Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2006, 00:21   #16
Spike99
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2005
Berichten: 62
catherine heeft idd makkelijk praten. Ik vindh et ronduit irritant dat mensen (vooral meisjes met volle haarbossen) altijd zeggen dat het niuet zo erg is. Nee tot ze het zelf hebben. Ik kan ook wel gaan zeggen dat je met kleine borsten best kan leven maar ik weet ook niet hoe dat voelt. Beetje jammer dat catherine zich verlaagt door dit te zeggen.
Spike99 is offline  
Oud 25 januari 2006, 16:43   #17
looneytuner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Berichten: 105
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees
Beste looneytuner, je hebt een behoorlijk regime doet dat dan niks en blijf je gewoon kalen?
Als ik een lief heb stop ik met die proscar omdat ik ongelofelijk angstig ben dat ik niet deftig ga kunnen sexen! Dat is dus ook het nadeel van het feit dat er zoveel over die bijwerkingen gesproken wordt! Na een tijdje begin je te denken 'is ie nu niet net wat minder hard dan voordien?' etc...Waarschijnlijk bullshit en puur psychologisch.
Heb nu minox van Dr.Lee gekocht en is VELE beter dan Kirckland! Minder vettige shit.
De laatste paar maanden is de haarstatus enorm achteruit gegaan! Ik had enkele maanden maar héél zelden proscar geslikt en nauwelijks minox gespoten dat heeft het em blijkbaar gedaan. Wel een teken dat het misschien wel wat werkt bij mij...Ik verschoot me echt een ongeluk toen ik id spiegel keek, begon er zowat 'Auswitsch'-achtig uit te zien met die kalende knikker. Echt raar dat maar weinig mensen het opmerken. Als ik er iets over zeg zitten ze altijd fronsend naar mijn hoofd te kijken 'nja een beetje misschien'. Behalve de kapper dan die heeft er natuurlijk een 'mooi' zicht op...

Anyway, ben terug van de kapper sinds gisteren en nu is het 5cm lang, dus stap één. Heb het er met de kapper over gehad en die zei 'misschien stabiliseert het wel?'...grapjas...maar bon...Als je haar korter geknipt is ziet je haar er toch wel voller uit hoor. Volgende maand doe ik het 2.5cm kort! etc...Helemaal kaal weet ik niet of het me staat, dan zou ik wel een baardje ofzo moeten laten groeien. Achja, we'll see...

Bio - Ik hoop het jong, ik heb een fijn gezicht met licht vrouwelijke trekjes (heb wel een reusachtige fallus hoor...kuch...) en meestal staat een kale kop alleen bij testosterongezichten met brede kaken. Als ik in verschillende stappen korter ga, zal het ook een veel kleinere schok zijn moest ik naar kaal gaan.
En het ziet er idd stoer uit! Wat de meisjes betreft, geen breezerbabes voor mij, als ik het met een superknap wijf wil doen koop ik wel een playboy...Ik hou van de middenmaat

Anyway hang on guys, we shall conquer this

Zouden een haarwebfuif moeten organiseren eigenlijk!
__________________
Regime:

Minox Dr.Lee 5% (2 of 1 x per dag) afgewisseld met Xandrox en Minox 12%
Proscar (van februari '05): 5 à 6 X per week 1.25 mg (gestopt)
Saw Palmetto 1 capsule per dag (even effectief als een gathaartransplantatie)
Nizoral (3 x per week)
Bier (0.5 per dag)

Status: NW 3. Inhammen en dun aan de kruin. Ben nog steeds op zoek naar het ideale middel. Proscar werkt maar teveel neveneffecten dus moest stoppen.
looneytuner is offline  
Oud 25 januari 2006, 19:31   #18
Colinhos
Make Yourself
 
Colinhos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2004
Locatie: Holland
Berichten: 148
Als er een fuif komt, ben ik zekers van de partij!!
__________________
Extern:
- Weleda rozemarijn shampoo
- Denorex
- Rooscure

En uiteraard veel plezier maken en lol hebben in het leven!!
Colinhos is offline  
Oud 25 januari 2006, 19:52   #19
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colinhos
Als er een fuif komt, ben ik zekers van de partij!!

hahaha, een bijeenkomst/fuif zou wel lachen zijn. kijken wie iedereen is
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 25 januari 2006, 23:11   #20
Thijs2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 115
hahaha, opzich wel lachen, kan iedereen een beetje de situatie van elkaar bekijken
Thijs2 is offline  
Oud 26 januari 2006, 17:27   #21
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
looneytuner

... soms zou ik willen dat ik omwille van die (shit)aga ook een vent was, dan zou ik het ook laten milimeteren, zeker weten.

