Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 oktober 2017, 11:20   #1
DappereDodo1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Haaruitval Na stoppen diane 35

Beste mensen
Ik ben helemaal nieuw hier en weet ook nog niet zo goed hoe t werkt. Heb na lang zoeken gevonden hoe ik een nieuw topic kan maken.

Slik vanaf mijn 15 de de diane 35 maar moest sinds afgelopen augustus stoppen in verband met een goedaardig gezwel in mijn lever.

Nu had ik welleens gehoord dat je als je stopte met de diane 35 enorme haar uitval ging krijgen tot kalend aan toe.

Ik ben met mijn verontrustende vraag naar de huisarts gegaan en die keek eens naar mijn hoofd en zei daar hoef jij je geen zorgen om te maken.

Inmiddels is het dus begonnen met uitvallen en het gaat hard. Kijk nu al op mn hoofdhuid. Wanneer stopt dit en groeit het nog terug?
De dokter zegt maak je niet druk maar zie toch duidelijk dat er iets niet goed gaat. Ik ben toch niet de enige die dit heeft? Komt het nog goed HELLUP.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik ben een leek op gebied van forums dus neem me vooral niet kwalijk als er ergens al een topic is over deze pil.:

Ik heb de pil ooit gekregen omdat ik enrome menstruaties had. Niet tegen acne of overbeharing of kaalheid want dat heb ik nooit gehad. Ben nu 33 en gestopt en nu pas begint de haaruitval

Laatst gewijzigd door DappereDodo1984; 5 oktober 2017 om 11:48
DappereDodo1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2017, 12:25   #2
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Ja, herkenbaar hier. Ik word er niet goed van dat er nog steeds artsen zijn die het niet serieus nemen, of niet geloven dat het door het stoppen van de Diane 35 komt.
Ik vroeg me af of je bij het haarverlies ook een plotseling hoge afscheiding van talg hebt op je hoofdhuid en schilfers en jeuk. Daar heb ik last van gekregen (en ook haaruitval), terwijl ik altijd juist een droge hoofdhuid had die nooit vet werd.
Effie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2017, 12:55   #3
DappereDodo1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effie Bekijk bericht
Ja, herkenbaar hier. Ik word er niet goed van dat er nog steeds artsen zijn die het niet serieus nemen, of niet geloven dat het door het stoppen van de Diane 35 komt.
Ik vroeg me af of je bij het haarverlies ook een plotseling hoge afscheiding van talg hebt op je hoofdhuid en schilfers en jeuk. Daar heb ik last van gekregen (en ook haaruitval), terwijl ik altijd juist een droge hoofdhuid had die nooit vet werd.

Gelukkig herkenbaar dacht echt dat k gek werd toen ze zei paar weken terug maak je niet druk. en nu begint de ellende.
Herkenbaar jeuk indd. en haar is sneller vet.
heb as maandag een afspraak weer bij de huisarts en ga haar zeggen dat mijn vorige bezoek zeker niet voor niks was met het verontrustende gevoel of mij dit ook ging overkomen. Zeggen maak je niet druk en nu dit.... ben benieuwd wat ze zegt. Maar wat is er aan te doen? weet jij dat? beter verder uitval voorkomen dan genezen lijkt mij?
DappereDodo1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2017, 13:49   #4
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Ik zou een verwijsbrief vragen voor de dermatoloog. Die kan je veel beter helpen dan de huisarts. Je kunt nog heel veel proberen. Ik heb intussen ook heel veel geprobeerd maar helaas... maar er zijn wel mensen die wel succes hebben met medicatie als bijv. speciale zalf e.d.
Effie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2017, 14:10   #5
DappereDodo1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Maar het is bij mij pas net begonnen. Ben gestopt met diane op 21 augustus.
Dan is het toch nog wel tegen te houden?
DappereDodo1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2017, 12:56   #6
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Misschien gaat het bij jou inderdaad vanzelf weer over. De 1 is de ander immers niet. Ik hoop het voor je!
Effie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.