Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2012, 11:32   #1
gekko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Berichten: 18
Alpecin shampoo

Hallo,

Ik zag vandaag een reclame voor alpecin shampoo op de tv (http://www.alpecin.nl/). Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze shampoo en hoe de resultaten van deze shampoo zijn in vergelijking met de Regenepure en Revita shampoo. De prijs van Alpecin is in ieder geval een stuk lager dan die van Regenepure en Revita.

Alvast bedankt!
gekko is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 12:16   #2
Rikkerd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2012
Berichten: 36
Heb hem ook gelezen vorige week. Zou graag hetzelfde willen weten!
Rikkerd is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 13:27   #3
thewongandonly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2005
Berichten: 80
Ik weet niet of het mag, maar ik heb nog een paar ongeopende flessen die weg mogen. PM me bij interesse.
thewongandonly is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 10:23   #4
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
ingredienten alpecin: Cafeďne activeert de haarwortels, verlengt de groeifase en verbetert de haargroei.
Zink en niacine vormen belangrijke groeifactoren voor de gezonde haarwortel.


Bekijk de ingredienten maar! in alpecin zit alleen zinc en cafeine (als blocker)..
zoals je ziet zit dit ook in regenepure en ook in revita maar deze shampoos hebben nog veel meer andere ingredienten erin zitten..
alleen zinc en cafeine kom je niet ver met haaruitval, dit zijn maar lichte blockers!
ik zal je vooral richten op ketoconzatol dat is de bekenste blocker onder de shampoos..
en de prijs valt heel erg mee hoor, vergeet niet dat je heel lang mee kan doen!
tussen een half jaar en een jaar met een fles, dus kost niks

ingredienten regenepure:
KETOCONAZOLE
Prevents and treats fungal infections of the skin, eliminates dandruff and makes hair look and feel thicker. Recent studies suggest that its anti-inflammatory properties can mend skin damage caused by male pattern alopecia, disrupt the production of DHT (dihydrotestosterone) and may even have a stimulating effect on hair growth.

SERENOA SERRULATA (SAW PALMETTO) EXTRACT
Used for its medicinal properties for centuries, Saw Palmetto extract is currently common in the treatment of benign prostatic hypertrophy, erectile dysfunction and low sperm counts. Recent studies suggest that it may have potential as a treatment for male pattern baldness, and it has been medically approved for that purpose in Europe.

EMU OIL
An anti-inflammatory natural tissue nutrient, full of healthy omega oils that moisturize deeply, healing and rejuvenating the skin. A recent Boston University study found that emu oil “remarkably” increased the thickness of the scalp skin and awakened dormant hair follicles.

NIACIN VITAMIN B3
Promotes healthy scalp circulation and is one of the top nutritional supplements recommended for the prevention of hair loss.

CAFFEINE
Helps to stimulate the scalp and is easily absorbed by the skin. Studies have shown that it can control the effect of testosterone on the scalp, significantly increasing the growth and life cycle of hair.
PYRIDOXINE HCL (VITAMIN B6)
Shown to help inhibit the conversion of testosterone to DHT in the skin.

L-PATHENOL
Improves hair shine and moisturizes the scalp with Vitamin B5. Studies suggest that it may have additional anti-inflammatory properties.

LINOLENIC ACID
An important antioxidant that helps to stimulate the capillaries that carry blood to the hair follicles and minimizes free radical damage.

SIMMONDSIA CHINESIS (JOJOBA) SEED OIL
Chemically similar to the natural oils of the scalp, jojoba helps to replace essential oils that shampoo cleansers typically remove.

ZINC OXIDE
Protects the scalp and has been clinically shown to help block the formation of DHT in the skin.

REGENEPURE® DR INGREDIENTS: Aqua (Deionized Water), Aloe Barbadensis Leaf (Aloe Vera Gel) Juice, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Cocoyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Carbomer, Glycerin, PEG-8, Ketoconazole, Niacin (Vitamin-B3), Serenoa Serrulata (Saw Palmetto) Extract, Hydrolyzed Wheat Proteins, Dimethicone, Allantoin, Ascorbic Acid (Vitamin-C), Pyridoxine HCl (Vitamin-B6), Linolenic Acid, Emu Oil, dl-Panthenol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Menthol, Mentha Viridis (Spearmint) Oil, Hexylene Glycol, Salicylic Acid, PEG-25 Hydrogenated Castor Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Oil, Caffeine, Zinc Oxide, Guanine, Benzophenone-4, Polysorbate-80, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, FD&C Blue #1.