Kitty
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door kas; 26 januari 2006 om 17:30
kas is offline  
Oud 26 januari 2006, 20:16   #22
looneytuner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Berichten: 105
Hey Kas, daar heb je zeker wel gelijk in. Als vrouw moet het stukken moeilijker zijn. Veel sterkte meid!
__________________
Regime:

Minox Dr.Lee 5% (2 of 1 x per dag) afgewisseld met Xandrox en Minox 12%
Proscar (van februari '05): 5 à 6 X per week 1.25 mg (gestopt)
Saw Palmetto 1 capsule per dag (even effectief als een gathaartransplantatie)
Nizoral (3 x per week)
Bier (0.5 per dag)

Status: NW 3. Inhammen en dun aan de kruin. Ben nog steeds op zoek naar het ideale middel. Proscar werkt maar teveel neveneffecten dus moest stoppen.
looneytuner is offline  
Oud 27 januari 2006, 12:38   #23
looneytuner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Berichten: 105
God, moet echt zeggen dat je haar knippen echt wel een fantastische (tijdelijke) oplossing is voor kalende dudes! Een week terug keek ik nog in volle paniek naar mijn kruin als ik uit de douche stapte en nu met de kortere coupe zie je al veel moeilijker dat ik kalend ben.
T'mag af en toe ook eens positief zijn hé. Ik ben ook wel de laatste twee weken volop fina aan het slikken elke dag. De puisten poppen al gremlinstyle uit mijn rug maar bon. Ik slik nu ook silicium en biergist...
tralala
__________________
Regime:

Minox Dr.Lee 5% (2 of 1 x per dag) afgewisseld met Xandrox en Minox 12%
Proscar (van februari '05): 5 à 6 X per week 1.25 mg (gestopt)
Saw Palmetto 1 capsule per dag (even effectief als een gathaartransplantatie)
Nizoral (3 x per week)
Bier (0.5 per dag)

Status: NW 3. Inhammen en dun aan de kruin. Ben nog steeds op zoek naar het ideale middel. Proscar werkt maar teveel neveneffecten dus moest stoppen.
looneytuner is offline  
Oud 30 januari 2006, 17:17   #24
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
Wink

Ik had een vriendin die dat dus mooi vond... kale mannen. Er zijn vrouwen die dat gewoon geil vinden...



Maar... mijn koppie kan dit niet aan. Heb ik een te dikke kop voor, te grote schedel. Maar bij mannen als Jack van Gelder ziet t gewoon goed uit =)


mvg vreesthaar?
FearTheHair is offline  
Oud 30 januari 2006, 21:31   #25
Thijs2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 115
Ja op mijn kop zou het helaas ook zeker niet staan. Veelste groot voorhoofd...
Thijs2 is offline  
Oud 30 januari 2006, 22:41   #26
oord
Roo
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 4
Ik heb met genoegen en herkenning de opmerkingen zitten lezen hier.
Ook ik heb een tijd geleden besloten om alles lekker kort te scheren. Het scheelt behoorlijk wat kapperskosten want mijn vriendin kan het ook prima doen met een tondeuse van éénmalig € 19,95.

Daarnaast probeer ik zo af en toe de boel te laten groeien om te zien hoe dat staat en ik kom niet verder dan een milimeter of 30 en dan mag het er wat mij betreft weer af. Tijdens het scheren denk ik dan 'zonde van het kweken' maar zodra het er weer af is zie ik er weer stoerder en frisser uit voor mijn gevoel, en inderdaad het is minder (korter) maar het lijkt meer!

Niemand kent me meer anders dan dit en grappen worden er zelden gemaakt, of ik maak ze zelf wel om ze voor te zijn. Al hoewel ik regelmatig denk hoe het zou zijn om een transplantatie te doen, is de noodzaak niet hoog genoeg om er zoveel geld aan uit te geven. Ik wacht nog wel een paar jaar tot er betere methonden zijn of de prijzen flink gedaalt.

