooier vinden. Dat jij als man aangetrokken bent tot een harige vrouw maakt niet uit als zij zich niet aantrekkelijk voelt met een bos haar.

Met andere woorden, ze zouden zich altijd onprettig blijven voelen in hun lichaam ongeacht wat jij als man denkt.
Mannen vinden namelijk 70% van de tijd ons beeld van overbeharing helemaal niet zo erg als wij vrouwen.

Misschien dat jullie wel een dame kunnen verblijden,
maar onthoud dit wel
Mew is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 14:04   #5
Lady*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2012
Berichten: 5
Hallo mensen.
Ik ben hier nieuw op het forum! Ben een jongedame van 20 jaar jong en heb helaas last van een lichte vorm van overbeharing.

Ik ben blij om te lezen dat er mannen bestaan die geen problemen hebben met de beharing van een vrouw!
Lady* is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2012, 03:43   #6
jelle61
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2012
Berichten: 1
Overbeharing mooi maar ook weer niet alles.

Hi, ik ben Jelle (51 jaar) en hou al sinds ik een puber was van zwaar behaarde vrouwen. Ik vind het mooi, sexy en, hoe raar ook, elegant en vrouwelijk. Ik moet dan wel zeggen dat het dan een soort uitvergrote belanstelling is voor de erogene beharing. Ik vind snor en baard groei bij een vrouw niet mooi. Bakebaardjes zijn in beperkte mate wel mooi. Mijn voor keur gaat uit naar een mannelijke haargroei bij vrouwn. Ik beb dit van jongs af aan mooi gevonden. Daarom denk ik ook dat er van nature mannen zijn die matchen met beharde vrouwen.

Ik vraag me af of er onder jullie ook dames zijn die wel trots zijn op hun beharing maar door de kaalheidscultuur dir heerst hier moeite mee hebben?

Voor wie wil weten wat ik dan mooi vind? Vooral veel schaamhaar met uitgroei naar navel dijen en anus. Okselhaar komt op de tweede plaats. Haar rond de tepels is ook mooi. Behaarde benen volgen en dan de armen.


Wie weet is iemand van jullie wel blij met een liefhebber.

Laatst gewijzigd door jelle61; 28 juli 2012 om 03:46
jelle61 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2012, 00:05   #7
barba_mama
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2012
Berichten: 7
Heb toch liever dat m'n vriend MIJ leuk vindt, en niet mijn haar, of te veel of een gebrek eraan.
barba_mama is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2013, 13:45   #8
Paradox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 1
ook ik vind behaarde vrouwen mooi! (mooier dan kaal)
Paradox is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2013, 21:04   #9
Ninouk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 18
Leuk om te lezen. Ben wel benieuwd hoe 't is ontstaan, wat heeft precies jullie voorkeur 'getriggerd'?

Ik vind 't mooi dat er blijkbaar wel op elk potje een dekseltje past, maar ikzelf ben absoluut niet trots op overtollig haar. Sterker nog: ik heb 't liefst ook een haarloze man....! (Haar op z'n hoofd, wenkbrauwen en wimpers zijn wel okee.)

Komt niet voort uit 't heersende schoonheidsideaal, is gewoon mijn persoonlijke 'obsessie' met een gladde huid.

Maar goed, een mens is zoveel meer dan alleen zijn % lichaamsbeharing, dus in de praktijk doe ik helemaal niets met m'n voorkeur.
Ninouk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2013, 23:32   #10
Dancer29
Dancer29
 
Dancer29's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2013
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 2
Mannen die houden van behaarde vrouwen, niets mis mee! Zouden eigenlijk alle mannen moeten doen aangezien het gaat om het karakter/innerlijk van een vrouw en niet het aantal haren of juist het gebrek aan haar ;-).
Dancer29 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2014, 23:28   #11
Heelzoet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Voor mij zij beide belangrijk.. Zonder haar is t minder aantrekkelijk met haar maar een waardeloos innerlijk geen hoop op een.goede relatie

Ik vind het lastig om kieskeurig te zijn. het gaat inderdaad niet alleen om haar..
Dat is tweedimensionaal.. Feit blijft dat het hart wil wat het hart wil..

Ik kan wel uit ervaring zeggen dat het de overbehaarde vrouwen mrt wie ik het leven heb mogen delenmakkelijker maakte
Ze accepteerde zichzelf meer en voelden zich gemakkelijker

Daarnaast.. Wie wil niet iemand in zijn of haar leven waarvan je maximaal kan genieten en op kan vertrouwen en optimaal gewaardeerd te worden om wie JIJ ben

Je bent mooi zoals je bent!!! Haar is niet raar zo wordt het gebracht door scheermesfabrieken met winstoogmerk
Voor de rest is het niet meer dan natuurlijk!
Heelzoet is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2015, 00:47   #12
Fluffyflower
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Smile Behaarde jonge dame zoekt liefde

Hoihoi!
Ik ben een jonge dame van 25 jaar en heb er altijd heel erg mee gezeten dat ik zo behaard was bij mijn kutje tm liezen en naar sterretje toe.
Hierdoor heb ik nooit echt van sex kunnen genieten en altijd in het donker gevreeën met mijn vriendjes en altijd stomme
Smoesjes bedacht..
Ik heb nooit mijzelf durven te zijn en het verpestte mijn zelfbeeld zo erg dat ik voor minder leuke jongens ben gegaan.
Tijdens het uitgaan en het dagelijks leven krijg ik wel aandacht van leuke mannen maar ik weet natuurlijk niet wie die zeldzame man is daartussen die op behaard valt haha!

Zelf ben ik juist heel erg open, vrolijk en creatief en ben het zat dat dit mijn liefdesleven verpest.
Als ik een leuke jongeman kan vinden die het zelfs extra aantrekkelijk vind dat ik zo behaard ben dan is dat een super win-win situatie toch


Ik woon in Amsterdam en ben een slanke dame van 167 cm, lang lichtbruin haar en leuk gezicht
Ik ben op zoek naar een leuke vlotte creatieve jongen van rond mijn leeftijd.. Die ook uit de buurt van Amsterdam komt en een actief sociaal leven heeft

Ik hoor heel graag van je als jij je hierin herkent !
Kus Fluffy
Fluffyflowerbom@hotmail.com
Fluffyflower is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2015, 02:03   #13
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Ik had echt geen idee dat dit een dating site is! Wat leuk!
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2015, 16:23   #14
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
En Fluffy is recht-toe-recht-an 😳
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2015, 17:14   #15
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Interessante ontwikkeling!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar vallen mannen op San andrea Van alles en nog wat... 1735 29 december 2011 18:41
wat vinden mannen van kale vrouwen?? mutsuz AGA - Algemeen 23 15 september 2010 19:49
PCO en overbeharing Sandy Hirsutisme - Behandelingen 60 4 mei 2007 20:07
Testosteron gehalte bij mannen... pindakaas Van alles en nog wat... 3 29 januari 2004 19:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.