Laatst gewijzigd door ikke120; 2 december 2012 om 10:26
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 10:31   #5
gekko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Berichten: 18
Bedankt voor de informatie.
Kan je echt zo lang met een normale fles van Regenepure en Revita? Als dat zo is dan kost het inderdaad niks! En ik weet dat hier al een aantal topics over zijn, maar welke van de twee (Revita of Regenepure) zou je adviseren?
gekko is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 19:59   #6
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
lichter aan wat je verwachtingen zijn.. lees maar door:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=31528
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2012, 13:51   #7
tsmithsmit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 3
Alpecin

Als vrouw kan ik melden dat bij mij erfelijke haaruitval is vastgesteld. Heb alles geprobeerd van ontzurende voeding tot en met de duurste shampoo.s en tonics. Haarmassages etc.etc. En ik kan melden dat alpecin werkt echt. Vang altijd mijn haar op na het wassen en nu na twee weken gebruik komt er bijna geen haar los na het wassen. Ik kan het dus iedereen aanraden. Het ruikt wel een beetje naar after shave but who cares.... Veel plezier mee en mijn dank aan d'r Wolff.
tsmithsmit is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2012, 13:53   #8
tsmithsmit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gekko Bekijk bericht
Hallo,

Ik zag vandaag een reclame voor alpecin shampoo op de tv (http://www.alpecin.nl/). Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze shampoo en hoe de resultaten van deze shampoo zijn in vergelijking met de Regenepure en Revita shampoo. De prijs van Alpecin is in ieder geval een stuk lager dan die van Regenepure en Revita.

Alvast bedankt!
Hoi,ik kan je melden dat het echt werkt. Twee weke bezig en komt bijna geen haar meer uit bij het wassen. Zie ook verder in dit blog mijn reactie. Ik zou het gauw gaan halen. Suvves
tsmithsmit is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2012, 13:54   #9
tsmithsmit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikkerd Bekijk bericht
Heb hem ook gelezen vorige week. Zou graag hetzelfde willen weten!
Het werkt echt. Groeten
tsmithsmit is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2012, 02:46   #10
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsmithsmit Bekijk bericht
Hoi,ik kan je melden dat het echt werkt. Twee weke bezig en komt bijna geen haar meer uit bij het wassen. Zie ook verder in dit blog mijn reactie. Ik zou het gauw gaan halen. Suvves
Als dit helpt dan helpt Revita en Regenepure helemaal! Dus ik zou de Revita halen of regenepure.
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2012, 02:48   #11
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsmithsmit Bekijk bericht
Het werkt echt. Groeten
Ik vertrouw jouw melding voor geen haar,
even rap account aangemaakt denk ik maar goed,
alpecin is allesinds verkrijgbaar in kruidvat moest het je nog intereseren
zelf denk ik eerder aan revita of regenepure
verwacht natuurlijk ook niet teveel van shampoos
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2012, 23:21   #12
Henk b
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 1
baat het niet, dan schaadt het ook niet!
verder is het elke dag een kleine moeite en hoop op levenslang resultaat.
Henk b is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2013, 15:10   #13
Daniel1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk b Bekijk bericht
baat het niet, dan schaadt het ook niet!
verder is het elke dag een kleine moeite en hoop op levenslang resultaat.
Als die mensen die zeggen dat het werkt hebben zich daarvoor speciaal op dit forum aangemeld. Zegt al genoeg.

Niet kopen, zonde van je geld. Koop liever revita.
Daniel1 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2013, 22:06   #14
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniel1 Bekijk bericht
Als die mensen die zeggen dat het werkt hebben zich daarvoor speciaal op dit forum aangemeld. Zegt al genoeg.

Niet kopen, zonde van je geld. Koop liever revita.
ach wij als haarweblid herkenen deze mensen meteen toch?ze registreren zich en komen het goede nieuws verkondigen,hahaha laat me niet lachen!
Zonde van je geld!
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2013, 14:45   #15
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Zit bovendien SLS in, no good. Revita of Regenepure is nog steeds de beste keuze, me dunkt.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.