Een ieder die twijfelt....gewoon kort scheren, en valt het tegen dan was het eenmalig, met een paar weken is het heus weer lang genoeg!
oord is offline  
Oud 4 februari 2006, 18:23   #27
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colinhos
Ik sta achter je looneytuner!!! Trust me, het gaat echt zwaar meevallen. Ik heb het nu een jaartje elke week gemillimeterd en mensen kennen me niet meer anders. De eerste periode zal het wat zwaarder zijn, maar als je daar doorheen bent, is het gewoon veel makkelijker. Daarbij komt nog dat kaal nooit uit de mode zal raken
Bij homo's zeker niet, dus als je daar niet vies van bent, is er nog hoop.
Maar ik doe er niet aan mee, ondanks het gezeur van homo's over mijn haar.
Ik kom wel eens in die kringen.
Hou me te goede ik ben niet homofoob hoor, maar waarom, scheert elke homo zijn kop kaal, ook al hebben ze prachtig volle inplant op hun kop, (te zien aan de stoppeltjes).
Dus de reden bij homo's om hun kop kaal te scheren is niet de haaruitval, maar om bij zo een tunnelviesiegroep te horen.
En nog zou dat niet erg zijn, maar ze zijn ook nog eens intolerant en vals tegen mannen met lang haar, alsof de wereld alleen bestaat uit kale biljardballen.
Daar bedoel ik dus niet de echte kalende mee, hoor, die kunen er niets aan doen dat ze uit wanhoop dan maar alles eraf scheren.
Die mensen kan ik nog meer waarderen dan degene die zich moedwillig kaalscheert, om maar bij een groep of sekte te willen horen.
Heb liever zoals de natuur bepaald, dus natuurlijke mooie lange haren, of natuurlijk mooi glad kaal geworden, behalve een aangemeten stijl die alleen is om bij een groep te horen.
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline  
Oud 4 februari 2006, 19:43   #28
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FZappa
Bij homo's zeker niet, dus als je daar niet vies van bent, is er nog hoop. Maar ik doe er niet aan mee, ondanks het gezeur van homo's over mijn haar. Ik kom wel eens in die kringen.

Hou me te goede ik ben niet homofoob hoor ....
Je stroomt anders wel over van de vooroordelen of je gooit in ieder geval een boel mensen op één hoop. Homo's zus, homo's zo. Of is soms iedereen die zijn hoofd kaal scheert in jouw ogen per definitie een homo en de anderen niet?

Ik scheer mijn hoofd dus niet kaal en ik moet zeggen dat ik niet zo heel veel homo's in mijn omgeving tegenkom die dat wel doen. En dan nog, leven en laten leven!
AnthonieH is offline  
Oud 5 februari 2006, 15:04   #29
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FZappa
Bij homo's zeker niet, dus als je daar niet vies van bent, is er nog hoop.
Maar ik doe er niet aan mee, ondanks het gezeur van homo's over mijn haar.
Ik kom wel eens in die kringen.
Hou me te goede ik ben niet homofoob hoor, maar waarom, scheert elke homo zijn kop kaal, ook al hebben ze prachtig volle inplant op hun kop, (te zien aan de stoppeltjes).
Dus de reden bij homo's om hun kop kaal te scheren is niet de haaruitval, maar om bij zo een tunnelviesiegroep te horen.
En nog zou dat niet erg zijn, maar ze zijn ook nog eens intolerant en vals tegen mannen met lang haar, alsof de wereld alleen bestaat uit kale biljardballen.
Daar bedoel ik dus niet de echte kalende mee, hoor, die kunen er niets aan doen dat ze uit wanhoop dan maar alles eraf scheren.
Die mensen kan ik nog meer waarderen dan degene die zich moedwillig kaalscheert, om maar bij een groep of sekte te willen horen.


Heb liever zoals de natuur bepaald, dus natuurlijke mooie lange haren, of natuurlijk mooi glad kaal geworden, behalve een aangemeten stijl die alleen is om bij een groep te horen.
What the fuck is wrong with you brother??
Spoor jij niet helemaal of zo?
Ik heb zelden zo een stukje bullshit bij elkaar geschreven zien worden als hetgeen jij nu uitkraamt !
Dat jij zelf nu zo bevooroordeeld bent wil dat nog niet zeggen dat iedereen dat is....
Ik walg van je...en ik ben geen homo!

Omerta
omerta62 is offline  
Oud 5 februari 2006, 21:59   #30
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Fzappa

Ik dacht altijd dat wijsheid met de jaren zou komen.....
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Borsthaar scheren - Hoe? en verergert hierdoor de groei? wegermee Overige (haar)discussies - Algemeen 34 1 november 2009 11:58
Kale bejaarde? Worteltje TTM - Algemeen 1 26 augustus 2005 09:26
Kale plek vanaf geboorte jwafro Overige (haar)discussies - Algemeen 0 31 mei 2005 20:14
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.