Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 maart 2005, 14:45   #1
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Advies gevraagd van kenners!!!

Beste lotgenoten, ik wou mijn verheel even vertellen en wat vraagjes stellen.

Ik ben 25 jaar en sinds een jaar of vier heb ik last van haaruitval. Met name frontaal de eerste 4, centimeter en op de kruin. De eerste paar jaar had ik het helemaal niet door, tot dat je opmerkingen krijgt he je word kaal. Op dat moment kun je wel door de grond zakken. Mijn broer is 2 jaar ouder en zit zeker al op een nw3. Ik moest dus maatregelen nemen en ben aan de fina gegaan. Ik zit nu bijna twee jaar aan de fina en vooral het eerste jaar sloeg het echt goed aan, mijn haar werd weer dikker en donkerder van kleur.
Alleen frontaal werd het niet echt beter. Nu naar bijna twee jaar heb ik toch het idee dat het frontaal allemaal wat minder word, als ik echt flink een stuk of vier vijf keer met de kam door mijn droge haar heen ga zitten er zeker 15 tot 20 haren aan de kam. Is dit normaal als je vier of vijf keer flink kamt er zo veel haren aan zitten??? Dit verontrust mij op mijn kussen ligt zelden een haar en in de douche ontdek ik ook zelden haren.
Ik zit sterk te twijvelen om over te gaan aan de duta. Ik sport op hoog niveau en ben bang dat het invloed heeft op mijn prestaties, met fina heb ik er geen last van. Hoe groot is dan de kans als ik overstap op duta ik wel last krijg van bijwerkingen?? en dat ik het frontaal wel allemaal behou ( fina sloeg dus zeker goed aan bij mij) Het enige wat ik soms merk met fina is soms mijn sexuele verlangen minder is.Ik hoop dat ik een goed advies kijg ik lees uiteraard veel hier en er is al veel over gezegt, maar het is niet niks om over te stappen op een dusdanig medicijn. En voor elk persoon is het weer anders!!! Mischien kan een persoon mij dit vertellen die de zelfde haarstatus heeft en ook is over gestapt op de duta?

Dan had ik nog een vraag over een ht zijn jullie het met mij eens dat als je een ht wil laten doen, je het het beste kan laten doen bij de prohairclinic.
Qwa dichtheid en ook zeker qwa pijn. Ik heb echt veel gelezen en gezocht en bij mij komt deze kliniek toch echt het best over. Zou graag jullie menig is willen weten over deze kliniek die nou ook in Belgie is gevestigt.

Met vriendelijke groet.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2005, 14:48   #2
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
sorry!!!

Ik had deze thread mischien beter bij de medicijnen/ haargroeimiddelen kunnewn plaatsen excuses daar voor ik had het even over het hoofd gezien.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd met foto's henk1106 AGA - Algemeen 59 15 oktober 2008 02:27
Advies gevraagd Alsicatraz Medicijnen/haargroeimiddelen 3 29 september 2008 23:03
Advies gevraagd!! Pharell Chirurgische behandelingen 2 11 juli 2008 14:24
advies gevraagd aan de kenners hier :) zodiac Chirurgische behandelingen 13 19 september 2007 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.