Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 februari 2008, 21:44   #1
henk1106
henk
 
henk1106's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Locatie: Estepona, Spanje
Berichten: 178
Kale mannen niet onaantrekkelijk

Vandaag in diverse kranten gelezen. Dus......


http://www.telegraaf.nl/3351164/_Kal...__.html?p=38,1
henk1106 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 22:55   #2
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Tja, kale mannen hoeven niet onaantrekkelijk te zijn, maar over het algemeen zijn ze wel minder aantrekkelijk dan met haar. (Denk ik dan toch tenminste)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 23:18   #3
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henk1106 Bekijk bericht
Vandaag in diverse kranten gelezen. Dus......


http://www.telegraaf.nl/3351164/_Kal...__.html?p=38,1

Hoi Henk,
Daar zit wel iets in maar ik vraag mijn eigen ook af dat als vrouwen diezelfde persoon na een tijd weer terug zouden zien met een (eventueel een goede HT)volle kop met haar ze misschien zullen zeggen: Hey jij ziet er ineens veel knapper en jonger uit .

Blijft nou eenmaal zo dat een kale of kalende man hoe dan ook altijd ouder lijkt, wil niet zeggen dat hij dan minder aantrekkelijk is maar denk toch dat de meeste vrouwen meer voor een man vallen met een mooie volle bos met haar..heb ooit eens gelezen dat een man met een volle kop haar gezondheid en succes uitstraalt...

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 21 februari 2008 om 23:46
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 23:31   #4
henk1106
henk
 
henk1106's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Locatie: Estepona, Spanje
Berichten: 178
Hoi Blizzard,

Je hebt gelijk, vond het gewoon een leuk stukje, en vooral de reacties daarop. Maar inderdaad, zelf ben ik ook al jaren bezig hetgeen ik heb, omdat in stand te houden, en dat lukt aardig. Zelf zie het millimeteren nog niet zitten. Maar voor sommige is het artikel misschien een steuntje in de rug. Het gaat om de inhoud en niet om de verpakking, maar ja, de verpakking is hetgeen je eerst ziet...

Ik ga rustig door en zie uiteindelijk wel hoe het proces verloopt.

Groet Henk

Universal SP, Rooscure, Active M, Knoflook/Visolie, Silicium.
henk1106 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2008, 00:28   #5
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henk1106 Bekijk bericht
Hoi Blizzard,

Je hebt gelijk, vond het gewoon een leuk stukje, en vooral de reacties daarop. Maar inderdaad, zelf ben ik ook al jaren bezig hetgeen ik heb, omdat in stand te houden, en dat lukt aardig. Zelf zie het millimeteren nog niet zitten. Maar voor sommige is het artikel misschien een steuntje in de rug. Het gaat om de inhoud en niet om de verpakking, maar ja, de verpakking is hetgeen je eerst ziet...

Ik ga rustig door en zie uiteindelijk wel hoe het proces verloopt.

Groet Henk

Universal SP, Rooscure, Active M, Knoflook/Visolie, Silicium.
Hoi Henk ,
Even off-topic.
Zag dat jij ook Saw Palemetto gebruikte van Universal... ik heb echt het idee dat die beter werken als alle andere ... heb ze ook aan een vriend van mij gegeven die dus echte prostaat klachten heeft en die zegt nu ook dat hij er s`nachts bijna niet meer uit hoeft om te plassen dus volgens mij is dit merk toch wel erg goed.

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 17:33   #6
Josie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Berichten: 384
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hoi Henk,
Daar zit wel iets in maar ik vraag mijn eigen ook af dat als vrouwen diezelfde persoon na een tijd weer terug zouden zien met een (eventueel een goede HT)volle kop met haar ze misschien zullen zeggen: Hey jij ziet er ineens veel knapper en jonger uit .

