Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 april 2009, 01:01   #1
helhaar1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Berichten: 10
Post aantal vragen over Aga

Hallo leden

ik zit met een aantal (onvindbare) Vragen en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.

Ten eerste, staat de snelheid waarmee je haar groeit in direct verband met Aga? Want een haar groeit toch maar een aantal maal aan? Of is dit juist een andere vorm van kaalheid.

ten tweede, word je op dezelfde leeftijd kaal als je vader (mits die kaal is) of kan het eerder of later? Want mn vader was rond zijn 27e al veruit kaal is de kans dan groot dat ik dat ook word? ik lijk namelijk sprekend op hem.

Ten derde, mijn haargrens is altijd al wat hoger geweest dan normaal en met inhammen, dat heb ik al sinds het begin van mijn leventje. en het is ook niet een erg dikke bos.( geen vraag)

Mijn vriendin zei laatst ook dat ik in de toekomst misschien wel kaal zou worden maar die weet natuurlijk van niks wat betreft AGA.

Dankjulliewel haarweb leden en ik hoop op eerlijke antwoorden gebaseerd op kennis en niet op ervaring Wees vooral niet te soft.
helhaar1 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2009, 01:15   #2
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door helhaar1 Bekijk bericht
Ten eerste, staat de snelheid waarmee je haar groeit in direct verband met Aga? Want een haar groeit toch maar een aantal maal aan? Of is dit juist een andere vorm van kaalheid.
AGA aangetaste haren groeien minder snel ja. Verder groeien ze idd maar een aantal keer, maar voor zover ik weet genoeg om je leven mee vol te maken. Mocht je geen 150 ofzo worden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door helhaar1 Bekijk bericht
ten tweede, word je op dezelfde leeftijd kaal als je vader (mits die kaal is) of kan het eerder of later? Want mn vader was rond zijn 27e al veruit kaal is de kans dan groot dat ik dat ook word? ik lijk namelijk sprekend op hem.
Het kan eerder, het kan op dezelfde leeftijd, het kan later, of het kan helemaal niet. In principe is er weinig over te zeggen, maar als kaalheid in beide families meer voorkomt heb je sneller de kans dat je de sjaak bent ja!
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2009, 11:18   #3
helhaar1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Berichten: 10
Pff

Wel jammer dat mn moeder alleen maar zussen heeft zonder enige vorm van AGA ik zal er dus nooit achter komen of daar ook kaalheid domineert.

Mn vader heeft wel broers sommige zijn kaal andere weer niet.
helhaar1 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 beste FUE klinieken/doctoren en 2 andere vragen Henk-yo Chirurgische behandelingen 47 4 juni 2007 19:13
Helemaal nieuw, heel veel vragen. jeffrey099 Haarwerken 1 15 september 2004 22:53
Stel je vragen over HM aan Dokter Gho Henk21 Overige behandelingen 27 23 april 2004 20:23
Aantal vragen ( ter verduidelijking ) Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 14 november 2003 13:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.