Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 27 augustus 2014, 15:40   #1
borkborkbork
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2014
Berichten: 2
Geslacht:
contacskin/secrethair/medihair/nextgen e.a.

Goedemiddag HaarWebbers,

Laat ik mijn eerste post hier benutten om eens iets aan jullie voor te leggen. Ik ga proberen te schetsen wat ik heb bedacht en ben heel erg benieuwd naar jullie mening hierover.

Ik ben kaal. Klassiek, mannelijk.. Type 8 zegmaar. Mijn haar wat ik wel heb groeit als kool en vind ik nog erg mooi (als het lang is). Sinds enkele jaren bestaan er zaken als contacskin/secrethair/medihair/nextgen etc. Volgens de leveranciers is dit natuurlijk een goede oplossing om die type8 even op te vullen.. En op het eerste gezicht geloof ik daar ook wel in.

Nu wat ik voor wil leggen: Ik zou het erg fijn vinden om met bijvoorbeeld 2 a 3 cm te gaan beginnen met een minder opvallende haarlijn, en dit dan vervolgens met mijn overige coupe iedere maand langer laten zijn en de haarlijn beter te maken, zodat e.e.a subtieler is.

Stel dat bovenstaande idee juist is, zou ik dan zelfs weer zoals vroeger langer haar kunnen hebben? Hoe lang zou het haar van contacskin/secrethair/medihair/nextgen zelf kunnen zijn uberhaupt en kan iemand me vertellen (liefst op basis van ervaring) wat nu echt een goede oplossing is? Ik had ook al bedacht op basis van informatie dat je op een gegeven moment van contactskin over zou kunnen stappen op een systeem met een dikkere 'folie'.. enfin.. Ik weet dat vanalles -niet- mogelijk is.. Het gaat mij om een oplossing en dingen die wel mogelijk zijn .

Alvast bedankt voor jullie meedenken, ik wil gewoon een beetje een verhaal hebben voor ik ergens aan ga schuiven.

Laatst gewijzigd door borkborkbork; 27 augustus 2014 om 15:47
borkborkbork is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.