Blijft nou eenmaal zo dat een kale of kalende man hoe dan ook altijd ouder lijkt, wil niet zeggen dat hij dan minder aantrekkelijk is maar denk toch dat de meeste vrouwen meer voor een man vallen met een mooie volle bos met haar..heb ooit eens gelezen dat een man met een volle kop haar gezondheid en succes uitstraalt...

Groet Blizzard
Misschien, maar dit artikel geeft dus maar degelijk aan dat wij vrouwen hebben geaccepteerd dat mannen kalend/ kaal kunnen zijn. En dat we dit gewoon dus ook aantrekkelijk vinden, net zoals een man met volle bos haar.

Geloof me, ik hoor mijn vriendinnen NOOIT, maar dan ook NOOIT klagen over kalende mannen...en dat terwijl ze die allemaal daten of mee getrouwd zijn! Sterker, voordat ik zelf op haarweb terecht kwam had ik geen idee dat er uberhaupt mannen waren die problemen hadden met kaal zijn. Ik kon me dat niet voorstellen en had me dat nooit gerealiseerd. Nu weet ik dat ik ongelijk daarover had. Maar, trust me: wij vrouwen vinden kalende mannen echt wel leuk hoor!!!
Josie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 17:46   #7
clipper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2006
Locatie: Friesland
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josie Bekijk bericht
Misschien, maar dit artikel geeft dus maar degelijk aan dat wij vrouwen hebben geaccepteerd dat mannen kalend/ kaal kunnen zijn. En dat we dit gewoon dus ook aantrekkelijk vinden, net zoals een man met volle bos haar.

Geloof me, ik hoor mijn vriendinnen NOOIT, maar dan ook NOOIT klagen over kalende mannen...en dat terwijl ze die allemaal daten of mee getrouwd zijn! Sterker, voordat ik zelf op haarweb terecht kwam had ik geen idee dat er uberhaupt mannen waren die problemen hadden met kaal zijn. Ik kon me dat niet voorstellen en had me dat nooit gerealiseerd. Nu weet ik dat ik ongelijk daarover had. Maar, trust me: wij vrouwen vinden kalende mannen echt wel leuk hoor!!!
Josie, leuke reactie van je ik ga hier binnenkort een stuk schrijven over mijn ervaring met een kaalgeschoren hoofd,ben al kaalgeschoren toen lang haar nog mode was.

Groeten cliper (Johannes)
clipper is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 19:55   #8
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Je moet er gewoon de Face voor hebben dat is al ,iemand met beetje stoer gezicht zal er altijd beter mee staan ,dan een mager smal ventje met bv flaporen etc. .
Als het op schoonheid aankomt ,speelt het kapsel een grote rol. Niemand gaat mij wijsmaken dat een kale even knap is dan iemand met een mooie haardos. Je moet maar eens het verschil zien in een 'maatpak' bv ..tussen een kale en iemand met een mooie haardos ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 20:07   #9
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Je moet er gewoon de Face voor hebben dat is al ,iemand met beetje stoer gezicht zal er altijd beter mee staan ,dan een mager smal ventje met bv flaporen etc. .
Als het op schoonheid aankomt ,speelt het kapsel een grote rol. Niemand gaat mij wijsmaken dat een kale even knap is dan iemand met een mooie haardos. Je moet maar eens het verschil zien in een 'maatpak' bv ..tussen een kale en iemand met een mooie haardos ..
Denk ik ook.

Verder staat er in het onderzoek dat 36% van de vrouwen een kalende man even knap vind als een man met een weelderige haardos. Wat dus automatisch betekent dat liefst 64% van de vrouwen toch echt een man met haar aantrekkelijker vind. Zo positief is dit onderzoek dus niet.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 20:28   #10
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Denk ik ook.

Verder staat er in het onderzoek dat 36% van de vrouwen een kalende man even knap vind als een man met een weelderige haardos. Wat dus automatisch betekent dat liefst 64% van de vrouwen toch echt een man met haar aantrekkelijker vind. Zo positief is dit onderzoek dus niet.
Helemaal mee eens,
Een mooie kop met haar is voor een vrouw nog altijd aantrekkelijker dan een glimmend kaal hoofd of model dakpan 64% is ruim over de helft dus gewonnen
Kijk op latere leeftijd word je wat makkelijker en geef je minder om de alledaagse dingen en vind je alles wel best zo maar vraag maar eens aan een jong meisje dat ze kan kiezen tussen biljartbal of een jongen met mooi haar...nou dan weet ik het antwoord al
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 20:54   #11
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht

Kijk op latere leeftijd word je wat makkelijker en geef je minder om de alledaagse dingen en vind je alles wel best zo maar vraag maar eens aan een jong meisje dat ze kan kiezen tussen biljartbal of een jongen met mooi haar...nou dan weet ik het antwoord al

Dat is juist andersom geloof me maar ,jonge meisjes zeggen vlug, als je nog een beetje haar op je hoofd hebt of bijna kaal bent ''' het is toch goed zo''' ,dat geeft toch niet ...terwijl oudere (vannaf 35 - 40 jaar) heel kieskeurig zijn nu deze tijd ...hoe ouder hoe kieskeuriger ,is echt zo ..en zeker de leeftijdscategorie van 40 j
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 21:23   #12
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josie Bekijk bericht
Sterker, voordat ik zelf op haarweb terecht kwam had ik geen idee dat er uberhaupt mannen waren die problemen hadden met kaal zijn. Ik kon me dat niet voorstellen en had me dat nooit gerealiseerd. !
Eerlijk gezegd sluit ik me hier volledig bij aan. En ook ik heb mijn vriendinnen er nooit over gehoord. Het is meer een mannen onderling ding denk ik.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 21:24   #13
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Dat is juist andersom geloof me maar ,jonge meisjes zeggen vlug, als je nog een beetje haar op je hoofd hebt of bijna kaal bent ''' het is toch goed zo''' ,dat geeft toch niet ...terwijl oudere (vannaf 35 - 40 jaar) heel kieskeurig zijn nu deze tijd ...hoe ouder hoe kieskeuriger ,is echt zo ..en zeker de leeftijdscategorie van 40 j
Je hebt gelijk dat vrouwen en trouwens ook mannen kieskeuriger worden als ze op deze leeftijd een nieuwe partner zoeken maar dat het dan ook over haar gaat?
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 21:30   #14
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Niemand gaat mij wijsmaken dat een kale even knap is dan iemand met een mooie haardos. Je moet maar eens het verschil zien in een 'maatpak' bv ..tussen een kale en iemand met een mooie haardos ..
Heb ik best lang over nagedacht. Maar als 2 mannen in maatpak naast elkaar staan waarvan 1 een flinke bos haar heeft en de ander netjes gemilimeterd is of helemaal kaal kies ik als vrouw toch voor diegene die zelfvertrouwen uitstraalt. Dat is toch aantrekkelijker dan of een man veel haar heeft of niet.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 21:33   #15
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Je hebt gelijk dat vrouwen en trouwens ook mannen kieskeuriger worden als ze op deze leeftijd een nieuwe partner zoeken maar dat het dan ook over haar gaat?
Is te zien bij wie natuurlijk,want niemand is 'perfect' ,en niet iedereen kijkt nauw ook , maar als je echt knap wil ..moet je zelf ook wel knap zijn (vind ik) . Denk niet dat een, knappe vrouw graag met iemand met een
professor of pater hoofd ..naast haar loopt hoor
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Monique3 in Intiem Lies86 Boeken en artikelen 14 3 juli 2009 18:38
[Kliniek]Laser Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 122 28 februari 2008 12:21
Hallo allemaal! zonnestraal TTM - Algemeen 510 6 september 2006 13:21
Oproep : 'Yes' zoekt vrouwelijke lotgenoten voor artikel. Webmaster Mededelingen 10 20 augustus 2004 14:20
OT: oorlog... Diable TTM - Algemeen 13 27 maart 2003 11:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.